Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7»
Очікувана вартість
3 872 964,00 UAH
UA-2020-01-17-000584-c 4a1175d292514208bf9d74400bab60c4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:47
Очікувана вартість: 3 872 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 872,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (згідно до Додатку 3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 50 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:27
Тендерна документація_ноаа редакція.docx
30 січня 2020 15:27
Рішення про внеcення змін.docx
20 січня 2020 11:31
Технічне завдання_нова редакція.docx
20 січня 2020 11:31
Рішення про внеcення змін.docx
17 січня 2020 11:23
Технічне завдання.docx
17 січня 2020 11:23
проект договору.docx
30 січня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:27
Тендерна документація_ноаа редакція.docx
20 січня 2020 11:31
Тендерна документація_ноаа редакція.docx
17 січня 2020 11:23
Тендерна документація.docx
30 січня 2020 15:27
Рішення про внеcення змін.docx
20 січня 2020 11:31
Технічне завдання_нова редакція.docx
20 січня 2020 11:31
Рішення про внеcення змін.docx
17 січня 2020 11:23
Технічне завдання.docx
17 січня 2020 11:23
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000584-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд", Код ЄДРПОУ:40784225
Дата подання: 25 лютого 2020 09:50
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"

Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-01-17-000584-c


Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7» оформлене протоколом засідання тендерного комітету від «21» лютого 2020 року.
Вважаємо, Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» від 21.02.2020 р. є неправомірним, оскільки пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до підстави відхилення – учасником (ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд») не завантажено копію чинного дозволу на експлуатації автомобільного крану, що порушує Постанову Кабміну «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 №1107 (із змінами), що не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне, відповідно до підпункту 6 пункту 6 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, «копії чинних дозволів на виконання робіт, що передбачені Технічним завданням, що наведене в Додатку №3 (у разі якщо передбачено законодавством)». ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» у складі пропозиції надало: копію чинного Дозволу № 140.17.56 виданого Управлінням Держпраці у Рівненській області, виданого «04» липня 2017 року із строком дії до «03» липня 2022 року, із правом виконувати роботи підвищеної небезпеки, що передбачені Технічним завданням до даного предмету закупівлі. Тендерною документацією Замовника не вимагалося наявності саме дозволу із правом експлуатації автомобільного крану. Вважаємо, що надали у складі пропозиції усі дозвільні документи (ліцензії, дозвола, тощо) що є необхідними та достатніми для виконання робіт що передбачені умовами закупівлі робіт, та жодним чином не порушили умови тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 до Порядку або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 до Порядку. Із положень Порядку вбачається, що дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки це два різних документи. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасником копій дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені Технічним завданням. Надання копії дозволу саме на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Замовником не вимагалося, також не вимагалося і надання дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування, що були зазначені учасниками у довідці про наявність обладнати та матеріально-технічної бази, а тому учасником ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» не було порушено умови Тендерної документації Замовника.
Аналогічної позиції, щодо даного питання дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, наприклад у Рішенні №17733-р/пк-пз від 29.11.2019 (закупівля - UA-2019-09-17-000083-a), у якому Скаржник оскаржував рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, та вказував на те, що «учасником-переможцем не надано дозволу на експлуатацію (застосування) машин підвищеної небезпеки», аргументуючи тим, що «згідно з розрахунком експлуатації 1 машино-години, наданої у складі Пропозиції, Переможець торгів при виконанні робіт має застосовувати машини підвищеної небезпеки», проте АМКУ зазначив, що «відповідно до умов Документації учасник повинен надати копію ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені у Документації, слід зазначити, що умовами Документації не передбачено необхідність надання учасниками дозволу на експлуатацію (застосування) машин підвищеної небезпеки».
Отже, оскільки учасником ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» у складі тендерної пропозиції було надано усі дозвільні документи (ліцензії, дозвола, тощо) що є необхідними для виконання робіт, які передбачені умовами закупівлі, та з урахуванням того, що Замовником у тендерній документації не вимагалося надання учасниками дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки чи на експлуатацію автомобільного крану, вважаємо тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» такою, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї.

На підставі вищевикладеного просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного рішення.
Додатково повідомляємо, що твердо переконанні у тому, що прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7» оформлене протоколом засідання тендерного комітету від «21» лютого 2020 року є грубим порушенням законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 18:00
На Вашу вимогу № UA-2020-01-17-000584-c.c1 від 25 лютого 2020 року повідомляємо наступне. Відповідно до п.6. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії чинних дозволів на виконання робіт, що передбачені Технічним завданням, яке наведене в Додатку №3. У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання такого документу. Відповідно до довідки, з Вих. №04/02/03-2020 від 03 лютого 2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником для виконання робіт та умов договору залучено автокран 10-20Т-С ЗИЛ 133 ГЯ. Есплуатація автокрана підтверджується кошторисними розрахунками, поданими у складі тендерної пропозиції. Однак, Учасником не завантажено копію чинного дозволу на експлуатації автомобільного крану, що порушує Постанову Кабміну «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами). Учасник повинен мати дозвіл на всі механізми, які планує залучити, адже це передбачено чинним законодавством України. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасником завантажено не всі дозвільні документи.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000584-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 26 лютого 2020 22:36
Щодо порушення Замовником процесу розгляду тендерних пропозицій
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації наявність фінансової спроможності учасника процедури закупівлі підтверджується: Копією Балансу підприємства за останній звітний період; Копією Звіту про фінансові результати за останній звітний період; Копією Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. У Примітках до тендерної документації зазначено:
1. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
2. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються. У своїй пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", як мале підприємство, надало копію фінансової звітності малого підприємства за останній звітний період у складі балансу на 30.09.2019 (форма N1-м) та звіту про фінансові результати за 9 місяців 2019 року (форма N2-м). Крім того, надана довідка пояснення N20-Т/38-19 від 06.02.2019 щодо неподання звіту про рух грошових коштів, в якій також зазначається законодавчі підстави неподання фінансового звіту за 2019 рік. Звертаємо увагу Замовника, що ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", як мале підприємство складає та подає щокварталу фінансову звітність за формами 1-м та 2-м. Таким чином, останній звітний період, на момент подання тендерної пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" був 3-й квартал 2019 року, а не 2018 рік, як стверджує Замовник. Враховуючи вище вказане, вимагаємо Замовника скасувати неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" та визнати ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 10:54
Відповідно до п.4. Додатку №1 Тендерної Документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції, копію балансу підприємства за останній звітний період, копію звіту про фінансові результати за останній звітний період. Учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" подано фінансову звітність за 9 місяців 2019 року, що є не відповідністю тендерної документації та чинного законодавства України. Згідно з ст.19 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Отже, учасник повинен був надати фінансову звітність за календарний рік, тобто 2018 р. Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"створене ще 2011 року, таким чином мала подати звітність за останній звітній період - 2018 рік.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000584-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 02 березня 2020 23:44
Неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Категорично не згідні з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" по причині не подання в тендерній пропозиції фінансової звітності за останній звітний період, а саме за 2018 рік!!!!! Умовами тендерної документації вимагалося надання фінансової звітності за останній звітний період, а не останній звітний рік!!!! Ще раз наголошуємо на тому, що для малих підприємств, яким є ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", застосовується не річна, а квартальна фінансова звітність!!!!! Таким чином, останній звітний період, на момент подання тендерної пропозиції, був 3-й квартал 2019 року, а не 2018 рік!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 14:35
Умовами тендерної документації передбачено подання фінансової звітності за останній звітній період. Згідно з ст.19 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000584-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 03 березня 2020 00:09
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Відповідно до листа МФУ від 12.04.2011 року N31-08410-06-5/95457 суб'єкти малого підприємництва - юридичні особи, які не відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 Податкового кодексу України, зобов'язані складати і подавати до відповідних органів фінансову звітність, передбачену для суб'єктів малого підприємництва (форми NN 1-м та 2-м), щокварталу!!!!! Отже, останній звітний період на момент подання тендерної пропозиції малими підприємствами був 3-й квартал 2019 року!!!!!!! Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" і визнати його переможцем тендеру!!!!!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 березня 2020 07:09
Причина: Уточнення інформації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ" 2 740 400,00
UAH з ПДВ
2 732 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 3 670 000,00
UAH з ПДВ
2 734 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 3 141 968,00
UAH з ПДВ
2 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 3 425 518,80
UAH з ПДВ
2 898 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 3 485 598,00
UAH з ПДВ
2 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 3 753 572,40
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОСПЕЦБУД 3 204 464,86
UAH з ПДВ
3 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" 3 764 224,88
UAH з ПДВ
3 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД" 3 418 652,40
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 17:58
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:58
відгук (1).pdf
06 лютого 2020 17:53
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:52
33 проект договору.pdf
06 лютого 2020 17:52
30 Персональні дані.pdf
06 лютого 2020 17:52
28 ст 17.pdf
06 лютого 2020 17:52
27 Відгук.pdf
06 лютого 2020 17:52
26 Аналогічний договір.zip
06 лютого 2020 17:52
24 Лист Cтатистика.pdf
06 лютого 2020 17:52
23 КК Довідка робітники.pdf
06 лютого 2020 17:52
19 КК Довідка МТБ.pdf
06 лютого 2020 17:52
10 Дозвіл Держпраці.pdf
06 лютого 2020 17:52
09 Ліцензія ФОП Маньків.pdf
06 лютого 2020 17:52
08 Кошторис.zip
06 лютого 2020 17:52
06 Паспорт і код.pdf
06 лютого 2020 17:52
05 Витяг з ЄДР.zip
06 лютого 2020 17:52
04 Витяг ЄП.pdf
06 лютого 2020 17:52
03 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:48
Технічна частина.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:18
ч17 довідка банк 2.pdf
06 лютого 2020 17:18
ч16 довідка банк 1.pdf
06 лютого 2020 17:18
ч15 витяг ЄДРПОУ.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч13 витяг податки.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч12 статут виписка.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч11 опис.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч10 повноваження.pdf
06 лютого 2020 17:17
ч8 ВЗС ліцензія.pdf
06 лютого 2020 17:17
ч7 Дозвіл.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч6 Ліцензія.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч5 технічні паспорти.PDF
06 лютого 2020 17:17
ч4 договора механізми.pdf
06 лютого 2020 17:17
ч2 кошториси.pdf
06 лютого 2020 17:17
ч1 довідки.pdf
06 лютого 2020 17:17
Підписаний_G0220-2238-GL_tender.pdf
06 лютого 2020 17:17
00 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 лютого 2020 23:07
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:36
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:36
фотозвіт 8 школа.zip
06 лютого 2020 17:36
Підписаний_gar1850.pdf
06 лютого 2020 17:35
Підписаний_Лицензия.pdf
06 лютого 2020 17:34
Виписка субпідрядника.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:06
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:58
44.Копія статуту..pdf
05 лютого 2020 15:58
32. Довідка банк Січ.PDF
05 лютого 2020 15:57
31.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf
05 лютого 2020 15:57
13. Копія Актів .pdf
05 лютого 2020 15:57
21.Копія Декларації.pdf
05 лютого 2020 15:57
20.Копія Ліцензія..pdf
05 лютого 2020 15:57
19.Копія Витягу ПДВ..pdf
05 лютого 2020 15:57
18.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 15:57
1. Реєстр.pdf
05 лютого 2020 15:57
14. Фотозвіт об_єкту.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 14:42
фінзвіт.pdf
05 лютого 2020 14:42
Протокол 3 призначення.PDF
05 лютого 2020 14:42
ОПИС.PDF
05 лютого 2020 14:42
Наказ на призначення.PDF
05 лютого 2020 14:42
Ліцензія Візин Річ.pdf
05 лютого 2020 14:42
дозвіл Візин.PDF
05 лютого 2020 14:42
Дозвіл Візин Річ.pdf
05 лютого 2020 14:42
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 лютого 2020 14:42
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 14:42
17 План фінансування.pdf
05 лютого 2020 14:42
16 Календарний план.pdf
05 лютого 2020 14:42
15 ДЦ, кошториси.pdf
05 лютого 2020 14:42
14 Санкції.pdf
05 лютого 2020 14:42
13 Гарантійний строк.pdf
05 лютого 2020 14:42
12 Субпідряд.pdf
05 лютого 2020 14:42
11 Проект договору.pdf
05 лютого 2020 14:42
10 Захист довкілля.pdf
05 лютого 2020 14:42
9 Рух грошових коштів.pdf
05 лютого 2020 14:42
7 Бенефіціар.PDF
05 лютого 2020 14:42
6 Стаття 17.pdf
05 лютого 2020 14:42
5 Уповноважена особа.pdf
05 лютого 2020 14:42
4 Досвід.PDF
05 лютого 2020 14:42
3 Працівники.pdf
05 лютого 2020 14:42
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:18
24.Копія ліцензії.pdf
06 лютого 2020 13:18
16.Лист-підтвердження.pdf
06 лютого 2020 13:18
Лицензия с эцп.pdf
06 лютого 2020 13:18
Доверенность с ЭЦП.pdf
06 лютого 2020 13:18
G0120-1901-GL_tender.pdf
06 лютого 2020 13:18
2.Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:18
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:44
Стоянов С.Б..pdf
06 лютого 2020 15:44
Лицензия банку.pdf
06 лютого 2020 15:44
21 повноваження.pdf
06 лютого 2020 15:44
21 Документ_ЄДР_1006157213.zip
06 лютого 2020 15:44
20 цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 15:44
19 обладнання.pdf
06 лютого 2020 15:44
19 обладнання + МТБ.pdf
06 лютого 2020 15:44
18 працівники.pdf
06 лютого 2020 15:44
18 листи про 1 ПВ.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 фотофіксація 2.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 фотофіксація 1.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 досвід.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 відгук 2.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 відгук 1.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 акт 2.pdf
06 лютого 2020 15:44
17 акт 1.pdf
06 лютого 2020 15:44
16 ст.17.pdf
06 лютого 2020 15:44
16 МВС.pdf
06 лютого 2020 15:44
14 фінансова звітність.pdf
06 лютого 2020 15:44
13 довідки з банків.pdf
06 лютого 2020 15:44
12 персональні дані.pdf
06 лютого 2020 15:44
11 проект договору.pdf
06 лютого 2020 15:44
10 захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 15:44
9 субпідряд.pdf
06 лютого 2020 15:44
8 заниження.pdf
06 лютого 2020 15:44
7 арифметичні помилки.pdf
06 лютого 2020 15:44
6 санкції.pdf
06 лютого 2020 15:44
5 гарантійний термін.pdf
06 лютого 2020 15:44
4 установчі.pdf
06 лютого 2020 15:44
4 статут 2011.pdf
06 лютого 2020 15:44
2 включення витрат.pdf
06 лютого 2020 15:44
1 формальні помилки.pdf
06 лютого 2020 15:44
01 реєстр.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 09:53
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 лютого 2020 15:37
15 Цінова пропозиція.PDF
05 лютого 2020 15:37
14 Субпідряд.pdf
05 лютого 2020 15:37
12 Декларація Ліцензія.PDF
05 лютого 2020 15:37
11 Технічне завдання.PDF
05 лютого 2020 15:37
10 Проект договору.PDF
05 лютого 2020 15:37
9 Копія Статуту.PDF
05 лютого 2020 15:37
8 Витяг ПДВ Виписка.pdf
05 лютого 2020 15:37
5 ВПВ Ст 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ТОВ ЕКОСПЕЦБУД

ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"
#2822105313
Відхилено 2 732 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 17:11
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 2 734 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 17:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"
#40784225
Відхилено 2 735 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Відхилено 2 898 960,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:08
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
Відхилено 2 899 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:10
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:12
ТОВ ЕКОСПЕЦБУД
#38712649
Відхилено 3 198 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:13
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
#37776004
Відхилено 3 199 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД"
#42327128
Відхилено 3 200 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:16

Документи

14 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

14 лютого 2020 17:17
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 17:11
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 17:13
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 17:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
26 лютого 2020 17:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі