Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібобулочні вироби
Очікувана вартість
957 674,00 UAH
UA-2020-01-17-000550-b 172dafd4a42c4a5bbc02505405e25603
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 10:22
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 10:22
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:59
Очікувана вартість: 957 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65100 кілограми
Хлібобулочні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:15
лист із змінами.doc
22 січня 2020 11:15
ТД (Нова редакція).docx
22 січня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:15
лист із змінами.doc
22 січня 2020 11:15
ТД (Нова редакція).docx
21 січня 2020 16:13
ТД (на хліб)(1).docx
21 січня 2020 11:15
ТД (на хліб)(1).docx
17 січня 2020 10:27
ТД (на хліб)(1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання документів
Дата подання: 21 січня 2020 16:47
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:19
В додатку 3 до ТД під заголовком "Загальні вимоги до предмету закупівлі" наведені вимоги до учасника. По яким пунктам учасник має надати документи в складі пропозиції?
Відповідь: На всі вимоги згідно додатку 3 Тендерної документацї, учасником надаються в письмовому вигляді гарантії виконання цих вимог. Згідно пункту 6 додатку 3 , надаються копії документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000550-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 20 січня 2020 13:05
санітарний паспорт на автомобілі
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року:
визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти;
визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти.
Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Отримати діючі санітарні паспорти, на законних підставах на даний час, неможливо. Просимо виключити вимогу надання санітарних паспортів автомобіля, яким буде здійснюватися поставка товару та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 11:18
Внесені зміни до тендерної документації згідно ваших вимог.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000550-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 21 січня 2020 16:34
Внесення змін до тендерної документації
Доброго дня! Відповідно до п.2 розділу ІІ Тендерної документації
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Просимо виконувати дане положення та вносити зміни у визначеному Законом України "Про публічні закупівлі" та самою тендерною документацією, порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 08:11
На всі вимоги згідно додатку 3 Тендерної документацї, учасником надаються в письмовому вигляді гарантії виконання цих вимог. Згідно пункту 6 додатку 3 , надаються коії документів.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000550-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ", Код ЄДРПОУ:21049772
Дата подання: 05 лютого 2020 13:55
Пропозиція ТОВ "Полтавахліб-3" не відповідає вимогам тендерної документації.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на протокол засідання тендерного комітету КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфосовського ПОР» від 05.02.2020 року №5 про визначення переможцем ТОВ «Полтавахліб-3». ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» ознайомився з протоколом засідання тендерного комітету КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфосовського ПОР» від 05.02.2020 року №5 та вважає, що організатором було прийнято незаконне рішення, а учасника ТОВ «Полтавахліб-3» слід було дискваліфікувати з огляду на наступне:
1. У розділі I пункт 7 вказано, що: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи пропозиціїї, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову та завірені печаткою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом №1/19 від 01.07.2019 року між ТОВ «Полтавахліб-3» з ТОВ «Авто-Альянс-перевізник» викладений російською мовою. А переклад на українську мову відсутній.
2. В розділі III пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» підпункт 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ТОВ «Полтавахліб-3» надав довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації» сторінка 108, в якій вказано інформацію стосовно трьох водіїв: Литовченко Дмитро Григорович, Хамець Сергій Володимирович, та Злепко Андрій Вікторович, які не являються працівниками ТОВ «Полтавахліб-3», а є працівниками перевізника ТОВ «Авто-Альянс-перевізник». Дана довідка містить недостовірні дані, оскільки інформацію про вищевказаних працівників повинен надати їх роботодавець, а саме – ТОВ «Авто-Альянс-перевізник».
3. В тендерній документації ТОВ «Полтавахліб-3» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВА0772ВА власником, якого являється Нєдєльчев Микола Іванович. Жодних підтверджуючих документів стосовно оренди ТОВ «Авто-Альянс-перевізником» у Нєдєльчева Микола Іванович даного автотранспорту не надано.
4. Всі копії документів перевізника ТОВ «Авто -Альянс-перевізник» повинні бути завірені власником документів, а потім вже ТОВ «Полтавахліб-3». Жоден з документів перевізника не був завірений їхнім керівником.
5. Згідно розділу III пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» підпункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ( надати копію договору з додатками до договору) учаснику потрібно було надати копію договорів з додатками. ТОВ «Полтавахліб-3» надав тільки копію договору з «Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці», жодної додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною договору, не було надано. У відкритому доступі Prozorro Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці» оприлюднено договір та наступні додатки:
1. Договір №1 від 10 січня 2018 року.
2. Додаткова угода №1 від 1 лютого 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
3. Додаткова угода №02 від 4 березня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
4. Додаткова угода №03 від 7 березня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
5. Додаткова угода №4 від 5 квітня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
6. Додаткова угода №5 від 8 травня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
7. Додаткова угода №6 від 7 червня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
8. Додаткова угода №7 від 22 липня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
9. Додаткова угода №8 від 31 серпня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
10. Додаткова угода №9 від 11 жовтня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
11. Додаткова угода №10 від 29 листопада 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
12. Додаткова угода №11 від 14 грудня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
13. Додаткова угода №12 від 26 грудня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року.
ТОВ «Полтавахліб-3» надав тільки копію договору з Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради №68Т від 20.06.2017р. У відкритому доступі Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оприлюднено договір та наступний додаток: договір №68Т від 20.06.2017р. та додаткова угода №1 від 28.12.2017 року до договору №68Т від 20.06.2017 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 14:20
1. Зміст договору підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності МТБ, мовне оформлення документу не впливає в даному випадку на зміст пропозиції, тобто є несуттєвою помилкою.

2. ТД не містить вимог щодо способу оформлення трудових відносин. Відповідно працівники можуть бути залучені за сумісництвом, за договором про надання послуг, на засадах договору ЦПХ тощо.

3. ТД не містить вимог щодо кількості транспортних засобів, які мають бути в наявності в учасника. Таким чином, навіть за відсутності договору оренди/користування авто, зазначеного у вимозі, учасник все одно відповідає кваліфікаційному критерію наявності МТД, оскільки надає у складі пропозиції авто, власником якого є перевізник з яким учасник має договір на перевезення.

4. Тендерна документація не містить такої вимоги.

5. ТД не містить вимоги щодо необхідної кількості аналогічних договорі, які учасник має подати. Враховуючи, що таких договорів учасник надав 3, один із яких не містить додаткових угод, пропозиція відповідає критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів.

Документи подані скаржником

05 лютого 2020 13:55
дог. 1 від 10-01-18 (1).pdf
05 лютого 2020 13:55
договір 68Т.pdf
05 лютого 2020 13:55
Дод уг 10 №1.pdf
05 лютого 2020 13:55
Дод уг 11 (хліб).pdf
05 лютого 2020 13:55
Дод уг 12 хліб.pdf
05 лютого 2020 13:55
дод угода 8 хліб (1).pdf
05 лютого 2020 13:55
Дод угода 9 хліб.pdf
05 лютого 2020 13:55
хліб 68.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3" 718 104,00
UAH з ПДВ
718 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" 737 100,00
UAH з ПДВ
737 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 878 850,00
UAH з ПДВ
878 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОХНІВСЬКИЙ ХЛІБ" 955 488,00
UAH з ПДВ
955 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:20
Довідка МВС України.pdf
31 січня 2020 18:28
Статут_pagenumber.pdf
31 січня 2020 18:27
ДОВІДКА БАНКУ_pagenumber.pdf

Публічні документи

Публічні документи

31 січня 2020 17:20
проект дог 24.pdf
31 січня 2020 17:20
тенд проп 2.pdf
31 січня 2020 17:20
ст17 11.pdf
31 січня 2020 17:20
реєстр док1.pdf
31 січня 2020 17:20
лист згод перс дан 4.pdf
31 січня 2020 17:20
інф дов мат-тех база.pdf
31 січня 2020 17:20
інф дов праців 9.pdf
31 січня 2020 17:20
гар лист супров док 16.pdf
31 січня 2020 17:20
гар лист зах довк 18.pdf
31 січня 2020 17:20
гар лист дост 14.pdf
31 січня 2020 17:20
включ витр 15.pdf
31 січня 2020 17:20
мед книжки коп.pdf
31 січня 2020 17:20
акт держпродслужб.pdf
31 січня 2020 17:20
аналог дог комиш.pdf
31 січня 2020 17:20
сертиф насср.pdf
31 січня 2020 17:20
наказ призначення.pdf
31 січня 2020 17:20
виписка коп.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 13:17
26. Сертифікат (ХАССП).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3"

ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

ТОВ "КОХНІВСЬКИЙ ХЛІБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3"
#38667449
Переможець 718 104,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 09:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3" #38667449

№ рішення у справі

70/70-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3"
#38667449
718 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:08
IMG_20210329_0008.pdf зміни до договору
29 березня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 14:57
дод.угода (хліб).pdf зміни до договору
19 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:37
дод.угода (хліб)2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:59
дод.угода (хліб).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:40
IMG_20201224_0009.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:11
дод.угода № 2 до договору №47.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 14:08
договір на хліб.pdf укладений
18 лютого 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 47/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 718 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 684,00 UAH)