Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)
Очікувана вартість
287 400,30 UAH
UA-2020-01-17-000851-b ● 4d357aa5cf4f4a0f9f08ef352bdf9e5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 287 400,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення) Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 10:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 січня 2020 10:56 |
ТД_30-20_нова редакція.doc | |
24 січня 2020 10:56 |
Перелік змін.docx | |
24 січня 2020 10:56 |
ТД_30-20_з закресленими данними.doc | |
17 січня 2020 11:10 |
Оголошення (1).doc |
24 січня 2020 11:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 10:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
24 січня 2020 10:56 |
ТД_30-20_нова редакція.doc
|
|||
24 січня 2020 10:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 січня 2020 10:56 |
ТД_30-20_з закресленими данними.doc
|
|||
17 січня 2020 11:10 |
Оголошення (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000851-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39151756
Не відповідність вимогам ТД
1) Відповідно вимогам додатку 2, п. 4.3, лист відгук від контрагента по аналогічному договору має містити назву предмету закупівлі, інформацію та обсяг по договору, на який надано відгук. В листі, який надав КП "ОКТ" такої інформації не зазначено.
2) На наказі про призначення директора КП "ОКТ" відсутній підпис та печатка.
3) Згідно розділу 7, п. 7.2 ТД, подається проект договору з обов'язковим зазначенням змін його умов. КП "ОКТ" надав не заповнений проект договору та не зазначив про зміни його умов.
4) Договір про надання послуг з прийому та захоронення відходів, укладений з ТОВ "Союз" від 03.02.2020 року підроблений (по-перше, на 2020 рік ТОВ "СОЮЗ" надає договів, який містить зовсім інші ціни, а саме-ціни минулого року, по-дуге - в договорі, який надав КП "ОКТ", відсутня сторінка 3 з огляду на те, що сторінка, на якій містяться підписи сторін є під номером 4).
Таким чином КП «Одескомунтранс», не маючи відповідного договору на захоронення відходів з огранізацією, яка має відповідну ліцензію, приймало участь та виграло, надавши підроблений документ.
Розгорнути
Згорнути
2) На наказі про призначення директора КП "ОКТ" відсутній підпис та печатка.
3) Згідно розділу 7, п. 7.2 ТД, подається проект договору з обов'язковим зазначенням змін його умов. КП "ОКТ" надав не заповнений проект договору та не зазначив про зміни його умов.
4) Договір про надання послуг з прийому та захоронення відходів, укладений з ТОВ "Союз" від 03.02.2020 року підроблений (по-перше, на 2020 рік ТОВ "СОЮЗ" надає договів, який містить зовсім інші ціни, а саме-ціни минулого року, по-дуге - в договорі, який надав КП "ОКТ", відсутня сторінка 3 з огляду на те, що сторінка, на якій містяться підписи сторін є під номером 4).
Таким чином КП «Одескомунтранс», не маючи відповідного договору на захоронення відходів з огранізацією, яка має відповідну ліцензію, приймало участь та виграло, надавши підроблений документ.
Скасована
Дата: 12 лютого 2020 13:34
Причина: помилка
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-17-000851-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39151756
Дата подання: 12 лютого 2020 13:38
Дата подання: 12 лютого 2020 13:38
Скарга
1) Відповідно вимогам додатку 2, п. 4.3, лист відгук від контрагента по аналогічному договору має містити назву предмету закупівлі, інформацію та обсяг по договору, на який надано відгук. В листі, який надав КП "ОКТ" такої інформації не зазначено.
2) На наказі про призначення директора КП "ОКТ" відсутній підпис та печатка.
3) Згідно розділу 7, п. 7.2 ТД, подається проект договору з обов'язковим зазначенням змін його умов. КП "ОКТ" надав не заповнений проект договору та не зазначив про зміни його умов.
4) Договір про надання послуг з прийому та захоронення відходів, укладений з ТОВ "Союз" від 03.02.2020 року підроблений (по-перше, на 2020 рік ТОВ "СОЮЗ" надає договів, який містить зовсім інші ціни, по-дуге - в договорі, який надав КП "ОКТ", відсутня сторінка 3 з огляду на те, що сторінка, на якій містяться підписи сторін є під номером 4).
Таким чином КП «Одескомунтранс», не маючи відповідного договору на захоронення відходів, приймало участь та виграло, надавши підроблений документ.
Підроблення офіційного документа, його свідоме використання — це злочин, відповідальність за який залежно від конкретних обставин справи настає за статтями 358 (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів), 366 (службове підроблення) Кримінального кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 13.02.2020 №2774.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 16:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" |
255 281,40
UAH з ПДВ
|
255 281,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" |
279 100,80
UAH з ПДВ
|
279 100,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОГРАНД 1" |
283 651,50
UAH з ПДВ
|
283 651,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" #31185678 |
Рішення скасоване |
255 281,40
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 16:45
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" #31185678 |
Відхилено |
255 281,40
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 16:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" #39151756 |
Переможець |
279 100,80
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 12:22
|
Звіт.doc | укладений |
04 червня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:07
|
ДУ-2 Одеса 20176 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:07
|
Повідомлення про змііни Біогруп ДУ 2 (1).doc | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:05
|
ДУ-1 Одеса 20176 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:05
|
Повідомлення про змііни ДУ 1 Біогруп (1).doc | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 13:48
|
Договір УЗ_ЦЛ-20176_Ю від 05.03.2020.pdf | укладений |
06 березня 2020 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.1, 1.3, 1.4., 1.5., 4.5. Договору, розділу 15 Договору, Додатку №1 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20176/Ю /Ду1. 14. Сума договору після внесення змін – 279 100,80 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20176/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20176/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.7, 3.1, 10.1 та розділу 14 Договору, доповнення Договору Додатком № 1А. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20176/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – 333 168, 00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20176/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20176/ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |