Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, (тверде паливо, 7 лотів)
Очікувана вартість
2 889 856,45 UAH
UA-2020-01-16-003306-c ● c622c554d0e649fb90d6536c275480ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 17:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 17:35 |
Очікувана вартість: | 2 889 856,45 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Тендерна документація
31 січня 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 15:56 |
ТД із закресленням.docx | |
31 січня 2020 15:56 |
Перелік змін.docx | |
31 січня 2020 15:56 |
ТД нова редакція.docx |
31 січня 2020 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2020 15:56 |
ТД із закресленням.docx
|
|||
31 січня 2020 15:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 січня 2020 15:56 |
ТД нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 20 лютого 2020 12:03
оскарженя діскваліфікаціі
просимо дати додаткові розясненя щодо діскваліфікації-яка інформація на вашу думку повинна бути у повному витязі з ЄДР. Замова на витяг була сформована у повному обсязі на сайті міністерства юстиції. квітанція про оплату у додатку. Повна відповідь була додана до документів тендеру.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 10:54
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано неповний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 27.01.2020.
Згідно з Частиною ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником було перевірено дані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та виявлено, що наданий Учасником Витяг не містить всієї інформації зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхилена.
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано неповний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 27.01.2020.
Згідно з Частиною ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником було перевірено дані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та виявлено, що наданий Учасником Витяг не містить всієї інформації зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 13:30
оскарження відповіді замовника та діскваліфікації ТОВ НД Сістем Плюс. Згідно с документом - МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.06.2016 № 1657/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У цьому реєстрі існує безліч пунктів и Замовник у разі потреби Повного витягу мав написати конкретні пункти які він хоче бачити. цїого зроблено не було.
Таким чином можно діскваліфікувати любого учасника.
оскарження відповіді замовника та діскваліфікації ТОВ НД Сістем Плюс. Згідно с документом - МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.06.2016 № 1657/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У цьому реєстрі існує безліч пунктів и Замовник у разі потреби Повного витягу мав написати конкретні пункти які він хоче бачити. цїого зроблено не було.
Таким чином можно діскваліфікувати любого учасника.
Розгорнути
Згорнути
НАКАЗ
10.06.2016 № 1657/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У цьому реєстрі існує безліч пунктів и Замовник у разі потреби Повного витягу мав написати конкретні пункти які він хоче бачити. цїого зроблено не було.
Таким чином можно діскваліфікувати любого учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 10:49
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 16:01
УТОЧНЕНЯ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства юстиції України
10.06.2016 № 1657/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
ПОРЯДОК
надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Наказ
Міністерства юстиції України
10.06.2016 № 1657/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2016 р.
за № 839/28969
ПОРЯДОК
надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Скасована
Дата: 24 лютого 2020 17:19
Причина: ПОМИЛКОВО
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 24 лютого 2020 17:20
уточненя
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 ПОРЯДОК надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань-В ЦЬОМУ ДОКУМЕНТІ ВЗАГАЛІ ВІДСУТНЕ ПОНЯТТЯ ПОВНОГО ВИТЯГУ!
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 10:50
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником вимагалось надання Учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема: повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданого/отриманого не раніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Тендерним комітетом у день прийняття рішення щодо розгляду пропозиції, замовник перевіряє інформацію про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При цьому інформація у Витязі, що отримана учасником саме на певну дату з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дає можливість замовнику порівняти таку інформацію із даними, зазначеними в Єдиному державному реєстрі, що знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет в день прийняття рішення, оскільки дані у Витязі можуть відрізнятися у зв`язку із внесенням змін у Витяг зі сторони учасника.
Ураховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003306-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Рафіас-М, Код ЄДРПОУ:34867282
Дата подання: 27 лютого 2020 16:42
Щодо підсумків тендеру № UA-2020-01-16-003306-c предмет закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»
Щодо підсумків тендеру № UA-2020-01-16-003306-c предмет закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо» про відхилення тендерної пропозиції по Лоту 6 на закупівлю «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 16:21
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Зазначаємо, що відсутній текст/зміст звернення/вимога учасника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Тверде паливо |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 696 909,17 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Аукціон
Позиції
407 т
Лот 1: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, місто, вул. Пухівська, 1г
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
техничні характеристики
Дата подання: 17 січня 2020 16:37
Дата відповіді: 21 січня 2020 14:45
вкажіть будь ласка розміри пелет за лотами 3 та 4
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" |
1 416 360,00
UAH з ПДВ
|
1 384 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
1 660 560,00
UAH з ПДВ
|
1 390 474,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
1 514 040,00
UAH з ПДВ
|
1 406 587,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІТАЙМ-2010" |
1 611 720,00
UAH з ПДВ
|
1 504 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Волиньтепло |
1 696 909,17
UAH з ПДВ
|
1 587 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КАПІТАЛРОСТ |
1 658 508,72
UAH з ПДВ
|
1 658 508,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" #39215573 |
Відхилено |
1 384 360,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 17:48
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Переможець |
1 390 474,80
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 19:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 10:01
|
Звіт | укладений |
20 жовтня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 10:07
|
Повідомлення Славресурс 448.docx | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 10:05
|
Договір | укладений |
17 березня 2020 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі – 271 142,59 (двісті сімдесят одна тисяча сто сорок дві грн 59 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 1 390 474,80 (один мільйон триста дев’яносто тисяч чотириста сімдесят чотири грн 80 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 158 729,00 (один мільйон сто п’ятдесят вісім тисяч сімсот двадцять дев’ять грн 00 коп.), ПДВ – 231 745,80 (двісті тридцять одна тисяча сімсот сорок п’ять грн 80 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 1 661 617,39 (один мільйон шістсот шістдесят одна тисяча шістсот сімнадцять грн 39 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 384 681,16 (один мільйон триста вісімдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят одна грн 16 коп.), ПДВ – 276 936,23 (двісті сімдесят шість тисяч дев'ятсот тридцять шість грн 23 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 448/24/16-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |