Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 260+000 – км 262+100 Хмельницька область
Очікувана вартість
112 473 250,00 UAH
UA-2020-01-16-003529-c ● 71394d5267ef471f95a93ee1bf691c87
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 23:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 112 473 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 124 732,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 562366.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 260+000 – км 262+100 Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 “ Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”) та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 . Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 5 банківських днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на підставі відповідних Актів (форма № КБ-2В) та «Довідок» (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Виконання робіт | Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником Акту готовності об'єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 12:27 |
Протокол № 1І29 від 18.02.2020.pdf | |
18 лютого 2020 12:24 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І29 КР М-12 км 260 - км 262 18.02.2020.docx | |
18 лютого 2020 12:24 |
ЗМІНИ ТД 1І29 КР М-12 км 260 - км 262 18.02.2020.docx | |
10 лютого 2020 12:59 |
Протокол № 1І26 від 10.02.2020.pdf | |
10 лютого 2020 12:58 |
Зміни Проект договору КР М-12 км 260-262 10.02..doc | |
10 лютого 2020 12:57 |
Нова редакція Проект договору КР М-12 км 260-262 10.02.2020.pdf | |
30 січня 2020 18:18 |
Протокол №1І23 від 30.01.20_copy.pdf | |
28 січня 2020 18:48 |
Протокол №1І17 від 28.01.20.PDF | |
28 січня 2020 17:46 |
Зміни Відомість обємів робіт КР М-12 км 260-262.pdf | |
28 січня 2020 17:45 |
Нова редакція Відомість обємів робіт М-12 км 260-262.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДОСВІД
Дата подання: 17 січня 2020 21:25
Дата відповіді: 20 січня 2020 18:03
Згідно умов тендерної документації:
* Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі."
Чи буде важатись помилкою з боку Замовника, якщо учасник підтвердить аналогічний досвід договорами з поточного середнього ремонту з видами робіт (Влаштування основи методом холодного ресайклінгу, Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші, Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА)) та достатніми об'ємами.
Замовник зазначає, що учасник має право надати будь який договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: якщо учасник не може надати підтвердження окремого виду робіт, а має необхідний досвід в надані послуг з поточного середнього ремонту в обсязі не менше чим передбачено в тендерній документації і підтвердить його, то замовником такі документи будуть взяті до розгляду.
Працівники
Дата подання: 17 січня 2020 21:31
Дата відповіді: 20 січня 2020 18:03
Якщо на підприємстві відсутня посада Головного Бухгалтера, чи достатньо буде надати довідку пояснення ?
Відповідь: якщо в учасника відсутня посада головного бухгалтера, а його обов’язки з ведення бухгалтерського обліку покладено на бухгалтера, потрібно надати інформацію з обґрунтуванням, оформлену належним чином.
Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2020 16:04
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:23
Просимо роз’яснити чи буде належним підтвердженням досвіду роботи виконання робіт по договору на реконструкцію автомобільної дороги І категорії? Оскільки при реконструкції виконується перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів, то це є більш складнішими роботами, ніж при капітальному ремонті, при якому такі роботи не проводяться.
Реконструкція займає проміжне положення між новим будівництвом та капітальним ремонтом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДБН. А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», розділ 3. «Терміни та визначення понять» в пункті 3.2 «будівництво», чітко визначено поняття, що входить до будівництва, а саме: «Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва». Таким чином, договір на реконструкцію автомобільної дороги І категорії з додатками, що є невід’ємною частиною договору та підтверджують його виконання відповідними документами, згідно вимог затвердженої тендерної документації №1/7 від 21.01.2020 року, розділ ІІІ, частина 5, пункт 16, буде взятий Замовником до розгляду.
Підтвердження аналогіного договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:38
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність:
Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на сторінці 9 ТД в Розділі ІІІ пункті 5 підпункті «Інші документи» передбачено вимогу до надання аналогічного договору:
« Скан-копія оригіналу (оригіналів) або завіреного (завірених) належним чином аналогічного договору (аналогічних договорів) (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2015 по 2019 рік Учасником виконані роботи з будівництва, капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3)…»
З вищевказаної вимоги розуміється, що окрім договору з будівництва та капітального ремонту автомобільних доріг І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в Учасника є можливість в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт надати будь-який інший договір, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Проте, у Додатку №3 ТД відсутня можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт будь-яким іншим договором, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Оскільки в кінці цього Додатку зазначено інше визначення аналогічного договору: « * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.», яке суперечить вищенаведеним вимогам, які викладені на сторінці 9 ТД.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до додатку №3 ТД, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Підтвердження обсягів робіт по аналогічному договору (договорах)
Дата подання: 23 січня 2020 11:37
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:38
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність:
В додатку №3 Тендерної Документації Вами вказано, що учасник повинен надати підтвердження виконаних робіт за аналогічним договором:
«…- Влаштування основи методом холодного ресайклінгу –не менше 10000 кв.м.;
- Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 20000 кв.м.;
- Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – не менше 20000 кв.м.;»
В кінці цього ж Додатку є примітка:
« * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.»
Проаналізувавши технічне завдання по даному предмету закупівлі ми прийшли до висновку, що обсяги, які вказано у таблиці і 50% від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах є різними та не відповідають один другому. Окрім цього в примітці не уточнено які саме роботи, передбачені технічним завданням є ОСНОВНИМИ.
Тому незрозуміло які саме обсяги і яких видів робіт необхідно підтвердити, оскільки вказані вимоги протирічать одна одній.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Визначення аналогічного договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:39
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, вбачається, що Замовник оголосив закупівлю за кодом:
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт.
Відкривши класифікатор можна побачити, що по даний код - ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, включає в себе роботи:
ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт:
Код CPV Опис
45100000-8
Підготовка будівельного майданчика
45200000-9
Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
45300000-0
Будівельно-монтажні роботи
45400000-1
Завершальні будівельні роботи
45500000-2
Прокат техніки та обладнання з оператором для виконання будівельних робіт та цивільного будівництва
З огляду на зазначене просимо внести роз’яснення до ТД чи може договір згідно коду за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь бути наданим як аналогічний до даного предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо у договорі, згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, є види робіт, що передбаченні в технічному завдані до тендерної документації, то такий договір може бути наданим, як аналогічний до даного предмету закупівлі.
Щодо надання відомостей ЄДРПОУ
Дата подання: 28 січня 2020 14:11
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:46
Шановний Замовнику, який саме документ мається на увазі під «скан-копія оригіналу або завірену належним чином відомость ЄДРПОУ»? До якого органу державної влади, або місцевого самоврядування може звернутися учасник для отримання вищезазначеного документу? Просимо надати роз’яснення та у разі необхідності, внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Щодо надання сертифікату ISO
Дата подання: 28 січня 2020 14:44
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:47
Вимога тендерної документації: «чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату);»
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до виконання робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Щодо ТД
Дата подання: 28 січня 2020 14:59
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:47
Шановний Замовнику, за умовами ТД вимагається надання:
- Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки Учасником;
- Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником.
Просимо надати інформацію, для яких саме пунктів технічного завдання необхідне надання таких дозволів.
Яким діючим законом України закріплений обов’язок учасника мати вищезазначені документи.
У випадку, якщо надання даних дозволів не передбачене технічним завданням та чинним законодавством, внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
110 796 855,00
UAH з ПДВ
|
109 672 122,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
112 123 311,00
UAH з ПДВ
|
110 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
109 672 122,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:41
|
ДУ № 2 до договору № 88І20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2020 11:36
|
Додаткова угода №1 до договору №88І20 від 25.03.2020.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 11:21
|
Договір № 88І20 від 25.03.2020.pdf | укладений |
25 березня 2020 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили викласти банківські реквізити Підрядника, вказані в пункті 18 Договору, в наступній редакції: IBAN UA513282090000026004010050663, ПАТ «Акціонерний банк «Південний» м. Одеса, МФО 328209; IBAN UA223806340000026006114715001, ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК», МФО 380634; IBAN UA848201720355359040700704301, Держказначейська служба України, м. Київ, ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 820172 2. Усі інші положення Договору залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода набирає чинності із моменту її підписання обома Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє упродовж всього строку дії Договору і є невід’ємною складовою частиною Договору. 4. Дана додаткова угода складена у 2 (двох) автентичних примірниках, кожен із яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 88/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №88/20 від 25.03.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) та постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 року №36 прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 88/20 від “25” березня 2020 року « Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м.Вінницю) на ділянці км 260+000– км 262+100»(45000000-7 Б будівельні роботи та поточний ремонт), виклавши п. 3.1. в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 108 004 399,64 грн ( сто вісім мільйонів чотири тисячі триста дев’яносто дев̕ ять гривень 64 копійки), у тому числі ПДВ — 18 000 733,27 грн.” 2. Змінити виконання зобов’язань Підрядника щодо надання послуг по даному Договору, виклавши п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт - з моменту підписання до 31.12.2020 року.» 3. Змінити строк дії даного Договору виклавши п.15.1. Договору в наступній редакції: “15.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання та діє по 31.12.2020 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Договірна ціна), Додаток (Календарний план фінансування робіт ) в новій редакції. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 6. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобовꞌязання. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 88/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |