Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до офісної техніки
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000377-b 28cb318fefd544c4952949cd3fa94c74
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 15:22
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Комплектуючі до офісної техніки (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Перспективна,180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 09:56
Додаток 3.doc
17 січня 2020 09:56
Додаток 1.doc
17 січня 2020 09:56
Проект договору.doc
17 січня 2020 09:56
Оголошення.doc
17 січня 2020 09:56
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 січня 2020 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000377-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3310610011
Дата подання: 31 січня 2020 13:41
Вимога, щодо усунення порушень при визначенні переможця даної закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ.
Код за ДРФО 3310610011.
Юридична адреса: Україна, 08292, Київська обл.,
місто Буча, вулиця Грушевського, будинок 73.
Поштова адреса: Україна, 08292, Київська обл.,
місто Буча, вулиця Грушевського, будинок 73.
Телефон: +38 (096) 857-41-93.
E-mail: kisil_1@ukr.net
Замовник закупівлі:
КП ""Нікопольське виробниче управління
водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Адреса: 53219Україна Дніпропетровська область
м. Нікополь вул. Перспективна, 180
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-01-17-000377-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-000377-b

Вимога про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі

Шановний Замовнику!
Рішенням Замовника закупівлі «Протокол №6 засідання кваліфікаційної комісії допорогових закупівель» від 29 січня 2020 року мою пропозицію було відхилена, цитую: «як таку, що не є для підприємства економічно вигідною (пропозиція надана без ПДВ).».
Зауважую, що документом Замовника закупівлі «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів» п. 2 визначено, що «Очікувана вартість закупівлі товару: 12 000,00 (дванадцять тисяч) грн. 00 коп. з ПДВ.
Ціна з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше.».
Також, стверджую, що жодним іншим документом тендерних вимог Замовника не оголошувалося, що є для підприємства «економічно вигідною пропозицією».
Також, в «період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення
закупівлі» Замовнику ставилося питання (що передбачено Наказом №10 від 19.03.2019 р. ДП «Прозорро» «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"), цитую: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?».
Стверджую, що Замовником було проігнороване, зазначене питання.
Отож, ніякої іншої інформації, щодо ціни закупівлі, Замовником – не надавалося і не висувалося до учасників закупівлі.
Моя пропозиція є 10775,00 грн. (Десять тисяч сімсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.) з усіма податками і зборами, що повністю відповідає п.2 документа Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів».
Стверджую, що у Вашій тендерній документації не було жодних застережень та не було наведено критеріїв визначення економічно вигідних пропозицій.
Шановний Замовнику! Вами, при проведенні даної електронної закупівлі, беззаперечно було порушено норми українського законодавства у сфері державних закупівель, щодо питання визначення переможця закупівлі.
Стверджуємо, що мене Ви дискваліфікували і визнали переможцем закупівлі учасника, у якого ціна на 655 гривень більша від моєї цінової пропозиції і, який також подавав пропозицію без врахування ПДВ..
Стверджую, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» а саме, як мінімум: принципи максимальної економії та ефективності (мене було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (встановлення додаткових вимог, які не були висунуті до учасників вже після проведення аукціону і після необґрунтованої нашої дискваліфікації); об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (мене дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із значно вищою ціновою пропозицією; недискримінації учасників (мене було дискваліфіковано, що я подав пропозицію без ПДВ, а визнано переможцем закупівлі учасника із більшою ціною пропозиції, який також надав пропозицію без ПДВ), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Інформую, що спроби застосувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є (або не є) платниками ПДВ - є дискримінаційними. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-c.а2 чи у рішенні АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником.
Стверджую, що Ваші спроби отримати додатковий податковий кредит в даній закупівлі для, можливого його використання в подальшому – є ухиленням від сплати ПДВ в бюджет!
Інформую, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.».

Вимагаю:

1. Усунути порушення в процесі визначення переможця даної закупівлі, та провести усі необхідні кроки до перегляду Вашого рішення про мою дискваліфікацію та визнати мене переможцем даної закупівлі.

31 січня 2020 року
ФОП Кісіль І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 15:28
Шановний Учасник! ми прийняли до уваги Вашу вимогу та перегляду рішення щодо повернення Вашої пропозиції на кваліфікацію та визначення переможцем даної закупівлі, але у складі Вашої пропозиції невідповідність технічних (якісних) характеристик товару, а саме:
Згідно п.1 додатку 2 учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, наведеною у зазначеному додатку. У складі своєї пропозиції ФОП Тупкін-3 надана цінова пропозиція від 30.01.2020 де найменування товару п.3 не відповідає технічним вимогам Замовника - відсутній VGA разъем, підтримка процессора AMD Athlon 200GE без якого неможливе підключення комп’ютерного обладнання, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 (зі змінами), переможцем є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого Замовник визначив переможцем.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Ваша пропозиція (ФОП Тупкін-3) не може бути визнана переможною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 10 775,00
UAH з ПДВ
10 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 658,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тупікін 11 500,00
UAH з ПДВ
11 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 11 900,00
UAH з ПДВ
11 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:20
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 січня 2020 10:20
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

23 січня 2020 10:48
Електронний підпис
23 січня 2020 10:46
цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 10:46
технічні вимоги.pdf
23 січня 2020 10:46
сертифікація.pdf
23 січня 2020 10:46
про учасника.pdf
23 січня 2020 10:46
прицівникі.pdf
23 січня 2020 10:46
паспорт.pdf
23 січня 2020 10:46
оренда авто2.pdf
23 січня 2020 10:46
оренда авто.pdf
23 січня 2020 10:46
опис .pdf
23 січня 2020 10:46
нет кредита приват.pdf
23 січня 2020 10:46
МТБ.pdf
23 січня 2020 10:46
лист-згода.pdf
23 січня 2020 10:46
Лист.pdf
23 січня 2020 10:46
лист про санкції.pdf
23 січня 2020 10:46
договор аренды.pdf
23 січня 2020 10:46
витяг .pdf
23 січня 2020 10:46
виписка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Тупікін

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Відхилено 10 775,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 14:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Рішення скасоване 11 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 11 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:03
ФОП Тупікін
#3199402292
Рішення скасоване 11 430,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 09:08
ФОП Тупікін
#3199402292
Відхилено 11 430,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 09:10
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 11 450,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 09:11

Документи

29 січня 2020 14:44
Протокол 6.pdf

Документи

29 січня 2020 14:45
Протокол 6.pdf

Документи

31 січня 2020 09:02
Протокол 7.pdf

Документи

31 січня 2020 09:04
Протокол 7.pdf

Документи

12 лютого 2020 09:10
Протокол 11.pdf

Документи

12 лютого 2020 09:11
Протокол 11.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій