Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
Код ЄДРПОУ: | 05407870 |
Вебсайт: | http://ztu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103 |
Контактна особа: |
Остапчук Максим Володимирович 380631560506 maximko96@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 13:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Постачальник: щомісячно направляє у паперовому вигляді акт приймання-передачі послуг для оплати відповідно до встановлених тарифів, У розрахункових документах зазначаються вартість та кількість наданих послуг за відповідний період, а також розмір діючих тарифів. Оплата вартості послуг здійснюється Споживачем щомісячно у безготівковій формі у п'ятиденний строк з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок.; | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2020 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 13:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000021 ● 61b6c397bcff4e7c97e946c9fa00aa7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020
№ 13
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-01-17-000774-c від 17.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-27 14:20:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (централізоване постачання теплової енергії), код ДК 021:2015: 09320000-8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-17-000774-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів, з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з переможцем процедури закупівлі КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) 17.01.2020 року.
Однак, аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником договір про закупівлю послуг з електричної енергії з переможцем процедури закупівель КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР від 11.02.2020 № 15 укладено лише на 25 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Отже, поясніть укладання договору від 11.02.2020 № 15 на придбання послуг з централізованого постачання теплової енергії з порушенням вимог абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-02 10:51:36
Пояснення
Пояснення з приводу закупівлі за номером UA-2020-01-17-000774-c, Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, відповідно до частини другої статті 215 ЦК України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним.
Разом з тим, згідно з частиною першою статті 236 ЦК України нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.
При цьому перелік підстав для відміни торгів зазначений у статті 31 Закону та є вичерпним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 19 Закону звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином, виходячи зі змісту статті 19 Закону, звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію щодо дати укладення договору про закупівлю або, у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю, підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.
Також відповідно до Відповідно до абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів, з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, так як в Законі не вказано робочих чи календарних днів, Замовник керувався Главою 18
ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОБЧИСЛЕННЯ СТРОКІВ ЦКУ, та порахував дні як робочі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 10014, м.Житомир, майдан ім..С.П.Корольова, 12 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.03.2020 року. Державним університетом «Житомирська політехніка» (надалі – Університет), 13.03.2020 року отримано висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про встановлення порушень законодавства в частині: - не відміни замовником закупівлі. - в частині укладання договору про закупівлю. Причиною підписання договору з КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР №15 саме 11.02.2020 року є те, що у зв’язку з технічною не справністю сайту НКРЕКП, КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР пропадало з реєстру природних монополій. Посилання Держаудитслужби у висновку на порушення з боку Університету в частині своєчасності укладання договору про закупівлю, є фактичним визнанням правомірності його укладання зі застосуванням переговорної процедури, визначеної п.2. ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», замовникові надано право, а не обов’язок на відмінупереговорної процедуризакупівлі у разі: - якщозамовником допущено порушення, щовплинули на об’єктивністьвизначенняпереможцяпроцедуризакупівлі; - неможливостіусуненняпорушень, щовиникли через виявленіпорушеннязаконодавства з питаньзакупівель; - відсутностіподальшої потреби в закупівлітоварів, робіт і послуг; - скороченнявидатків на здійсненнязакупівлітоварів, робіт і послуг; - непідписанняучасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разізастосуванняпереговорноїпроцедуризакупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частинидругоїцієїстатті, а також у разізакупівлінафти, нафтопродуктівсирих, електричноїенергії, послуг з їїпередання та розподілу,централізованогопостачаннятепловоїенергії, централізованогопостачаннягарячої води, послуг з централізованогоопалення, послугпоштовогозв’язку, поштових марок та маркованихконвертів, телекомунікаційнихпослуг, у тому числі з трансляціїрадіо- та телесигналів, послуг з централізованоговодопостачання та/абоводовідведення та послуг з перевезеннязалізничним транспортом загальногокористування) з дня оприлюднення на веб-порталіУповноваженого органу повідомлення про намірукластидоговірзарезультатамизастосуванняпереговорноїпроцедуризакупівлі. При цьому, кінцевого строку укладання договору про закупівлю за результатами переговорної процедури Законом «Про публічні закупівлі» - не передбачено, а ч.4 ст.35 Закону визначає підстави для скасування переговорної процедури замовником. Університетом не вбачається доцільності скасування переговорної процедури та вжиття заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 11.02.2020 року № 15, відповідно до підстав, визначених ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою недопущення вкрай негативних наслідків, а саме: По-перше: Правовим наслідком у разі відміни переговорної процедури закупівлі за підставами визначеними абз.6 ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення з боку Університету повторної переговорної процедури та укладення договору про закупівлю лише з одним монопольним постачальником – КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР, за відсутності при цьому альтернативи, відповідно до п.2 ч.2. ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге:Відміна переговорної процедури замовником, призведе до припинення/обмеження постачання теплової енергії в навчальні корпуси Університету та студентські гуртожитки, що поставить під загрозу щоденну організацію роботи Університету,. Також відповідно до п 7. листа Міністерства освіти і науки України №1/9-154 від 11.03.2020 року потрібно виділити у гуртожитках закладів вищої освіти місця для ізоляції здобувачів освіти з ознаками гострих респіраторних захворювань, на фоні карантину на всій території України та Надзвичайного стану на території Житомирської області, потрібне безперебійне постачання теплової енергії. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо: 1. З боку Університету правомірно укладено договір про закупівлю електричної енергії зі застосуванням переговорної процедури, відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», за умови відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та за відсутності при цьому альтернативи. 2.Відміна переговорної процедури за ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»: - не призведе до інших правових наслідків у разі повторної переговорної процедури та укладення договору про закупівлю лише з одним постачальником – КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР за відсутності при цьому альтернативи; - є правом, а не обов’язком замовника та призведе до вкрай негативних наслідків і соціальної напруги серед населення, а також заблокує роботу закладів громади (навчання дітей, лікування мешканців) та може спричинити виникнення надзвичайних ситуацій у закладах громади. - на фоні перевищення епідемічного порогу на всій тереторії України та надзвичайного стану на території Житомирської області, відміна переговорної процедури та розірвання договору № 15 від 11.02.2020 року, може поставити під загрозу життя та здоровьє наших студентів.
2020-03-18 11:47:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Житомиртеплокомуненерго" ЖМР #35343771 |
Переможець |
2 303 586,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 12:35
|
Додоткова угода ЖТКЕ 09.12.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 12:32
|
ЖТКЕ дод угода № 2.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2020 10:34
|
Дод угода Тепло комун 22.06.2020.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 09:39
|
Договір № 15 від 11.02.2020р.pdf | укладений |
11 лютого 2020 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.В зв’язку зі змінами бюджетних асигнувань сторони домовились суму зареєстрованих бюджетних зобов’язань по договору збільшити на - 81800,00 грн.(Вісімдесят одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок). 2. Розділ 3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: - Сума цього Договору становить 2303586.00 грн.(Два мільйони триста три тисячі п’ятсот вісімдесят шість грн.00 копійок), в т.ч. ПДВ – 383931.00 грн.( Триста вісімдесят три тисячі дев’ятсот тридцять одна гривня 00 копійок),сума асигнувань передбачених кошторисом на 11 місяців становить -1781800,00 (один мільйон сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот грн. 00 коп.)сума відшкодування орендарями становить-2000,00(дві тисячі грн. 00 коп.). Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: - Сума цього Договору становить 2303586.00 грн.(Два мільйони триста три тисячі п’ятсот вісімдесят шість грн.00 копійок), в т.ч. ПДВ – 383931.00 грн.( Триста вісімдесят три тисячі дев’ятсот тридцять одна гривня 00 копійок),сума асигнувань передбачених кошторисом на 11 місяців становить -1879 300,00 (один мільйон вісімсот сімдесят дев’ять тисяч триста грн. 00 коп.) сума відшкодування орендарями становить-2000,00(дві тисячі грн. 00 коп.). Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.В зв’язку зі змінами бюджетних асигнувань сторони домовились суму зареєстрованих бюджетних зобов’язань по договору зменшити на – 380 000.00 грн.(триста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |