Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення)
Очікувана вартість
930 295,00 UAH
UA-2020-01-17-000488-b 0399fd838d3e44fd94a09c7a4f1a9714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Степова

+380989705609 lvgx2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41420649
Місцезнаходження: 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9
Контактна особа: Людмила Степова
+380989705609
lvgx2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:16
Очікувана вартість: 930 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 302,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27908.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
886 метр кубічний
Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, Заклади відділу освіти Дашівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина (Деривина (дрова) використання для опвалення) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 08:41
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc
24 січня 2020 08:41
1. ТД - зміни 2020 (дрова) (1).doc
24 січня 2020 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 08:41
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc
24 січня 2020 08:41
1. ТД - зміни 2020 (дрова) (1).doc
17 січня 2020 10:16
1. Тендерна документація 2020 (дрова)(1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000488-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 21 січня 2020 09:23
Вимога про усунення порушень
Добрий день. Уважно вивчивши Тендерну документацію Прошу звернути увагу на розділ Кваліфікаційні критерії «про складське приміщення», а також на частину «про підтвердження аналогічних договорів» Ці частини є дискримінаційною учасників! Згідно цих частин Ви вимагаєте, цитую:
1) …. наявність (власного або орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання твердого палива, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання твердого палива (деревини)…… ………...….. шляхом подання копій зазначених правовстановлюючих документів.
2) **Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори; Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару деревини паливної, що складає предмет закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів…….

Згідно з частиною першою ст..16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання публічно - аналогічних договорів та складського приміщення. Зміст цієї частини, а саме публічність Договорів та їх кількість і наявність сладського приміщення (власного або орендованого), ні як не впливає на наявність позитивного досвіду учасників виконання аналогічних договорів, та на сам перед на технічні та якісні вимоги предмета закупівлі, а лише обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч.4 ст.22). Наведені вимоги до учасників суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.3, ч.3 ст.5.
Хочу зробити наголос на тому, що:
1) якщо учасник має аналогічні договори НЕ з державними підприємствами та установами, які в свою чергу сумлінно виконувалися і в повному обсязі, не робить учасника закупівлі невідповідним кваліфікаційним критеріям замовника. Він має повне право брати учать в державних закупівлях на ЗАГАЛЬНИХ та не ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах, чому Ви перешкоджаєте, вносячи до своєї тендерної документації дискримінаційні критерії (умови) . В супереч вище вказаним частинам ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) А також кількість виконаних договорів дуже завищена, що взагалі обмежує коло учасників в закупівлі, що є теж дискримінацією. Для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо і однієї копії (оригіналу) Договору, та всіх інших документів підтверджуючих повне виконання Договору. А також належне та добросовісне виконання , підтверджує відгук від замовника з контактною інформацією для особистого зв’язку з ним.
3) Щодо складського приміщення. Учасник може не мати власного, або орендованого складського приміщення, так як це не обов’язково. Товар який є предметом закупівлі може замовлятися у постачальника і одразу доставлятися замовнику згідно графіку поставок, або за заявкою в необхідному обсязі. При тому, що відповідність технічним та якісним характеристикам не змінюється. Тому ця вимога теж звужує коло учасників для належної конкуренції про яку йдеться в ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Вносячи до своєї тендерної документації, вище перераховані дискримінаційні критерії, Вами порушується чинне законодавство та Конституційні права учасників заважаючи розвитку малого та середнього бізнесу. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) (далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.

Виходячи з вище сказаного Прошу Вас виключити ці частини, або внести відповідні корективи стосовно:
- Публічності
- Кількості Договорів
- Обов’язкова наявність складського приміщення
Дискримінаційні частини цієї ТД не можуть бути кваліфікаційними.

Обґрунтованість вимог підтверджена Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (копія додається)
- № 1279-рпк-пз від 16.03.2017 (копія додається)
- №1002-рпк-пз від 03.03.2017 (копія додається)
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017 (копія додається)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 10:03
Розглянувши "Вимогу про усунення порушення" вирішено в нести зміни до ТД.

Документи подані скаржником

21 січня 2020 09:22
№1758-рпк-пз від 04.04.2017.pdf
21 січня 2020 09:22
№ 1279-рпк-пз від 16.03.2017.pdf
21 січня 2020 09:22
№1002-рпк-пз від 03.03.2017.pdf
21 січня 2020 09:22
№ 1207-рпк-пз від 14.03.2017.pdf

Документи

23 січня 2020 10:03
EPSON001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Носатюк Олена Юріївна 738 924,00
UAH з ПДВ
738 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. 875 368,00
UAH з ПДВ
875 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 17:36
Електронний підпис
31 січня 2020 17:33
тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 17:33
проект договору.pdf
31 січня 2020 17:33
Підписаний_Лицензия.pdf
31 січня 2020 17:33
паспорт Носатюк.pdf
31 січня 2020 17:33
копія виписки з єдр.pdf
31 січня 2020 17:33
договір склад.pdf
31 січня 2020 17:33
договір перевезення.pdf
31 січня 2020 17:33
довідка акордбанк.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:52
довідка ст 17.pdf
01 лютого 2020 17:05
Електронний підпис
01 лютого 2020 17:05
характеристики товару.pdf
01 лютого 2020 17:05
формування ціни.pdf
01 лютого 2020 17:05
форма оподаткування.pdf
01 лютого 2020 17:05
уповноважена особа.pdf
01 лютого 2020 17:05
термін дії пропозиції.pdf
01 лютого 2020 17:04
тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2020 17:04
протокол випробувань.pdf
01 лютого 2020 17:04
проект договору.pdf
01 лютого 2020 17:04
працівники.pdf
01 лютого 2020 17:04
пояснення ліцензія.pdf
01 лютого 2020 17:04
пояснення документи.pdf
01 лютого 2020 17:04
походження товару.pdf
01 лютого 2020 17:04
Підписаний_G0120-1913-GL_tender.pdf
01 лютого 2020 17:04
Підписаний_Лицензия.pdf
01 лютого 2020 17:04
пд 251.pdf
01 лютого 2020 17:04
обладнання.pdf
01 лютого 2020 17:04
кошти під покриття.pdf
01 лютого 2020 17:04
захист довкілля.pdf
01 лютого 2020 17:04
договора.pdf
01 лютого 2020 17:04
довідки укрсибанк.pdf
01 лютого 2020 17:04
довідка ст 17.pdf
01 лютого 2020 17:04
бенефіціарний власник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Носатюк Олена Юріївна

ФОП НЕТУДИХАТА О. А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Носатюк Олена Юріївна
#2845202627
Відхилено 738 924,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 08:40
ФОП НЕТУДИХАТА О. А.
#2859900927
Переможець 875 368,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 08:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НЕТУДИХАТА О. А.
#2859900927
875 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:29
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:09
договір.pdf укладений
24 лютого 2020 09:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 875 368,00
UAH