Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 30977943 |
Вебсайт: | http://desn.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Електротехнічна, 11 |
Контактна особа: |
Луговська Світлана Вікторівна 380445484305 vatytin.ek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 08:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 10 726 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 53000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 08:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 08:17 |
2020 документація конкурсних торгів Маяков. 15.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комунальне підприємство «Ватутінськінвестбуд» проводить публічні закупівлі згідно п. 1.1.4 діючого Договору-доручення № 23 від 10.01.2011 між КП «Ватутінськінвестбуд» та Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією.
Вимоги про усунення порушення
Зокрема, об"єми позицій 42 і 44 не відповідають позиції 39; у розділі 6. Лотки, коробки, вимикачі відсутні об"єми та технічні вимоги (повинен бути кошторис);
невідповідність позиції 131 і 132 по об"ємам. У технічному завданні зазначено перелік обладнання (устаткування), чи потрібно виносити його в окремий кошторис?
Прошу внести зміни до технічного завдання.
п. 39 – включає утеплення і фарбування фасаду, тоді як пунктом 42 передбачено фарбування.
п. 44 – обсяг робіт не стосується утеплення, це обсяг підготовлено під фарбування поверхні.
У розділі 6 (лотки, коробки, вимикачі) кошторис на роботи передбачено розділом 2, 5, 6 (п. 132).
п. 131 – передбачено обсяги по прокладанню сталевих труб для прокладання проводів уже утеплених стін фасаду;
п. 132 – передбачено встановлення лотків для прокладання проводів, ці різні обсяги робіт і вони не мають бути відповідними.
Перелік обладнання (устаткування) потрібно виносити в окремий кошторис.
Комунальне підприємство «Ватутінськінвестбуд» проводить публічні закупівлі згідно п. 1.1.4 діючого Договору-доручення № 23 від 10.01.2011 між КП «Ватутінськінвестбуд» та Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" порушило вимоги тендерної документації щодо нумерації документів, адже жодна сторінка тендерної пропозиції не пронумерована.
Зазначена помилка не може бути віднесена до формальних помилок – відповідно до п.2 розділу V. «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, непослідовна нумерація сторінок, пропущення нумерації сторінок
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
2. Відповідно до п.2 розділу V. «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» учасник повинен надати необхідні ліцензії та дозволів виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, або Держпраці, або територіальним органном Держпраці діючого протягом повного періоду виконання робіт дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством).
ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" надало Дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України, але, строк дії якого закінчується 13 вересня 2020р., тобто порушена вимога тендерної документації щодо дії дозволу протягом повного періоду виконання робіт (відповідно до умов тендерної документації строк виконання робіт становить до 31 грудня 2021р.).
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
3. Відповідно до п.2 розділу V. «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі
ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" надало таку довідку (відомості про підприємство №22/01/20-15 від 22.01.20р.), але не зазначило реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі. В наданій довідці в п.6 вказані лише банківський рахунок підприємства.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
5. Відповідно до п.3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати основні умови договору, наведені у Додатку №5 до тендерної документації, які заповнюється та подаються в складі тендерної пропозиції.
ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" надало основні умови договору, але, в порушення вимог тендерної документації, вони не заповнені в повному обсязі:
- не заповнений Додаток 1 «Договірна ціна»
- не заповнений Додаток 2 «Графік виконання завершення будівельних робіт»
- не заповнений Додаток 3 «План фінансування будівельних робіт»
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
6. Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Слід зазначити, якщо перелік документів перелічується через кому, то необхідно надати все перелічені документи. Тому, для підтвердження повноважень учасника, необхідно було надати виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення.
ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" надало тільки протокол та наказ про призначення керівника та не надало довіреність та доручення (лист-пояснення про відсутність цих документів не наданий).
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
7. Згідно Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати:
«Довідку в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці учасник зазначає: 1) прізвище, ініціали працівників; 2) спеціальність, загальний стаж; 3) досвід роботи на цій посаді (років); 4) працівник штатний чи позаштатний.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації необхідно надати копії трудових книжок або цивільно-правових договорів укладених з працівниками безпосередньо відповідальними за виконання робіт».
ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надав довідку № 22/01/20-04 від 22 січня 2020 року з відомостями про наявність працівників, в якій надав неправдиву інформацію, щодо їх досвіду, не надав інформації щодо їх спеціальностей та не підтвердив наявність вказаних в ній працівників, як того вимагав Замовник встановленим додатком № 1 тендерної документації, а саме
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації учасник мав підтвердити наданням трудових книжок або цивільно-правовими договорами. Учасник на підтвердження наявності кваліфікованих працівників не надав на 12 працівників ні трудових книжок, ні цивільно-правових договорів.
Трудові договора надані учасником - не є підтвердженням наявності кваліфікованих працівників встановлених вимог тендерною документацією.
Згідно Кодексу законів про працю України трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Подання трудової книжки є обов'язковим і навіть тоді, коли наймачем є фізична особа.
Відповідно до вказаного закону приймаючи на роботу працівника на роботу по трудовому договору підприємство керується Кодексом законів про працю України, а тому факт прийняття працівника на роботу є наказ про прийняття та запис у трудову книжку.
Учасник не виконав умови тендерної документації, наявність кваліфікованих працівників не підтвердив, тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена.
2. Зазначена інформація в довідці про досвід працівників на займаній посаді більшості зазначених працівників не відповідає інформації наявній у трудових книжках, а досвід 12-ти працівників взагалі не підтверджений так як відсутні копії трудових книжок. Учасник зазначив неправдиву інформацію про досвід працівників, тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена.
3. Зазначена довідка про наявність працівників не містить інформації про спеціальність працівників ( яка вимагалась тендерною документацією) Шапко І.Г., Терещенко В.В., Грозовська І.Ф., Сокіл Н.Л., Дмітрієв Я.В.
Учасник не зазначив інформацію, що вимагалася Тендерною документацією, тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена.
Враховуючи викладені порушення в наданій тендерній документації вимагаємо скасування рішення щодо визнання ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" переможцем.
Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення, що відсутність нумерації на тендерній пропозиції учасника є технічною помилкою, незначного характеру та жодним чином не впливає на зміст пропозиції.
2. Зі змісту п. 2 розділу V «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» випливає, що учасник повинен надати необхідні ліцензії та дозволи видані Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, або Держпраці, або територіальним органом Держпраці діючого протягом повного періоду виконання робіт дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), а також пояснювальну записку (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.).
Відтак, ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надало дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України. Також Переможцем було надано лист - пояснення від 22 січня 2020 року за вих. № 22/01/20-16, в якому останній повідомляв, що у складі тендерної пропозиції наданий Дозвіл виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, який діє до 13.09.2020 року та по закінченню терміну його дії ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» має намір отримати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази. Зобов’язуюся надати вищезазначений документ за вимогою Замовника.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Строк дії дозволу на виконання робіт або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки становить п'ять років (з подальшим його продовженням). Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
3. Обставини викладені у п. 3 скарги не відповідають дійсності, оскільки ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надало довідку (відомості про підприємство № 22/01/20-15 від 22.01.2020р) зі змісту якої випливає, що Переможець надав банківські реквізити обслуговуючого банку (назву, МФО та адресу) (п. 5,7 довідки) та розрахунковий рахунок у форматі IBAN (International Bank Account Number) - міжнародний номер банківського рахунку. Для України IBAN складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни, контрольного розряду, коду банку і номера рахунку. Зокрема, перші дві літери ідентифікують країну-учасницю розрахунків.
4. Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» на виконання п. 4 розділу VI у складі своєї тендерної пропозиції надав підписані істотні умови договору, в які входять зазначені додатки, тобто він погоджується із усіма вимогами істотних умов договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю на виконання підрядних робіт, в тому числі з додатками які на етапі підписання договору будуть узгоджені сторонами.
5. Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» на виконання п. 1 розділу ІІІ було подано протокол та наказ про призначення директора, які підтверджують повноваження підпису документів тендерної пропозиції. Згідно умов тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, доручення або іншим документом. Доручення або довіреність стосується виключно представників Товариства, а не виконавчого органу товариства. Статтею 99 Цивільного кодексу передбачено, що назвою виконавчого органу товариства відповідно до установчих документів або закону може бути "правління", "дирекція" тощо.
6. Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» на підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було надано довідку № 22/01/20-04 від 22 січня 2020 року з відомостям про наявність працівників. Відтак на підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації Учасник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надало копії трудових книжок у кількості 16 штук. Таким чином Переможець підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації.
В той же час, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», Замовником було виявлено наявність поданих копій трудових книжок та трудових договорів працівників останнього.
Користуючись своїм правом на уточнення інформації Замовник звернувся до Учасника ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» з проханням прокоментувати надані документи.
28.02.2020 р. ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надало відповідь, щодо часткового надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації їх трудових книжок та трудових договорів. У своїй відповіді ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» зазначило, що всі особи при прийомі на роботу до товариства, відповідно до закону України «Про захист персональних даних», надають останньому письмову згоду на збір та обробку їх персональних даних. В свою чергу Товариство зобов'язується не розголошувати персональні дані, у тому числі інформацію про трудову діяльність працівників, без їх згоди.
Працівники Борздов К.Д., Сокіл Н.Л., Ходаковський В.В., Руденко Д.С., Коваленко О.П., Дмитрієв Я.В., Корінь С.Ф., Мамедов А.Ф., Полоз С.В., Кабанова Ю.П., Кабанов І.А., Кострикін В.А. заявили дирекції Товариства, що не дають своєї згоди на розголошення їх персональних даних, у тому числі публікації в інтернет ресурсі «Прозорро» копій їх трудових книжок.
А тому, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації у визначеній замовником кількості, ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» на працівників, які не надали свою згоду на публікацію копії трудових книжок, надало трудові договори, які ними підписувались при оформленні на роботу.
Твердження скаржника, щодо відсутності інформації про спеціальність працівників Шапко І.Г., Терещенко В.В., Грозовської І.Ф., Сокіл Н.Л., Дмітрієв Я.В., не відповідають дійсності, оскільки учасник в довідці зазначив спеціальність вищезазначених осіб.
Відтак, спеціальність Шапко І.Г., - спеціальність Радіотехнічні засоби, спеціальність Терещенко В.В. – водне господарство і санітарна техніка, спеціальність Грозовської І.Ф., - правознавство, спеціальність Сокіл Н.Л. – правознавство, спеціальність Дмітрієва Я.В. – машинобудування.
З урахуванням вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» відповідає вимогам тендерної документації, в свою чергу вимога ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» не підлягає задоволенню.
В порушення зазначеної вимоги ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не розмістило цінову пропозицію та кошторисну документацію, тобто не підтвердило свою цінову пропозицію за результатами аукціону, як того вимагали умови тендерної документації.
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки – замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Враховуючи вимоги Закону та тендерної документації, Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" та перейти до розгляду наступної пропозиції
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000034 ● 2fc142e688fb459a91b6c97013f36f7f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
40 UA-2020-01-17-000030-c 17.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 14:20:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень будівлі на пр. Маяковського, 15 С3 у Деснянському районі м. Києва під розміщення залу урочистих подій» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи) очікуваною вартістю 10 726 869,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000030-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема:
- надати кошторисну документацію, подану у складі пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у доступному для перегляду форматі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-22 15:47:31
Відповідь
Надано кошторисну документацію, подану у складі пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
9 033 008,23
UAH з ПДВ
|
8 799 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" |
10 535 162,40
UAH з ПДВ
|
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
8 863 981,20
UAH з ПДВ
|
8 863 981,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВМ-СТРОЙ" |
10 685 221,08
UAH з ПДВ
|
10 685 221,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Відхилено |
8 799 999,99
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 09:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" #39629054 |
Відхилено |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 09:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Переможець |
8 863 981,20
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 14:06
|
Додаткова угода 2-20.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 10:00
|
Додаткова угода 1-20.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 10:13
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
18 березня 2020 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів "Підрядника", Сторони дійшли до згоди розділ "Реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 842-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення обсягу фінансування на 2020 рік, сторони дійшли згоди викласти окремі умови договору, а саме п. 2.2 |
Номер договору про закупівлю: | 842-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |