Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина свіжа першої категорії
Очікувана вартість
254 600,00 UAH
UA-2020-01-17-001030-a 76b23ee95438432a8c6442c434d908af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маланчук Володимир Васильович

+380347725891 gimn-internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинський науковий ліцей-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20555378
Вебсайт: https://internat-school.jimdo.com/
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, вул. Грушевського, 24
Контактна особа: Маланчук Володимир Васильович
+380347725891
gimn-internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:38
Очікувана вартість: 254 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 273,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кг
Яловичина свіжа першої категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Відповідно до документації, м. Долина, вул. Грушевського, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000035 ● 64ed82fb93ce41a8b21c9c6c56c19d2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

16.04.2020_ № 21__

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.04.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

4 UA-2020-01-17-001030-a 17.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу закупівлі Долинського наукового ліцею-інтернату UA-2020-01-17-001030-a Управлінням західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області винесено висновок про результати моніторингу закупівлі від 27 квітня 2020. Згідно з даним висновком, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГПК-М’ясо» через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Однак, Долинський науковий ліцей-інтернат просить врахувати таке: Переможець торгів ТОВ «ГПК-М’ясо» на виконання умов тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надав такі документи: ДОВІДКА про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 06.02.2020 р. № 2848. Під час розгляду пропозиції даного учасника було враховано наступне: За змістом цього документа видно, що ТОВ «ГПК-М’ясо» сплачує всі необхідні податки та збори, недоїмки, нарахованої пені немає. Даний документ тендерним комітетом був переглянутий та перевірений у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Даний документ є електронним документом, який отримано та оформлено відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис», а отже, відповідно до статті 8 цього закону, його юридична сила та допустимість не можуть заперечуватися. На документ накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь який сумнів в його справжності. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, чи має він заборгованість зі сплати податків та зборів. Крім цього, після визнання учасника переможцем, автоматично системою було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості. В даних квитанціях міститься інформація про те, що в ТОВ «ГПК-М’ясо» відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. Додатково зазначаємо, що за змістом тендерної документації, розділ 3, частина 1 - До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі. Оскільки інформацію про відсутність заборгованості в даного учасника можна отримати додатково з інших документів, або перевірити її дана помилка була визнана несуттєвою. Також було враховано те, що дана пропозиція є найбільш економічно вигідною, тому замовник додатково керувався принципами максимальної економії та ефективності.

2020-04-29 17:46:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГПК- М'ЯСО" 237 120,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМЕН ДОЛИНА ПЛЮС" 205 200,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 14:42
Електронний підпис
31 січня 2020 11:52
Електронний підпис
31 січня 2020 11:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 21:07
Електронний підпис
01 лютого 2020 20:44
Image (757).jpg
01 лютого 2020 20:44
Image (756).jpg
01 лютого 2020 20:44
Image (755).jpg
01 лютого 2020 20:44
Image (754).jpg
01 лютого 2020 20:44
Image (753).jpg
01 лютого 2020 20:44
Приміщ холодильника.pdf
01 лютого 2020 20:44
ПАСПОРТ ГЕРЦЯК.pdf
01 лютого 2020 20:44
Накладні.pdf
01 лютого 2020 20:44
Інформація стаття 17.pdf
01 лютого 2020 20:44
Долинська міська рада.pdf
01 лютого 2020 20:44
Долина школа-інтернат.pdf
01 лютого 2020 20:44
Додаток 3 до Договору.pdf
01 лютого 2020 20:44
Довідка.pdf
01 лютого 2020 20:44
Декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГПК- М'ЯСО"

ТОВ "РОМЕН ДОЛИНА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГПК- М'ЯСО"
#31789715
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГПК- М'ЯСО"
#31789715
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:32
дод 5 дог 25.pdf укладений
22 лютого 2021 13:31
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:02
дод 4 дог 25.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 12:59
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:48
Договір 25 дод 3.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:01
дод 2 договір 25.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:12
дод 25.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 11:57
Договір укладений
19 лютого 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 237 302,46
UAH (в тому числі ПДВ 39 550,41 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Постачальник та Покупець дійшли згоди розірвати Договір