Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 4531 (45310000-3) Електромонтажні роботи (роботи з монтажу та налагодження автоматичної сигналізації та сповіщення про пожежу в приміщеннях б/в «Південна»)
Очікувана вартість
1 087 608,00 UAH
UA-2020-01-17-000807-a ● 3f40d451c2814a3c98329b36d6ff18e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | http://zet.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Мінтімірова Євгенія Миколаївна +380617874695 melent_eva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 15:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 15:46 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 087 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 – 4531 (45310000-3) Електромонтажні роботи (роботи з монтажу та налагодження автоматичної сигналізації та сповіщення про пожежу в приміщеннях б/в «Південна»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, Макарова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 16:34 |
перелік змін.docx | |
29 січня 2020 16:34 |
оголошення зі змінами.doc | |
29 січня 2020 16:34 |
Тендерна документація Пожежна сигналізація Південна зі змінами.doc | |
17 січня 2020 15:43 |
Проект. остаточний.pdf | |
17 січня 2020 15:43 |
тех-ха-ки.docx | |
17 січня 2020 15:43 |
проект договору.docx |
29 січня 2020 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2020 16:34 |
перелік змін.docx
|
||||||
29 січня 2020 16:34 |
оголошення зі змінами.doc
|
||||||
29 січня 2020 16:34 |
Тендерна документація Пожежна сигналізація Південна зі змінами.doc
|
||||||
17 січня 2020 15:43 |
Проект. остаточний.pdf
|
||||||
17 січня 2020 15:43 |
тех-ха-ки.docx
|
||||||
17 січня 2020 15:43 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копії декларацій
Дата подання: 23 січня 2020 11:37
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:32
В ТД передбачено надати: "Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дана декларація повинна враховувати зварювальні роботи та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В."
Дана вимога є дискримінаційною та незаконною, так як технічним завданням не передбачено виконання зварювальних робіт та робіт в електроустановках понад 1000 В.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджена рішенням АМКУ від 08.08.2019 №10674 (Пункт 3 рішення)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 за № 1107, роботодавцю необхідно отримати декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до вказаного переліку видів робіт (додатки 2-6).
На підставі вищевикладеного, підприємством «Запоріжелектротранс» прийняти рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до ТД та викласти підпункт 1.2. пункту 1 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра)»
Згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 за № 1107, роботодавцю необхідно отримати декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до вказаного переліку видів робіт (додатки 2-6).
На підставі вищевикладеного, підприємством «Запоріжелектротранс» прийняти рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до ТД та викласти підпункт 1.2. пункту 1 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра)»
Електротехнічна лабораторія
Дата подання: 23 січня 2020 11:44
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:33
В ТД передбачено: "Копію документу, який підтверджує наявність у Учасника електротехнічної лабораторії для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення тощо (копію свідоцтва про відповідність стану системи вимірювання)."
дана вимога не стосується предмета закупівлі і жодним чином не відноситься до вказаних послуг (роботи з монтажу та налагодження автоматичної сигналізації та сповіщення про пожежу).
Дискримінаційність даної вимоги підтверджена в рішенні АМКУ від 17.05.2018 № 4678, та Рішенні АМКУ від 30.08.2019 № 12121
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
У зв’язку з тим, що проектною документацією (додаток № 5 до ТД) передбачені роботи з монтажу кабелів, пожежної сигналізації та їх підключення до пункту живлення, учасник повинен провести заміри стану ізоляції кабелів, які підключаються до пункту живлення та монтуються на об’єкті.
На підставі вищевикладеного, підприємством «Запоріжелектротранс» прийняти рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до ТД та викласти підпункт 1.3. пункту 1 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Копію документу, який підтверджує наявність у Учасника електротехнічної лабораторії для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення тощо (копію свідоцтва про відповідність стану системи вимірювання) або копію договору, укладеного між Учасником та електротехнічною лабораторією на проведення такого виду робіт та копію відповідного свідоцтва, виданого такій електротехнічній лабораторії.».
У зв’язку з тим, що проектною документацією (додаток № 5 до ТД) передбачені роботи з монтажу кабелів, пожежної сигналізації та їх підключення до пункту живлення, учасник повинен провести заміри стану ізоляції кабелів, які підключаються до пункту живлення та монтуються на об’єкті.
На підставі вищевикладеного, підприємством «Запоріжелектротранс» прийняти рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до ТД та викласти підпункт 1.3. пункту 1 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Копію документу, який підтверджує наявність у Учасника електротехнічної лабораторії для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення тощо (копію свідоцтва про відповідність стану системи вимірювання) або копію договору, укладеного між Учасником та електротехнічною лабораторією на проведення такого виду робіт та копію відповідного свідоцтва, виданого такій електротехнічній лабораторії.».
Свідоцтво про навчання керівника робіт
Дата подання: 23 січня 2020 11:49
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:33
В ТД передбачено наявність працівників які пройшли спеціалізоване навчання з отриманням свідоцтв, у т.ч. керівника робіт.
Тому повідомляємо, що керівники робіт не проходять спеціального навчання і не отримують свідоцтв. А згідно ліцензійних умов керівником робіт повинна бути особа яка має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
Просимо прибрати вимогу щодо наявності свідоцтва про навчання в керівника робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянувши Ваше звернення прийняло рішення внести зміни до ТД та викласти підпункт 2.1. пункту 2 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Довідку про наявність штатних працівників, які мають необхідні знання та досвід з питань протипожежної безпеки (підтвердити наявність не менш ніж 2-х працівників (в т.ч. керівника робіт), які мають вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”). Загальна кількість технічного персоналу у Учасника в штатному розписі повинна складати: (електромонтери) не менше 4 осіб та інженерно-технічні робітники (інженери, техніки) не менше 2 осіб, наявність у цих працівників допуску до робіт в електроустановках не менше 3-ої групи, а також дана довідка повинна містити інформацію про працівників, згідно Постанови КМУ № 852, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Підтвердити вищевказану інформацію документами про навчання та копіями трудових книжок (1 сторінка та остання з відміткою про працевлаштування у Учасника або наказами про прийом на роботу).».
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянувши Ваше звернення прийняло рішення внести зміни до ТД та викласти підпункт 2.1. пункту 2 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
Довідку про наявність штатних працівників, які мають необхідні знання та досвід з питань протипожежної безпеки (підтвердити наявність не менш ніж 2-х працівників (в т.ч. керівника робіт), які мають вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”). Загальна кількість технічного персоналу у Учасника в штатному розписі повинна складати: (електромонтери) не менше 4 осіб та інженерно-технічні робітники (інженери, техніки) не менше 2 осіб, наявність у цих працівників допуску до робіт в електроустановках не менше 3-ої групи, а також дана довідка повинна містити інформацію про працівників, згідно Постанови КМУ № 852, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Підтвердити вищевказану інформацію документами про навчання та копіями трудових книжок (1 сторінка та остання з відміткою про працевлаштування у Учасника або наказами про прийом на роботу).».
Кількість працівників
Дата подання: 23 січня 2020 11:51
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:34
В ТД вказано: "Загальна кількість технічного персоналу у Учасника в штатному розписі повинна складати: (електромонтери) не менше 4 осіб та інженерно-технічні робітники (інженери, техніки) не менше 2 осіб"
Дана вимога є дискримінаційною, так як кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами - 1 налагоджувальника та 1 електромонтер.
Що підтверджено Рішенням АМКУ від 08.08.2019 №10674 (Пункт 1 рішення)
Просимо внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянувши Ваше звернення та повідомляє, що відповідно до проектної документації загальний робочий час для виконання робіт з монтажу та налагодження автоматичної сигналізації та сповіщення про пожежу на об’єкті становить 7545 чол./год. Згідно вимог Замовника строк виконання робіт до 31.05.2020, отже з моменту проведення процедури закупівлі та укладання договору до передачі Замовнику виконаних робіт у Виконавця буде приблизно 90 днів. При проведенні розрахунків з дотримання норм Законодавства про працю, Учасник не матиме технічної можливості виконати роботи 2 (двома) працівниками, а отже, дотриматися строків виконання робіт, передбачених умовами Договору. Та як наслідок, Замовнику буде відмовлено у підписанні паспорту відкриття бази відпочинку на літньо-оздоровчий період 2020, що призведе до значних збитків та неотримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу обґрунтованою, законною та такою що не підлягає зміні».
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянувши Ваше звернення та повідомляє, що відповідно до проектної документації загальний робочий час для виконання робіт з монтажу та налагодження автоматичної сигналізації та сповіщення про пожежу на об’єкті становить 7545 чол./год. Згідно вимог Замовника строк виконання робіт до 31.05.2020, отже з моменту проведення процедури закупівлі та укладання договору до передачі Замовнику виконаних робіт у Виконавця буде приблизно 90 днів. При проведенні розрахунків з дотримання норм Законодавства про працю, Учасник не матиме технічної можливості виконати роботи 2 (двома) працівниками, а отже, дотриматися строків виконання робіт, передбачених умовами Договору. Та як наслідок, Замовнику буде відмовлено у підписанні паспорту відкриття бази відпочинку на літньо-оздоровчий період 2020, що призведе до значних збитків та неотримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу обґрунтованою, законною та такою що не підлягає зміні».
Посвідчення Електробезпека
Дата подання: 23 січня 2020 11:58
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:34
В ТД вказано: "- Копії посвідчень працівників з електробезпеки (до 1000 В, IV група електробезпеки), які будуть задіяні до виконання робіт -мінімум 2 особи (згідно Постанови КМУ № 852);"
Вимога щодо наявності працівників з допуском до 1000 В, IV група електробезпеки є дискримінаційною, так як ні ліцензійними умовами ні іншими НПА України не передбачено обовязкової IV групи електробезпеки, при здійсненні монтажу пожежної сигналізації,
Дискримінаційність даної вимоги підтверджена Рішеням АМКУ від 08.08.2019 №10674
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» розглянуло Ваше звернення та прийняте рішення внести зміни в ТД у відповідності до проектної документації, а саме: викласти перший абзац підпункт 2.2. пункту 2 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
2.2. На підтвердження інформації Учасник повинен надати:
- Копії посвідчень працівників з електробезпеки (працівників, які мають кваліфікацію 3-го або 5-го розряду), які будуть задіяні до виконання робіт - мінімум 2 особи;»
Підприємство «Запоріжелектротранс» розглянуло Ваше звернення та прийняте рішення внести зміни в ТД у відповідності до проектної документації, а саме: викласти перший абзац підпункт 2.2. пункту 2 частини 1.1. розділу 1 Додатку № 1 на наступній редакції:
2.2. На підтвердження інформації Учасник повинен надати:
- Копії посвідчень працівників з електробезпеки (працівників, які мають кваліфікацію 3-го або 5-го розряду), які будуть задіяні до виконання робіт - мінімум 2 особи;»
Копії посвідчень з охорони праці керівників
Дата подання: 23 січня 2020 12:19
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:34
В ДТ вказна вимога : "Копії посвідчень працівників з охорони праці керівників мінімум 2 особи"
Дана вимога є незрозумілою та незаконною. Незрозуміло як можуть буди надані посвідчення на 2-х керівників, коли на підприємствах один керівник (Директор). Також законодавством не передбачено обовязкове проходження навчання для керівника підприємства.
Навчання з охорони праці проходять ті посадові особи підприємства які беспосередньо задіяні при виконанні робіт, якщо керівник підприємства не задіяний при виконанні робіт то він не проходить навчання з охорони праці
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» «працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Згідно з додатком 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», визначається перелік посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: «Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт…».
Оскільки, кожне підприємство, установа, організація має власний штатний розклад яким й затверджується керівний склад, то визначити кількість керівників Замовником не становить можливості. У той же час, даною вимогою передбачене надання копій посвідчень мінімум 2- х осіб, отже, якщо Ваша установа має лише одного керівника, Ви маєте право надати копію посвідчення з проходження навчання з охорони праці на керівника та копію такого посвідчення одного із робітників, що будуть задіяні при виконання робіт».
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» «працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Згідно з додатком 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», визначається перелік посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: «Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт…».
Оскільки, кожне підприємство, установа, організація має власний штатний розклад яким й затверджується керівний склад, то визначити кількість керівників Замовником не становить можливості. У той же час, даною вимогою передбачене надання копій посвідчень мінімум 2- х осіб, отже, якщо Ваша установа має лише одного керівника, Ви маєте право надати копію посвідчення з проходження навчання з охорони праці на керівника та копію такого посвідчення одного із робітників, що будуть задіяні при виконання робіт».
Об'єми робіт
Дата подання: 23 січня 2020 12:34
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:32
В додатку об'єми робіт в графі вартість пропозиції не вказано як вказувати ціну з урахування ПДВ чи без урахування ПДВ.
Також незрозуміло навіщо ви вимагаєте даний додаток з вказанням ціни, коли вами додатково вимагається надання кошторисних розрахунків. В кошторисах буде детально розписана вартість, обладнання монтажних пусконолагоджувальних робіт, сум на покриття адміністративних виплат, розрахунки вартості прибутку.
Якщо учасник буде заповнювати ваші додатки до суми обладнання та робіт не відповідатимуть кошторису, так як в кошторисах окрім обладнання та робіт передбачені витрати на сум на покриття адміністративних виплат, розрахунки вартості прибутку та ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у Додатку 4 до Тендерної документації в колонці «пропозиція учасника» зазначається інформація щодо кількісних, якісних, технічних характеристик предмету закупівлі, що відповідно позначається словом «так чи ні» або відповідним цифровим показником. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ у Додатку № 4 до Тендерної Документації!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у Додатку 4 до Тендерної документації в колонці «пропозиція учасника» зазначається інформація щодо кількісних, якісних, технічних характеристик предмету закупівлі, що відповідно позначається словом «так чи ні» або відповідним цифровим показником. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ у Додатку № 4 до Тендерної Документації!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000807-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 20 січня 2020 23:36
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати в електронному вигляді - Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно надання послуг з проектування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень. Вважаємо, що вимога Замовника про надання Копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного:відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції.Згідно з розділом «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП» національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 , цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю.Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим. Тобто, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, копія якого надається для ознайомлення. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, прошу Замовника внести зміни до оголошення і з Додатка 2 до ТД п.2. "У складі своєї пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи:" виключити пп. 2.9 " Копію сертифікату ІSO (9001:2015) з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 16:19
Шановний учасник!
При підготовці тендерної документації та вимог до документів, що подаються в складі тендерної пропозиції, Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства та виходив із забезпечення інтересів в частині отримання якісних робіт щодо предмету закупівлі. Сертифікація ISO 9001:2015 хоча і носить рекомендаційних характер, але в даному випадку захищає інтереси не лише Замовника на отримання якісних робіт,але і всіх відпочиваючих, що будуть отримувати від Замовника в літньо-оздоровчий період послуги з відпочинку. На теперішній час більшість підприємств, організацій, які працюють на ринку щодо даного предмету закупівлі та при отриманні ліцензії на даний вид робіт проходят таку сертифікацію, тим самим підтверджують не лише імідж та професіоналізм своєї установи, організації, а й дають гарантію Замовникові у отримання послуг належної якості. Таким чином вважаємо, що вимоги тендероної докментації в цій частині не носять дискримінаційний характер, а отже Ваша скарга не підлягає задоволенню.
При підготовці тендерної документації та вимог до документів, що подаються в складі тендерної пропозиції, Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства та виходив із забезпечення інтересів в частині отримання якісних робіт щодо предмету закупівлі. Сертифікація ISO 9001:2015 хоча і носить рекомендаційних характер, але в даному випадку захищає інтереси не лише Замовника на отримання якісних робіт,але і всіх відпочиваючих, що будуть отримувати від Замовника в літньо-оздоровчий період послуги з відпочинку. На теперішній час більшість підприємств, організацій, які працюють на ринку щодо даного предмету закупівлі та при отриманні ліцензії на даний вид робіт проходят таку сертифікацію, тим самим підтверджують не лише імідж та професіоналізм своєї установи, організації, а й дають гарантію Замовникові у отримання послуг належної якості. Таким чином вважаємо, що вимоги тендероної докментації в цій частині не носять дискримінаційний характер, а отже Ваша скарга не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" |
732 299,53
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
944 587,81
UAH з ПДВ
|
499 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЗАХИСТ-ТЕХНО " |
814 452,00
UAH з ПДВ
|
739 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 068 922,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:43
|
звіт про виконання 89.jpg | укладений |
04 січня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 14:56
|
договір | укладений |
10 березня 2020 14:54
|