Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Код ДК 021:2015 – 15810000-9) – хліб житній; батон
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000596-b ● f5cbfd6e92ac44e38e00435b99d96234
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГОСПІТАЛЬ МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08735882 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Ревенко +380444815716 tkmvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13944 кілограми
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
25352 кілограми
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 10:34 |
ТД Хліб 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2020 21:43
Дата відповіді: 20 січня 2020 08:29
Шановний замовнику! Чи повинна бути індивідуальна упаковка для кожної хлібини?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, товар повинен бути в чистій упаковці. Мова не йде саме про індивідуальну упаковку. Постачатися товар має у ящиках з етикетками на кожному ящику, які містять вичерпну інформацію про товар. Ящики повинні бути чистими, щільними, краще новими.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000596-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МИЗА, Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 12 лютого 2020 14:24
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
06 лютого 2020 року Замовником (Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України) було проведено аукціон, щодо закупівлі UA-2020-01-17-000596-b.
В ході здійснення кваліфікації учасників, Замовником 11.02.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем - ТОВ «Черкасихліб ЛТД». Підстави для визначення переможця важчаємо необґрунтованими, адже пропозиція Учасника містить невідповідності тендерній документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Учасник має надати довідку, яка містить відомості про Учасника (юридична та фактична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса, ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер, керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма, інформація про форму оподаткування Учасника). В довідці наданій Учасником відсутня інформація про форму власності та юридичний статус.
2. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Учасник має надати довідку, щодо виконання аналогічного(их) договору(ів). У довідці обов’язково повинні бути зазначені номер, дата, назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки. В довідці наданій Учасником відсутня інформація про рік виконання договору.
3. Відповідно до Додатку №1 Учасник надає Тендерну (цінову) пропозицію. В графі назва предмету закупівлі зазначає не предмет закупівлі а державні стандарти якості товару.
4. Відповідно до вимог Додатку №3 Технічні вимоги, Учасник має надати копії медичних книжок. Медична книжка водія Пазиненка О.І. незаповнена (відсутня інформація, де працює особа, дата наступного огляду, посада).
5. Відповідно до вимог Додатку №3 Технічні вимоги, Учасник має надати копії довідок про санітарну обробку автотранспорту. Учасником було надано Акти виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Центрального госпіталю Міністерства внутрішніх справ України скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі на постачання хлібопродуктів для Центрального госпіталю Міністерства внутрішніх справ України, та провести кваліфікацію наступних учасників.
Розгорнути
Згорнути
06 лютого 2020 року Замовником (Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України) було проведено аукціон, щодо закупівлі UA-2020-01-17-000596-b.
В ході здійснення кваліфікації учасників, Замовником 11.02.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем - ТОВ «Черкасихліб ЛТД». Підстави для визначення переможця важчаємо необґрунтованими, адже пропозиція Учасника містить невідповідності тендерній документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Учасник має надати довідку, яка містить відомості про Учасника (юридична та фактична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса, ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер, керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма, інформація про форму оподаткування Учасника). В довідці наданій Учасником відсутня інформація про форму власності та юридичний статус.
2. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Учасник має надати довідку, щодо виконання аналогічного(их) договору(ів). У довідці обов’язково повинні бути зазначені номер, дата, назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки. В довідці наданій Учасником відсутня інформація про рік виконання договору.
3. Відповідно до Додатку №1 Учасник надає Тендерну (цінову) пропозицію. В графі назва предмету закупівлі зазначає не предмет закупівлі а державні стандарти якості товару.
4. Відповідно до вимог Додатку №3 Технічні вимоги, Учасник має надати копії медичних книжок. Медична книжка водія Пазиненка О.І. незаповнена (відсутня інформація, де працює особа, дата наступного огляду, посада).
5. Відповідно до вимог Додатку №3 Технічні вимоги, Учасник має надати копії довідок про санітарну обробку автотранспорту. Учасником було надано Акти виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Центрального госпіталю Міністерства внутрішніх справ України скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі на постачання хлібопродуктів для Центрального госпіталю Міністерства внутрішніх справ України, та провести кваліфікацію наступних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 10:45
Шановний учаснику! За результатами перегляду тендерним комітетом тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Черкасихліб ЛТД», було встановлено, що дана пропозиція відповідає вимогам, встановленим умовами тендерної документації. Частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
1) відсутність печатки або підпису на одному або декількох документах Пропозиції (мається на увазі копії установчих документів, які затверджені Учасником раніше, копії документів інших установ та організацій, або документів, що посвідчують особу та інше). Це не стосується документів які надаються безпосередньо Учасником лише за його підписом та впливають на зміст Пропозиції;
2) неправильне (неповне) завірення та/або незавірення Учасником копії документа згідно з вимогами Документації (наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи).
3) орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі Пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок).
4) зазначення неправильної назви документа, який підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати гарантійний лист учасник надає довідку в довільній формі або лист-пояснення).
5) зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище.»
Інформація, не зазначена учасником ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у довідці про учасника та у довідці про досвід виконання договору, міститься на інших сторінках тендерної пропозиції. Зазначення у формі тендерної пропозиції назви предмету закупівлі відповідно до ДСТУ не впливає на зміст тендерної попозиції та є несуттєвою помилкою.
Надання копії довідок про санітарну обробку автотранспорту та копій медичних книжок водіїв передбачене умовами тендерної документації для підтвердження наявності спеціального автотранспорту для перевезення даної категорії товару. Наданий у складі тендерної пропозиції чинний договір про надання послуг з дезінсекції, дезінфекції для перевезення хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів з актом наданих послуг від 03.02.2020 р. та наявність медичних книжок водіїв (у тому числі Пазиненка О.І. з інформацією про місце роботи та датою наступного огляду) підтверджують наявність спеціального автотранспорту для перевезення даної категорії товару.
ЦГ МВС України як Замовник скористався правом не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру.
Тому дана пропозиція ТОВ «Черкасихліб ЛТД» відповідає вимогам, встановленим умовами тендерної документації.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
1) відсутність печатки або підпису на одному або декількох документах Пропозиції (мається на увазі копії установчих документів, які затверджені Учасником раніше, копії документів інших установ та організацій, або документів, що посвідчують особу та інше). Це не стосується документів які надаються безпосередньо Учасником лише за його підписом та впливають на зміст Пропозиції;
2) неправильне (неповне) завірення та/або незавірення Учасником копії документа згідно з вимогами Документації (наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи).
3) орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі Пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок).
4) зазначення неправильної назви документа, який підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати гарантійний лист учасник надає довідку в довільній формі або лист-пояснення).
5) зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище.»
Інформація, не зазначена учасником ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у довідці про учасника та у довідці про досвід виконання договору, міститься на інших сторінках тендерної пропозиції. Зазначення у формі тендерної пропозиції назви предмету закупівлі відповідно до ДСТУ не впливає на зміст тендерної попозиції та є несуттєвою помилкою.
Надання копії довідок про санітарну обробку автотранспорту та копій медичних книжок водіїв передбачене умовами тендерної документації для підтвердження наявності спеціального автотранспорту для перевезення даної категорії товару. Наданий у складі тендерної пропозиції чинний договір про надання послуг з дезінсекції, дезінфекції для перевезення хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів з актом наданих послуг від 03.02.2020 р. та наявність медичних книжок водіїв (у тому числі Пазиненка О.І. з інформацією про місце роботи та датою наступного огляду) підтверджують наявність спеціального автотранспорту для перевезення даної категорії товару.
ЦГ МВС України як Замовник скористався правом не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру.
Тому дана пропозиція ТОВ «Черкасихліб ЛТД» відповідає вимогам, встановленим умовами тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000596-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МИЗА, Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 17 лютого 2020 16:51
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Центрального госпіталю Міністерства внутрішніх справ України скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 08:57
Учасником надано електронну банківську гарантію, банківську ліцензію про надання банківських послуг, документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Усі документи підписані ЕЦП. Для перегляду документа PDF з ЕЦП необхідно змінити формат на ".pdf".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" |
428 732,16
UAH з ПДВ
|
428 397,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВА МЛИНА" |
570 195,84
UAH з ПДВ
|
428 452,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МИЗА |
663 213,12
UAH з ПДВ
|
663 213,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" #37715680 |
Переможець |
428 397,50
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:23
|
Черкаси хліб1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 13:35
|
Забезпечення.pdf | укладений |
27 лютого 2020 13:35
|
Договір 596 27 02 20.pdf | укладений |
27 лютого 2020 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |