Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
281 838,48 UAH
UA-2020-01-17-000762-c d5fa513fce0d45deab9b0425f6728601
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:18
Очікувана вартість: 281 838,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:55
Проект договір ліфти 2020 (1).docx
17 січня 2020 11:55
ТД_32-20_Послуги з ТО ліфтів (2).doc
17 січня 2020 11:55
Оголошення (3).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" 266 400,00
UAH з ПДВ
146 660,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс" 281 677,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРО МОТОРС" 281 608,80
UAH з ПДВ
281 608,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ" 281 820,00
UAH з ПДВ
281 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 12:21
Ліцензія завірена.zip
03 лютого 2020 12:21
Гарантия 16636.zip
03 лютого 2020 12:21
14. Лист-відгук Аплеона.pdf
03 лютого 2020 12:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 10:06
Електронний підпис
28 січня 2020 10:01
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 10:01
Протокол_НР.7Z
28 січня 2020 10:01
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
28 січня 2020 10:01
Лист_для_клieнтiв.7z
28 січня 2020 10:01
Витяг_iз_Статуту.7z
28 січня 2020 10:01
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
28 січня 2020 10:01
Гарантiя_407-20.7z

Публічні документи

03 лютого 2020 11:41
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 11:41
Статут.pdf
03 лютого 2020 11:41
Опис послуг.pdf
03 лютого 2020 11:41
дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "Ліфт-Сервіс"

ТОВ "ПРО МОТОРС"

ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
Переможець 146 660,88
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 07:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
146 660,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 15:25
Звіт про виконання договору ліфти.docx укладений
07 червня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:30
Повідомлення про зміни Ліфти ДУ3 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:30
ДУ_3_2021.FR11 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:28
Повідомлення про зміни Ліфти ДУ2 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:28
ДУ_2_2021.FR11 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:27
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:18
20163-ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 13:18
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx зміни до договору
28 лютого 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:16
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 12:23
20163.pdf укладений
28 лютого 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення дати укладання договору в системы на фактичне
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20163/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 1, частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.1, Додатку 1 Договору 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ –20163/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін 133 324,80 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення Без змін. (1 послуга відповідно умов договору)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20163/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п.1.4., 1.5., 1.6., розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20163/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – 133 324,80 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20163/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п.8 ч.4. ст.. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п. 1.1., 1.4., 3.1., 12.1., розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20163/Ю /Ду3. 14. Сума договору після внесення змін – 159 989,76 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору, без змін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20163/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 159 989,76
UAH (в тому числі ПДВ 26 664,96 UAH)