Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 263+000 – км 265+000 Хмельницька область
Очікувана вартість
99 846 841,00 UAH
UA-2020-01-16-003318-c 16b737ac79a1475fa278a5f9b362acbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:02
Очікувана вартість: 99 846 841,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 499 234,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998 468,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 263+000 – км 265+000 Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 “ Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та постановою Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764. Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 5 банківських днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на підставі відповідних Актів (форма № КБ-2В) та «Довідок» (форма № КБ-3). Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником Акту готовності об'єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 лютого 2020 14:07
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2020 12:37
Електронний цифровий підпис
30 січня 2020 17:39
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 19:41
Електронний цифровий підпис
21 січня 2020 20:39
Електронний цифровий підпис
16 січня 2020 22:28
Електронний цифровий підпис
16 січня 2020 17:49
Електронний цифровий підпис
18 лютого 2020 14:06
Протокол № 1І31 від 18.02.2020.pdf
18 лютого 2020 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І31 КР М-12 км 263 - км 265 18.02.2020.docx
13 лютого 2020 12:32
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І28 від 13.02.20 КРМ-12 км 263 - км 265.doc
30 січня 2020 17:29
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І21 КР М-12 км 263 - км 265.doc
27 січня 2020 19:34
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І14 КР М-12 км 263 - км 265.doc
21 січня 2020 20:36
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 1І5 КР М-12 км 263 - км 265.doc
16 січня 2020 17:38
ТД 1І1 КР М-12 км 263 - км 265.doc
18 лютого 2020 14:04
ЗМІНИ ТД 1І31 КР М-12 км 263 - км 265 18.02.2020.docx
13 лютого 2020 12:31
ЗМІНИ ТД 1І28 від 13.02.20 КР М-12 км 263- км 265.doc
30 січня 2020 17:29
ЗМІНИ 1І21 ТІД КР М-12 км 263 - км 265.doc
27 січня 2020 19:34
ЗМІНИ 1І14 ТІД КР М-12 км 263 - км 265.doc
21 січня 2020 20:37
ЗМІНИ 1І5 ТІД КР М-12 км 263 - км 265.doc
13 лютого 2020 12:36
Протокол № 1І28 від 13.02.2020.pdf
13 лютого 2020 12:34
Зміни до проекту договору КР М-12 км 263-265.doc
13 лютого 2020 12:33
Нова редакція Проекту договору М-12 км 263-265 13.02.2020.pdf
16 січня 2020 17:39
Проект ДОГОВОРУ КР М-12 км 263- км 265.pdf
30 січня 2020 17:30
Протокол №1І21 від 30.01.20_copy.pdf
27 січня 2020 19:37
Перелік змін № 197 від 27.01.2020-1_copy.pdf
21 січня 2020 20:38
Перелік змін №137 від 21.01.20_copy.pdf
16 січня 2020 17:37
Відомість обсягів робіт КР М-12 км 263-265.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 17 січня 2020 21:27
Дата відповіді: 20 січня 2020 18:00
Згідно умов тендерної документації: * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі." Чи буде важатись помилкою з боку Замовника, якщо учасник підтвердить аналогічний досвід договорами з поточного середнього ремонту з видами робіт (Влаштування основи методом холодного ресайклінгу, Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші, Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА)) та достатніми об'ємами. Замовник зазначає, що учасник має право надати будь який договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: якщо учасник не може надати підтвердження окремого виду робіт, а має необхідний досвід в надані послуг з поточного середнього ремонту в обсязі не менше чим передбачено в тендерній документації і підтвердить його, то замовником такі документи будуть взяті до розгляду.
Працівники
Дата подання: 17 січня 2020 21:30
Дата відповіді: 20 січня 2020 18:00
Якщо на підприємстві відсутня посада Головного Бухгалтера, чи достатньо буде надати довідку пояснення ?
Відповідь: якщо в учасника відсутня посада головного бухгалтера, а його обов’язки з ведення бухгалтерського обліку покладено на бухгалтера, потрібно надати інформацію з обґрунтуванням, оформлену належним чином.
Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2020 16:06
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:09
Просимо роз’яснити чи буде належним підтвердженням досвіду роботи виконання робіт по договору на реконструкцію автомобільної дороги І категорії? Оскільки при реконструкції виконується перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів, то це є більш складнішими роботами, ніж при капітальному ремонті, при якому такі роботи не проводяться. Реконструкція займає проміжне положення між новим будівництвом та капітальним ремонтом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДБН. А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», розділ 3. «Терміни та визначення понять» в пункті 3.2 «будівництво», чітко визначено поняття, що входить до будівництва, а саме: «Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва». Таким чином, договір на реконструкцію автомобільної дороги І категорії з додатками, що є невід’ємною частиною договору та підтверджують його виконання відповідними документами, згідно вимог затвердженої тендерної документації №1/5 від 21.01.2020 року, розділ ІІІ, частина 5, пункт 16, буде взятий Замовником до розгляду.
до тендерної документації
Дата подання: 23 січня 2020 11:04
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:22
Згідно умов ТД, а саме "У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та ін. не є власником цих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власника передавати у користування вказані в такому договорі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування", просимо надати роз"яснення: якщо договір оренди укладено з фізичною особою, яка є власником транспортного засобу,чи потрібно засвідчувати підпис власника ноторіально,чи достатньо завіреної копії договору оренди Участником, як це прописано в ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо договір оренди, лізингу або на інших правах, укладений з фізичною особою щодо машин або механізмів, то оригінал цього договору посвідчується нотаріально.
до ТД
Дата подання: 23 січня 2020 11:22
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:23
Просимо надати роз"яснення, хто повинен засвідчувати підпис фізичної особи на копії документу, який підтверджує право власника передавати у користування транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування
Відповідь: У разі якщо договір оренди, лізингу або на інших правах, укладений з фізичною особою щодо машин або механізмів, то оригінал цього договору посвідчується нотаріально.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:30
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на сторінці 9 ТД в Розділі ІІІ пункті 5 підпункті «Інші документи» передбачено вимогу до надання аналогічного договору: « Скан-копія оригіналу (оригіналів) або завіреного (завірених) належним чином аналогічного договору (аналогічних договорів) (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2015 по 2019 рік Учасником виконані роботи з будівництва, капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3)…» З вищевказаної вимоги розуміється, що окрім договору з будівництва та капітального ремонту автомобільних доріг І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в Учасника є можливість в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт надати будь-який інший договір, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Проте, у Додатку №3 ТД відсутня можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт будь-яким іншим договором, що містить у своєму складі роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Оскільки в кінці цього Додатку зазначено інше визначення аналогічного договору: « * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.», яке суперечить вищенаведеним вимогам, які викладені на сторінці 9 ТД. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до додатку №3 ТД, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Підтвердження обсягів робіт по аналогічному договору (договорах)
Дата подання: 23 січня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:24
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: В додатку №3 Тендерної Документації Вами вказано, що учасник повинен надати підтвердження виконаних робіт за аналогічним договором: «…- Влаштування основи методом холодного ресайклінгу –не менше 10000 кв.м.; - Влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 20000 кв.м.; - Влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – не менше 20000 кв.м.;» В кінці цього ж Додатку є примітка: « * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво капітальний ремонт на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування в загальному обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах.» Проаналізувавши технічне завдання по даному предмету закупівлі ми прийшли до висновку, що обсяги, які вказано у таблиці і 50% від об’ємів основних робіт, передбачених технічним завданням в натуральних величинах є різними та не відповідають один другому. Окрім цього в примітці не уточнено які саме роботи, передбачені технічним завданням є ОСНОВНИМИ. Тому незрозуміло які саме обсяги і яких видів робіт необхідно підтвердити, оскільки вказані вимоги протирічать одна одній. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Визначення аналогічного договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:26
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, вбачається, що Замовник оголосив закупівлю за кодом: Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Відкривши класифікатор можна побачити, що по даний код - ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, включає в себе роботи: ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт: Код CPV Опис 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи 45400000-1 Завершальні будівельні роботи 45500000-2 Прокат техніки та обладнання з оператором для виконання будівельних робіт та цивільного будівництва З огляду на зазначене просимо внести роз’яснення до ТД чи може договір згідно коду за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь бути наданим як аналогічний до даного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо у договорі, згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, є види робіт, що передбаченні в технічному завдані до тендерної документації, то такий договір може бути наданим, як аналогічний до даного предмету закупівлі.
Щодо надання відомостей ЄДРПОУ
Дата подання: 28 січня 2020 14:34
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:43
Шановний Замовнику, який саме документ мається на увазі під «скан-копія оригіналу або завірену належним чином відомость ЄДРПОУ»? До якого органу державної влади, або місцевого самоврядування може звернутися учасник для отримання вищезазначеного документу? Просимо надати роз’яснення та у разі необхідності, внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Щодо надання сеертифікату ISO
Дата подання: 28 січня 2020 14:42
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:44
Вимога тендерної документації: «чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату);» Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до виконання робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Щодо ТД
Дата подання: 28 січня 2020 15:00
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:44
Шановний Замовнику, за умовами ТД вимагається надання: - Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки Учасником; - Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником. Просимо надати інформацію, для яких саме пунктів технічного завдання необхідне надання таких дозволів. Яким діючим законом України закріплений обов’язок учасника мати вищезазначені документи. У випадку, якщо надання даних дозволів не передбачене технічним завданням та чинним законодавством, внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23.
Стосовно умов ТД
Дата подання: 30 січня 2020 13:47
Дата відповіді: 03 лютого 2020 12:38
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, учасник повинен надати: «акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу)». Вказана Вами вимога є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло можливих учасників до тих, що мають відповідні акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу). Наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору за період з 2015 по 2019 рік з будівництва, а також з капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування. Роботи, що були виконані за цими договорами, повністю відповідають технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3). Однак, оскільки роботи ще тривають, ми на маємо змогу надати акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу). Якість виконаних робіт ми можемо підтвердити відгуком від Замовника, та підписаними замовником актами КБ2 та КБ3. Однак згідно вимог ТД –цього не достатньо, щоб підтвердити кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Просимо виключити дискримінаційну вимогу зі складі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації, Учасник має надати для підтвердження аналогічний договір з будівництва, реконструкції та капітального ремонту на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії загального користування або договір, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі, так як, акти виконаних робіт мають бути на повну вартість виконання договору, тому акт готовності об’єкта до експлуатації або декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта та іншими актами передбаченими законодавством, що підтверджують завершення робіт (черги, окремого пускового комплексу) є підтвердженням повного та якісного виконання договору.
Таким чином, це не є дискримінаційними вимогами. Аналогічної позиції дотримується постійно-діюча адміністративна колегія АМКУ (РІШЕННЯ №8368-р/пк-пз від 25.06.2019, РІШЕННЯ №8384-р/пк-пз від 25.06.2019, РІШЕННЯ №14029-р/пк-пз від 01.10.2019).
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 97 006 906,64
UAH з ПДВ
96 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 97 940 020,00
UAH з ПДВ
96 941 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 98 143 521,00
UAH з ПДВ
98 143 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 11:16
sign.p7s
19 березня 2020 11:15
Договір + гарантія.pdf
19 березня 2020 11:15
Гарантія.pdf
06 березня 2020 15:58
sign.p7s
02 березня 2020 17:26
sign.p7s
02 березня 2020 17:25
розрахунок з-п і витрат.pdf
02 березня 2020 17:25
Договірна ціна ч. 3.pdf
02 березня 2020 17:25
Договірна ціна ч. 2.pdf
02 березня 2020 17:25
Договірна ціна ч. 1.pdf
27 лютого 2020 10:44
sign.p7s
27 лютого 2020 10:43
GARANTIYA_499 234,24 - повторно.zip
27 лютого 2020 10:43
Договір+дод уг 499 234,21.pdf
26 лютого 2020 16:44
sign.p7s
26 лютого 2020 16:37
проект договору.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 8.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 7.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 6.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 5.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 4.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 3.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 2.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 4 працівники 1.pdf
26 лютого 2020 16:37
Додаток 2 АБЗ таблиця 3.pdf
26 лютого 2020 16:37
ISO.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:06
sign.p7s
27 лютого 2020 11:05
Бучинський М.Л..PDF
27 лютого 2020 10:13
Мінаков А.О..pdf
27 лютого 2020 10:13
Машталер М.М.pdf
27 лютого 2020 10:13
Бортник М.П..pdf
27 лютого 2020 10:13
Чумак І.В..pdf
27 лютого 2020 10:13
Чабанюк І.М..pdf
27 лютого 2020 10:13
Цапок Ю.М..pdf
26 лютого 2020 17:42
Якубишин В.М..pdf
26 лютого 2020 17:42
Ягніченко Д.М..pdf
26 лютого 2020 17:42
Юрчук О.М..PDF
26 лютого 2020 17:42
Юрків Р.В..pdf
26 лютого 2020 17:42
Щорсов О.П..pdf
26 лютого 2020 17:42
Шулико А.Ю..pdf
26 лютого 2020 17:42
Швидь О.В..pdf
26 лютого 2020 17:42
Швець Р.І..pdf
26 лютого 2020 17:42
Чумак І.В..pdf
26 лютого 2020 17:42
Чабанюк І.М..pdf
26 лютого 2020 17:42
Цимбалюк І.Г..pdf
26 лютого 2020 17:42
Черниш О.С..PDF
26 лютого 2020 17:42
Червоняк М.Ф._.pdf
26 лютого 2020 17:42
Цибульський В.В..pdf
26 лютого 2020 17:42
Чеботарьов А.Г..pdf
26 лютого 2020 17:42
Цвігун О.А.pdf
26 лютого 2020 17:42
Цапок Ю.М..pdf
26 лютого 2020 17:42
Федченко Р.А..pdf
26 лютого 2020 17:42
ФАЛАТ І.Д..PDF
26 лютого 2020 17:42
Трофімчук А.М._.pdf
26 лютого 2020 17:41
Ткачук С.П..pdf
26 лютого 2020 17:41
Сиван О.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Татарин В.П..PDF
26 лютого 2020 17:41
Сєров І.С..pdf
26 лютого 2020 17:41
Сорокатий В.О..PDF
26 лютого 2020 17:41
Семенюк Л.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Сорока І. М..pdf
26 лютого 2020 17:41
Семенова О.М.pdf
26 лютого 2020 17:41
Сапрун Ю.А..PDF
26 лютого 2020 17:41
Радковський Д.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Прокофєв А. О.pdf
26 лютого 2020 17:41
Прокопов Г.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Попик В.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Поліщук Ю.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Нестерук О.М.pdf
26 лютого 2020 17:41
Повх В.О..pdf
26 лютого 2020 17:41
Мурга В.І..PDF
26 лютого 2020 17:41
Пастушок С.В..pdf
26 лютого 2020 17:41
Морозик В.М..pdf
26 лютого 2020 17:40
Мінаков О.О..PDF
26 лютого 2020 17:40
Одукалець В.А..pdf
26 лютого 2020 17:40
Мінаков А.О..pdf
26 лютого 2020 17:40
Обуховський В.П..pdf
26 лютого 2020 17:40
Михайлов Ю.В..pdf
26 лютого 2020 17:40
Нечипор Е.О..pdf
26 лютого 2020 17:40
Машталер М.М.pdf
26 лютого 2020 17:40
Майданіч П.А..pdf
26 лютого 2020 17:40
Лятичевський О.С.pdf
26 лютого 2020 17:40
Локайчук О.В..PDF
26 лютого 2020 17:40
Лис А..pdf
26 лютого 2020 17:40
Кшижинський В.А.pdf
26 лютого 2020 17:40
Кундис М.І.pdf
26 лютого 2020 17:40
Кулик Р.П..pdf
26 лютого 2020 17:40
Конопліцький А.І..pdf
26 лютого 2020 17:40
Кобюк С.О..pdf
26 лютого 2020 17:40
Клепайло С.М..pdf
26 лютого 2020 17:39
Карський І.Й..pdf
26 лютого 2020 17:39
Зуб Ю.М..pdf
26 лютого 2020 17:39
Жовмір О.М..pdf
26 лютого 2020 17:39
Жила О.В..pdf
26 лютого 2020 17:39
Дяк В.Б.pdf
26 лютого 2020 17:39
Дусь С.А..pdf
26 лютого 2020 17:39
Довгань С.В..pdf
26 лютого 2020 17:39
Довгаль І.М..pdf
26 лютого 2020 17:39
Давидюк А.І..pdf
26 лютого 2020 17:39
Голота О.П..pdf
26 лютого 2020 17:39
Гедзюк Т.В..pdf
26 лютого 2020 17:39
Галган П.М..pdf
26 лютого 2020 17:39
Гаврилюк М.П.pdf
26 лютого 2020 17:39
Волошин В.П..pdf
26 лютого 2020 17:39
Волосінчук М.М.pdf
26 лютого 2020 17:39
Ващук А.А..pdf
26 лютого 2020 17:39
Бучинський М.Л..PDF
26 лютого 2020 17:39
Бунт І.Ф..pdf
26 лютого 2020 17:39
Бретоусов М.С..pdf
26 лютого 2020 17:39
Бевз В.А..pdf
26 лютого 2020 17:39
Бортник М.П..pdf
26 лютого 2020 17:39
Баталюк Є.Є.pdf
26 лютого 2020 17:39
Баталюк Б.Є..pdf
26 лютого 2020 17:39
Біленький В.В..PDF
26 лютого 2020 17:39
Бас А.В..pdf
26 лютого 2020 17:39
Бабачук О.Д._.pdf
26 лютого 2020 17:38
Антонюк Б.М..pdf
26 лютого 2020 17:22
8. Сертифікат ISO.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:48
sign.p7s
27 лютого 2020 11:45
23. Чинність ліцензії.pdf
27 лютого 2020 11:45
21. Дипломи.rar
27 лютого 2020 11:45
20. НАКАЗИ.pdf
27 лютого 2020 11:45
19. ТРУДОВІ 2.rar
27 лютого 2020 11:45
19. ТРУДОВІ 1.rar
27 лютого 2020 11:45
UA-2020-01-16-003318-c.rar
27 лютого 2020 11:45
UA-2020-01-16-003318-c.rar
27 лютого 2020 11:45
15. Підтвердження АБЗ.rar
27 лютого 2020 11:45
32. Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 11:45
30. Проект договору.pdf
27 лютого 2020 11:45
13. Сертифікат ISO.pdf
27 лютого 2020 11:45
28. Дотримання санкцій.pdf
27 лютого 2020 11:44
26. Захист довкілля.pdf
27 лютого 2020 11:44
24. Ліцензія_копія.pdf
27 лютого 2020 11:44
10. ДС50Б.rar
27 лютого 2020 11:44
9. Тех.паспорти.rar
27 лютого 2020 11:44
8. Гарантійна довідка.pdf
27 лютого 2020 11:44
4. Щодо активів.pdf
27 лютого 2020 11:44
3. Ст_17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 96 000 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
96 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 березня 2020 12:56
Договір № 80І20 від 20.03.2020.PDF укладений
20 березня 2020 12:54

Актуальні тендери

До пошуку