Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинський науковий ліцей-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 20555378 |
Вебсайт: | https://internat-school.jimdo.com/ |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, вул. Грушевського, 24 |
Контактна особа: |
Маланчук Володимир Васильович +380347725891 gimn-internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 254 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 273,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 18:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
17 січня 2020 18:03 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції.docx | |
17 січня 2020 18:03 |
Додаток 4 проект договору .docx | |
17 січня 2020 18:03 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
17 січня 2020 18:03 |
Додаток 2 відповідність учасника вимогам_ визначеним у ст. 17 Закону (2).docx | |
17 січня 2020 18:03 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000035 ● 64ed82fb93ce41a8b21c9c6c56c19d2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 15:01 |
Н А К А З
16.04.2020_ № 21__
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.04.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
4 UA-2020-01-17-001030-a 17.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі Долинського наукового ліцею-інтернату UA-2020-01-17-001030-a Управлінням західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області винесено висновок про результати моніторингу закупівлі від 27 квітня 2020. Згідно з даним висновком, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГПК-М’ясо» через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Однак, Долинський науковий ліцей-інтернат просить врахувати таке: Переможець торгів ТОВ «ГПК-М’ясо» на виконання умов тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надав такі документи: ДОВІДКА про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 06.02.2020 р. № 2848. Під час розгляду пропозиції даного учасника було враховано наступне: За змістом цього документа видно, що ТОВ «ГПК-М’ясо» сплачує всі необхідні податки та збори, недоїмки, нарахованої пені немає. Даний документ тендерним комітетом був переглянутий та перевірений у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Даний документ є електронним документом, який отримано та оформлено відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис», а отже, відповідно до статті 8 цього закону, його юридична сила та допустимість не можуть заперечуватися. На документ накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь який сумнів в його справжності. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, чи має він заборгованість зі сплати податків та зборів. Крім цього, після визнання учасника переможцем, автоматично системою було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості. В даних квитанціях міститься інформація про те, що в ТОВ «ГПК-М’ясо» відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. Додатково зазначаємо, що за змістом тендерної документації, розділ 3, частина 1 - До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі. Оскільки інформацію про відсутність заборгованості в даного учасника можна отримати додатково з інших документів, або перевірити її дана помилка була визнана несуттєвою. Також було враховано те, що дана пропозиція є найбільш економічно вигідною, тому замовник додатково керувався принципами максимальної економії та ефективності.
2020-04-29 17:46:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГПК- М'ЯСО" #31789715 |
Переможець |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 13:32
|
дод 5 дог 25.pdf | укладений |
22 лютого 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 13:02
|
дод 4 дог 25.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 13:48
|
Договір 25 дод 3.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:01
|
дод 2 договір 25.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:12
|
дод 25.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 11:57
|
Договір | укладений |
19 лютого 2020 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 лютого 2020 — 01 березня 2021 |
Сума оплати за договором: |
237 302,46
UAH (в тому числі ПДВ 39 550,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Постачальник та Покупець дійшли згоди розірвати Договір |