Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мед натуральний, цукор, варення
Очікувана вартість
191 550,00 UAH
UA-2020-01-17-000023-b ae5dad0574994837b0a20a07efc92128
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилат Богдан Ярославович

+380323130462 gorodokrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт: http://osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 00:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 01:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 01:01
Очікувана вартість: 191 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 964,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 кг
Мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Відповідно до документації, ЗДО Городоцького району, м.Городок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
7100 кг
цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Відповідно до документації, ЗДО Городоцького району, м.Городок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
700 кг
Варення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Відповідно до документації, ЗДО Городоцького району, м.Городок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: Постачальник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації, що додається до Договору про закупівлю і є його невід'ємною частиною. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства. Постачальник надає Замовнику рахунок та видаткову накладну в день поставки відповідної партії товару. До рахунка додаються: видаткова накладна. Замовник оплачує товар згідно з накладними, відповідно до поступлень з місцевого бюджету на відповідний КЕКВ 2230. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:22
Тендерна_документація_цукор (1).doc
17 січня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 01:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:22
Тендерна_документація_цукор (1).doc
17 січня 2020 00:58
Тендерна_документація_цукор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2020 01:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР" 191 544,00
UAH з ПДВ
191 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 16:53
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 16:53
Тех паспорт.pdf
24 січня 2020 16:53
РЕЄСТР.pdf
24 січня 2020 16:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 січня 2020 16:53
Оренда ТЗ.pdf
24 січня 2020 16:53
копія витяг з РП ПДВ.pdf
24 січня 2020 16:53
Док. якість цукор.pdf
24 січня 2020 16:53
Док. якість повидло.pdf
24 січня 2020 16:53
Док. якість мед.pdf
24 січня 2020 16:53
Г.л. про ціну товару.pdf
24 січня 2020 16:53
витяг ЄДР 20.01.2019.pdf
24 січня 2020 16:53
ВИПИСКА з ЭДР.pdf
24 січня 2020 16:53
ISO.pdf
24 січня 2020 16:53
Док. якість варення 1.jpg
24 січня 2020 16:53
Док якість варення 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
Переможець 191 544,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 11:39

Документи

27 січня 2020 11:38
Електронний підпис
27 січня 2020 11:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
191 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 11:38
Електронний підпис
27 січня 2020 11:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:35
дод уг 2 до Дог Т020-45.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:26
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:32
дод уг 1 мед цукор.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:30
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 18:37
Договір укладений
04 лютого 2020 18:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 020-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змінити вартість за одиницю товару. Детальніше у файлі додаткової угоді.
Номер договору про закупівлю: 020-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML