Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір
Очікувана вартість
562 500,00 UAH
UA-2020-01-17-000297-b 66a9cf0c14ba42c49f54d0ba83978152
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баранецький Андрій Сергійович

380563772496 Andrii.Baranetskii@dpgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03340920
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Шевченка, буд. 2
Контактна особа: Баранецький Андрій Сергійович
380563772496
Andrii.Baranetskii@dpgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 13:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 14:41
Початок аукціону: 27 січня 2020 14:48
Очікувана вартість: 562 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 812,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 штуки
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 січня 2020 09:23
Дата відповіді: 21 січня 2020 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний ,Учаснику. В Інструкції по закупівлі відсутні посилання на конкретну торгову марку, що відповідає принципу недискримінації учасників. У аукціоні можуть брати участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників описана в V розділі Інструкції по закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000297-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 січня 2020 09:55
Технічні вимоги
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у аукціоні на закупівлю «Офісний папір» Після вивчення тендерної документації до електронних торгів нами було встановлено, що технічні вимоги викладені Замовником в Додатку №1 до Інструкції були встановлені для торгових марок паперу, які виробляються одним виробником – компанією Стора Енсо, який в своїх сертифікатах просто не зазначає технологічні допуски за міжнародними стандартами ISO. Таким чином, під зазначені вами параметри може бути запропонований Папір А4 виключно наступних торгівельних марок: ARO, Berga Speed, Zoom всі з яких виробляються компанією Stora Enso. Будь-які інші сертифікати якості на будь-які торгівельні марки інших виробників містять в собі посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати сукупності всіх вказаних Вами в Додатку №1 параметрів. Надати аналог згідно встановлених Вами параметрів – неможливо. Просимо Вас внести зміни до технічних вимог Паперу А4 і викласти технічні показники в наступній редакції: - щільність (маса) 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі у аукціоні максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 09:43
Повідомляємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі, повністю відповідають потребам Замовника та не встановлені під виробника конкретної торгової марки.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000297-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 січня 2020 15:20
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-17-000297-b (Офісний папір), який проходив 27.01.2020р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що учасник пропонує до постачання папір ТМ «idea!» виробника ТОВ «ВТП Папір», та надає відповідний сертифікат якості. Зазначений сертифікат на папір ТМ «idea!» викликає сумнів, оскільки порівнявши даний сертифікат з доданим до вимоги, вищевказані параметри мають інше значення. ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-17-000297-b (Офісний папір), який проходив 27.01.2020р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що учасник пропонує до постачання папір ТМ «idea!» виробника ТОВ «ВТП Папір», та надає відповідний сертифікат якості. Зазначений сертифікат на папір ТМ «idea!» викликає сумнів, оскільки порівнявши даний сертифікат з доданим до вимоги, вищевказані параметри мають інше значення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2020 13:51
Шановний учаснику, повідомляємо, що документи надані ТОВ «Аверс-канцелярія» для участі у закупівлі повністю відповідають Інструкції з підготовки пропозиції.

Документи подані скаржником

30 січня 2020 15:20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ.pdf
30 січня 2020 15:20
idea!.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 420 750,00
UAH з ПДВ
406 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 492 300,00
UAH з ПДВ
407 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 562 500,00
UAH з ПДВ
562 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 09:08
Електронний підпис
28 січня 2020 09:07
Пропозиція оновлена.pdf
22 січня 2020 15:56
Електронний підпис
22 січня 2020 15:52
Документи.pdf
22 січня 2020 15:52
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 16:40
Електронний підпис
22 січня 2020 16:38
Електронний підпис
22 січня 2020 16:37
Berga Speed 80.pdf
22 січня 2020 16:36
Технічна.pdf
22 січня 2020 16:36
Статут від 06.06.2019р..pdf
22 січня 2020 16:36
СЕС Стора (Новий).PDF
22 січня 2020 16:36
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
22 січня 2020 16:36
проект договора.pdf
22 січня 2020 16:36
платник ПДВ.pdf
22 січня 2020 16:36
Лицензія.pdf
22 січня 2020 16:36
лист-згода.pdf
22 січня 2020 16:36
Довкілля.pdf
22 січня 2020 16:36
Витяг ПДВ 14.01.2020р..pdf
22 січня 2020 16:36
Витяг ЄДР 09.01.20.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 08:48
Електронний підпис
24 січня 2020 08:47
Серттифікат якості.pdf
24 січня 2020 08:47
Рішення Гуменюк.PDF
24 січня 2020 08:47
проект договору.PDF
24 січня 2020 08:47
про повноваження.PDF
24 січня 2020 08:47
підтвердж.тех.вимог.PDF
24 січня 2020 08:47
Наказ Гуменюк.PDF
24 січня 2020 08:47
згода з проектом.PDF
24 січня 2020 08:47
захист довкілля.PDF
24 січня 2020 08:47
відомості.PDF
24 січня 2020 08:47
Витяг ПДВ.PDF
24 січня 2020 08:47
витяг ЄДР.PDF
24 січня 2020 08:47
Висновок СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 406 875,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 14:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
406 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:14
договір підписан.pdf укладений
24 лютого 2020 15:14