Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення)
Очікувана вартість
930 295,00 UAH
UA-2020-01-17-000488-b ● 0399fd838d3e44fd94a09c7a4f1a9714
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41420649 |
Місцезнаходження: | 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила Степова +380989705609 lvgx2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 930 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 302,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27908.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
886 метр кубічний
Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, Заклади відділу освіти Дашівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 08:41 |
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc | |
24 січня 2020 08:41 |
1. ТД - зміни 2020 (дрова) (1).doc |
24 січня 2020 08:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 08:41 |
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc
|
|||
24 січня 2020 08:41 |
1. ТД - зміни 2020 (дрова) (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000488-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 21 січня 2020 09:23
Вимога про усунення порушень
Добрий день. Уважно вивчивши Тендерну документацію Прошу звернути увагу на розділ Кваліфікаційні критерії «про складське приміщення», а також на частину «про підтвердження аналогічних договорів» Ці частини є дискримінаційною учасників! Згідно цих частин Ви вимагаєте, цитую:
1) …. наявність (власного або орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання твердого палива, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання твердого палива (деревини)…… ………...….. шляхом подання копій зазначених правовстановлюючих документів.
2) **Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори; Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару деревини паливної, що складає предмет закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів…….
Згідно з частиною першою ст..16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання публічно - аналогічних договорів та складського приміщення. Зміст цієї частини, а саме публічність Договорів та їх кількість і наявність сладського приміщення (власного або орендованого), ні як не впливає на наявність позитивного досвіду учасників виконання аналогічних договорів, та на сам перед на технічні та якісні вимоги предмета закупівлі, а лише обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч.4 ст.22). Наведені вимоги до учасників суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.3, ч.3 ст.5.
Хочу зробити наголос на тому, що:
1) якщо учасник має аналогічні договори НЕ з державними підприємствами та установами, які в свою чергу сумлінно виконувалися і в повному обсязі, не робить учасника закупівлі невідповідним кваліфікаційним критеріям замовника. Він має повне право брати учать в державних закупівлях на ЗАГАЛЬНИХ та не ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах, чому Ви перешкоджаєте, вносячи до своєї тендерної документації дискримінаційні критерії (умови) . В супереч вище вказаним частинам ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) А також кількість виконаних договорів дуже завищена, що взагалі обмежує коло учасників в закупівлі, що є теж дискримінацією. Для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо і однієї копії (оригіналу) Договору, та всіх інших документів підтверджуючих повне виконання Договору. А також належне та добросовісне виконання , підтверджує відгук від замовника з контактною інформацією для особистого зв’язку з ним.
3) Щодо складського приміщення. Учасник може не мати власного, або орендованого складського приміщення, так як це не обов’язково. Товар який є предметом закупівлі може замовлятися у постачальника і одразу доставлятися замовнику згідно графіку поставок, або за заявкою в необхідному обсязі. При тому, що відповідність технічним та якісним характеристикам не змінюється. Тому ця вимога теж звужує коло учасників для належної конкуренції про яку йдеться в ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Вносячи до своєї тендерної документації, вище перераховані дискримінаційні критерії, Вами порушується чинне законодавство та Конституційні права учасників заважаючи розвитку малого та середнього бізнесу. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) (далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Виходячи з вище сказаного Прошу Вас виключити ці частини, або внести відповідні корективи стосовно:
- Публічності
- Кількості Договорів
- Обов’язкова наявність складського приміщення
Дискримінаційні частини цієї ТД не можуть бути кваліфікаційними.
Обґрунтованість вимог підтверджена Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (копія додається)
- № 1279-рпк-пз від 16.03.2017 (копія додається)
- №1002-рпк-пз від 03.03.2017 (копія додається)
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017 (копія додається)
Розгорнути
Згорнути
1) …. наявність (власного або орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання твердого палива, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання твердого палива (деревини)…… ………...….. шляхом подання копій зазначених правовстановлюючих документів.
2) **Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори; Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару деревини паливної, що складає предмет закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів…….
Згідно з частиною першою ст..16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання публічно - аналогічних договорів та складського приміщення. Зміст цієї частини, а саме публічність Договорів та їх кількість і наявність сладського приміщення (власного або орендованого), ні як не впливає на наявність позитивного досвіду учасників виконання аналогічних договорів, та на сам перед на технічні та якісні вимоги предмета закупівлі, а лише обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч.4 ст.22). Наведені вимоги до учасників суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.3, ч.3 ст.5.
Хочу зробити наголос на тому, що:
1) якщо учасник має аналогічні договори НЕ з державними підприємствами та установами, які в свою чергу сумлінно виконувалися і в повному обсязі, не робить учасника закупівлі невідповідним кваліфікаційним критеріям замовника. Він має повне право брати учать в державних закупівлях на ЗАГАЛЬНИХ та не ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах, чому Ви перешкоджаєте, вносячи до своєї тендерної документації дискримінаційні критерії (умови) . В супереч вище вказаним частинам ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) А також кількість виконаних договорів дуже завищена, що взагалі обмежує коло учасників в закупівлі, що є теж дискримінацією. Для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо і однієї копії (оригіналу) Договору, та всіх інших документів підтверджуючих повне виконання Договору. А також належне та добросовісне виконання , підтверджує відгук від замовника з контактною інформацією для особистого зв’язку з ним.
3) Щодо складського приміщення. Учасник може не мати власного, або орендованого складського приміщення, так як це не обов’язково. Товар який є предметом закупівлі може замовлятися у постачальника і одразу доставлятися замовнику згідно графіку поставок, або за заявкою в необхідному обсязі. При тому, що відповідність технічним та якісним характеристикам не змінюється. Тому ця вимога теж звужує коло учасників для належної конкуренції про яку йдеться в ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Вносячи до своєї тендерної документації, вище перераховані дискримінаційні критерії, Вами порушується чинне законодавство та Конституційні права учасників заважаючи розвитку малого та середнього бізнесу. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) (далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Виходячи з вище сказаного Прошу Вас виключити ці частини, або внести відповідні корективи стосовно:
- Публічності
- Кількості Договорів
- Обов’язкова наявність складського приміщення
Дискримінаційні частини цієї ТД не можуть бути кваліфікаційними.
Обґрунтованість вимог підтверджена Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (копія додається)
- № 1279-рпк-пз від 16.03.2017 (копія додається)
- №1002-рпк-пз від 03.03.2017 (копія додається)
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017 (копія додається)
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 10:03
Розглянувши "Вимогу про усунення порушення" вирішено в нести зміни до ТД.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Носатюк Олена Юріївна #2845202627 |
Відхилено |
738 924,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 08:40
|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. #2859900927 |
Переможець |
875 368,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 09:09
|
договір.pdf | укладений |
24 лютого 2020 09:05
|