Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
75 340,00 UAH
UA-2020-01-17-000027-c af3d563eaa9e47039656aaa7b1080649
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Каліберда Вікторія Валеріївна

380958581528 internat2996@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олексієво-Дружківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів № 13 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25335405
Місцезнаходження: 84293, Україна , Донецька обл., Олексієво-Дружківка, Садова 1
Контактна особа: Каліберда Вікторія Валеріївна
380958581528
internat2996@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 08:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:34
Очікувана вартість: 75 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 753,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 753.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 Одиниця
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84293, Україна, Донецька область, Олексієво-Дружківка, Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 08:18
Миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповіді та роз’яснення щодо запитань, наведених нижче
Дата подання: 20 січня 2020 15:52
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:31
Доброго дня! Просимо надати відповіді та роз’яснення щодо запитань, наведених нижче. 1. Просимо надати заявки на плановані поставки товарів. Ця інформація необхідна для розрахунку витрат на транспортування та фасування продукції, адже це вагома стаття затрат при розрахунку вартості продукції. 2. Поз. 6 – Порошок пральний автомат – у технічному завданні вказано, що товар «розфасован у полімерні контейнери». Контейнер – мається на увазі дійсно контейнер з твердого пластику? Подібним чином фасуються рідкі пральні засоби або порошки в капсулах. Однак, це досить дорогі рішення і їх вартість може перевищувати бюджет закупівлі. Або мається на увазі звичайне поліетиленове або подібне фасування у вигляді м’якого пакету з маркуванням виробника? 3. Поз. 8 – Сода кальцинована – у технічному завданні вказане фасування – 400гр – та необхідна кількість – 315кг. При фасуванні 400гр можливо відвантаження загальної кількості 314,8 кг або 315,2 кг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Ваших питань: 1. Планові заявки на постачання товару заздалегідь надати є неможливим, вони залежуть від кількості (щотижневої) дітей у закладі, яку передбачити нереально. 2. Пральний порошок в поліетиленовому пакеті. 3. Математичні закони діють при даній закупці (314,8~315; 315,2~315). На розсуд учасника.
фасування
Дата подання: 21 січня 2020 07:52
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:23
Доброго дня! Соду кальциновану можна пропонувати у пачках по 700г? Дякую
Відповідь: Доброго дня. Так.
Постачання
Дата подання: 21 січня 2020 07:54
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:22
Як часто плануєте отримувати товар, раз на місяць, раз у квартал чи кожен місяць на протязі року? Дякую
Відповідь: Або щомісяця, або двічі на місяць за потребою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович 61 037,71
UAH з ПДВ
61 037,71
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович 68 008,00
UAH з ПДВ
68 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 16:05
Електронний підпис
27 січня 2020 16:04
оновлена 1 (1).jpg
27 січня 2020 16:04
оновлена 1 (2).jpg
23 січня 2020 11:03
Електронний підпис
23 січня 2020 11:02
Проект договору.pdf
23 січня 2020 11:02
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 11:02
Підписаний_dovidka_1.pdf
23 січня 2020 11:02
Платіжне доручення.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 18:35
Електронний підпис
23 січня 2020 18:31
технічні.pdf
23 січня 2020 18:31
цінова.pdf
23 січня 2020 18:31
пд.pdf
23 січня 2020 18:31
Підписаний_GarLIST1621.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович

Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
Переможець 61 037,71
UAH з ПДВ
28 січня 2020 13:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович #3214601013

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 січня 2020 13:07
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
61 037,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 13:07
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:50
Дог 17.pdf укладений
04 лютого 2020 08:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 037,71
UAH