Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття
Очікувана вартість
1 169 880,00 UAH
UA-2020-01-17-000237-c 7becabddb9724e798fdd4e9a751b75c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312614190 dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:30
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:08
Очікувана вартість: 1 169 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35096 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5680 м.куб
Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, м. Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання.Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що є предметом закупки
Дата подання: 21 січня 2020 15:26
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:05
Згідно назви предметом закупки є: «90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття)» в той же час у додатку №3 (таблиця пропозиції) визначено найменування послуги : «Вивіз сміття (твердих побутових відходів та негабариту)». Також ,у додатку №4 «Технічне завдання» найменування робіт визначено: «Вивіз сміття (твердих побутових відходів та негабариту)». Враховуючи зазначене , з метою однозначного тлумачення предмета закупівлі , просимо дати роз'яснення що є предметом закупівлі : «90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття)» або «Вивіз сміття (твердих побутових відходів та негабариту)». У разі якщо предметом закупки є: «90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття)» просимо внести відповідні зміни у додатки №3 та №4. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією до закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-17-000237-c(ID 7becabddb9724e798fdd4e9a751b75c4) ДК025:2015 - 905110000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття) – передбачено закупівлю послуг з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, що утворюються поза межами місць збору твердих побутових відходів.
Додатками №3 та №4 до тендерної документації даної закупівлі визначено уточнене найменування робіт – Вивіз сміття (твердих побутових відходів та негабариту), оскільки сміття, що передбачено вивезти, за морфологічним складом та структурою відповідає твердим побутовим відходам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АВЕ Ужгород» 1 110 793,95
UAH з ПДВ
799 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЖ-ПРЕМІУМ СЕРВІС" 1 049 554,80
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 1 165 417,64
UAH з ПДВ
1 165 417,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
01 лютого 2020 11:25
Калькуляція
01 лютого 2020 11:25
Тендерна пропозиція
31 січня 2020 15:48
Електронний підпис
31 січня 2020 15:44
Доручення.pdf
31 січня 2020 15:15
Наказ на директора (1).pdf
31 січня 2020 15:15
Копія Статуту (1).pdf
31 січня 2020 15:15
Калькуляція.PDF

Публічні документи

30 січня 2020 17:38
Електронний підпис
30 січня 2020 17:36
Доручення Конар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АВЕ Ужгород»

ТОВ "УЖ-ПРЕМІУМ СЕРВІС"

КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АВЕ Ужгород»
#38330105
Переможець 799 999,99
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АВЕ Ужгород»
#38330105
799 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:18
ДУ_20-17_АВЕ_смiття.PDF зміни до договору
12 січня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 21:05
У Г О Д А АВЕ Ужгород 20-17 утилізація сміття.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 19:43
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:32
Договір укладений
25 лютого 2020 16:22
Договір укладений
25 лютого 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 статті 36 - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 20-17/1216030
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті - Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 20-17/1216030
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 799 957,96
UAH (в тому числі ПДВ 133 326,33 UAH)