Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Фармацевтична продукція
(Chlorpromazine, Haloperidol, Amitriptyline, Dexamethasone, Enoxaparin, Dopamine, Amiodarone, Diclofenac, Heparin, Insulin (human), Omeprazole, Epinephrine, Streptokinase, Atropine, Drotaverine)
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2020-01-16-003240-c ● e70cdcf1f4c74a94b5407dd1be21fb36
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Вебсайт: | http://www.onko.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Копань Віктор Володимирович 380683792118 finance@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
33600000-6 Фармацевтична продукція
(Chlorpromazine, Haloperidol, Amitriptyline, Dexamethasone, Enoxaparin, Dopamine, Amiodarone, Diclofenac, Heparin, Insulin (human), Omeprazole, Epinephrine, Streptokinase, Atropine, Drotaverine)
(Chlorpromazine, Haloperidol, Amitriptyline, Dexamethasone, Enoxaparin, Dopamine, Amiodarone, Diclofenac, Heparin, Insulin (human), Omeprazole, Epinephrine, Streptokinase, Atropine, Drotaverine)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Chlorpromazine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine
100 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Haloperidol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Haloperidol
100 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Amitriptyline)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amitriptyline
2000 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Dexamethasone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
500 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
30 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Dopamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dopamine
100 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Amiodarone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amiodarone
400 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Diclofenac)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diclofenac
350 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Heparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
250 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Insulin (human))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Insulin (human)
1300 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Omeprazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
20 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Epinephrine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine
1 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Streptokinase)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Streptokinase
300 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Atropine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atropine
1000 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Drotaverine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Drotaverine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 17:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
16 січня 2020 17:15 |
ТД публікація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003240-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 17 січня 2020 09:32
Порушення норм законодавства про публічні закупівлі
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
В п 10 додатку № 2 ТД «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів.»
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, здешевлення предмету закупівлі та запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо виключити умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва чи філії.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Розгорнути
Згорнути
В п 10 додатку № 2 ТД «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю вимірювання, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів.»
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, здешевлення предмету закупівлі та запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо виключити умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва чи філії.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 12:04
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до Тендерної документації в частині виключення вимоги щодо надання учасником закупівлі оригіналу гарантійного листа виробника… пояснюємо наступне:
Згідно з Пунктом 10 Додатку 2 «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням.
Правомірність встановлення Замовником даної вимоги вбачається з наступного.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги тендерної документації не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в тендерній документації обов'язку щодо надання Учасниками сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням не ставить Учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх Учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Слід зазначити, що Ваша вимога на внесення змін не містить жодного обґрунтування того яким саме чином вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Вас як потенційного Учасника торгів.
Пункт 10 Додатку 2 до тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції.
У зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Також Ви не вказуєте до яких саме виробників чи їх представників зверталися за отриманням гарантійних листів та не долучає жодних доказів таких звернень. Також, у Листі вимозі не вказанопо яким саме лікарським препаратам потенційний учасник не може надати гарантійні листи виробника, або його офіційного представника.
Лист вимога, щодо дискримінаційних вимог є необґрунтованим, а звернення, безпідставними.
З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням норм Закону, Тендерний комітет вважає безпідставним висновок про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Згідно з Пунктом 10 Додатку 2 «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням.
Правомірність встановлення Замовником даної вимоги вбачається з наступного.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги тендерної документації не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в тендерній документації обов'язку щодо надання Учасниками сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням не ставить Учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх Учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Слід зазначити, що Ваша вимога на внесення змін не містить жодного обґрунтування того яким саме чином вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Вас як потенційного Учасника торгів.
Пункт 10 Додатку 2 до тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції.
У зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Також Ви не вказуєте до яких саме виробників чи їх представників зверталися за отриманням гарантійних листів та не долучає жодних доказів таких звернень. Також, у Листі вимозі не вказанопо яким саме лікарським препаратам потенційний учасник не може надати гарантійні листи виробника, або його офіційного представника.
Лист вимога, щодо дискримінаційних вимог є необґрунтованим, а звернення, безпідставними.
З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням норм Закону, Тендерний комітет вважає безпідставним висновок про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
875 349,81
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 10:26
|
ДУ №7 договір 81-2220.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 15:59
|
ДУ 6 договір 81-2220.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 11:35
|
ДОДАТКОВА5.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 15:29
|
ДОДАТКОВА4.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 11:39
|
ДОДАТКОВА3.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 17:19
|
ДОДАТКОВА2.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2020 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 14:00
|
ДОДАТКОВА1.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 12:54
|
81-2220.pdf | укладений |
17 лютого 2020 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти Специфікацію (Додаток1)та п. 3.3. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , пунктів 3.4 та 3.5.5 договору, також з метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 3484,26 грн. , в т.ч. ПДВ 3479,11 грн. та викласти п. 3.3. Договору та Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , пунктів 3.4 та 3.5.5 договору, також з метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору , викласти п. 3.3. Договору та Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , пунктів 3.4 та 3.5.5 договору, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору , викласти п. 3.3. Договору та Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти Специфікацію (Додаток1)та п. 3.3. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , пунктів 3.4 та 3.5.5 договору, також з метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору , викласти п. 3.3.3,5 Договору та Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , пунктів 3.4 та 3.5.5 договору, також з метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 81/2220 від 17.02.2020 року, згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4 Договору № 81/2220 від 17.02.2020 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору , викласти п. 3.3.3,5 Договору та Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |