Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

труби, фітинги та фасонні частини з поліетилену
Очікувана вартість
3 108 650,00 UAH
UA-2020-01-17-000805-b 7a9394f997ba44deada4c060d246f630
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вікторівна Панова

+380952774234 tendervoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
Код ЄДРПОУ: 03355726
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА, 9
Контактна особа: Інна Вікторівна Панова
+380952774234
tendervoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:12
Очікувана вартість: 3 108 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
труби, фітинги та фасонні частини з поліетилену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови поставки
Дата подання: 22 січня 2020 12:59
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:45
Доброго дня. Просимо розяснити як наявність або відсутність у м. Херсоні складу учасника публічних закупівель може впливати на фактичне виконання постачальником своїх зобовязань з поставки труб на адресу Замовника. Також просимо розяснити яке має значення для поставки продукції наявність у учасника Сертифікату на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001. з урахуванням тієї обставини, що вказаний документ не свідчить додним чином про саму якість поліетиленових труб, які є предметом публічних закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно наявності складу на території міста Херсона повідомляємо, що у Тендерну документацію внесено зміни.
Стосовно Сертифікату на систему екологічного управління пояснюємо.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, а отже чинним законодавством передбачено встановлення якісних характеристик Замовником для предмета закупівлі. Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001 з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем. А отже, всі вимоги Замовника що зазначені у тендерній документації є законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.
умови поставки (додаткове питання)
Дата подання: 22 січня 2020 13:10
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:46
У доповнення до раніше поставленого питання, додатково просимо розяснити, яке має значення для визначенння якості поліетиленових труб наявність або відсутність у учасника сертифікату на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001 та останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно сертифікату на систему управління, пояснюємо.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, а отже чинним законодавством передбачено встановлення якісних характеристик Замовником для предмета закупівлі. Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001 з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем. А отже, всі вимоги Замовника що зазначені у тендерній документації є законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000805-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:33090871
Дата подання: 22 січня 2020 12:59
щодо технічних характеристик на деталі п.6, п.7 таблиці 3 Додатку 3
В п.6, п.7 таблиці 3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», для однієї і тієї ж самої деталі заначено два різних параметри SDR (SDR11, SDR17), що з технічної точки зору є неприпустимо. Просимо залишити для даних деталей якийсь один SDR, або поставити між ними слово «або».
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 11:10
Вважаємо, що кому, у даному випадку замінює "або".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" 2 547 845,59
UAH з ПДВ
2 014 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" 2 799 996,00
UAH з ПДВ
2 014 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:32
3_Довідка ДПС.pdf
10 лютого 2020 12:32
2_Довідка МВС.pdf
04 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
01 лютого 2020 14:26
Електронний підпис
01 лютого 2020 13:33
7_Проект договору.pdf
01 лютого 2020 13:33
6_Статут.pdf
01 лютого 2020 13:33
5_Витяг_Свідоцтво_ПДВ.pdf
01 лютого 2020 13:32
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2020 09:14
Електронний підпис
02 лютого 2020 09:13
Комерційна пропозиція.pdf
02 лютого 2020 09:13
Технічні документи.pdf
02 лютого 2020 09:13
Статут 03.12.19.pdf
02 лютого 2020 09:13
Підписаний договір.PDF
02 лютого 2020 09:13
Стаття 17.pdf
02 лютого 2020 09:13
Витяг ПДВ.pdf
02 лютого 2020 09:13
Довідка про санкції.pdf
02 лютого 2020 09:13
Договори обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
#33090871
Переможець 2 014 500,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
#33090871
2 014 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
Доп угода 3 до Договору 23.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 14:48
Додаткова угода 2 до договору 23.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:58
Додаткова угода 1 до договору 23.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 13:51
Договір 23 труби фітинги та фасонні частини з поліетилену.pdf укладений
26 лютого 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 597 224,72
UAH (в тому числі ПДВ 99 537,45 UAH)