Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2020-01-16-003203-c 23ea6d434ad445319fca59df02206d26
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 14:16
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 Одиниця
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:58
Проект договору.docx
16 січня 2020 16:58
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос об отсрочки оплаты.
Дата подання: 16 січня 2020 17:15
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:18
Добрый день. Скажите пожалуйста, с чем связана такая большая отсрочка по оплате - 90 дней? Спасибо!
Відповідь: Доброго дня.
Тендерним комітетом розглянуто ваше питання, та повідомляємо наступне:
Умовами тендерної документації передбачена можливість, а не обов’язок здійснення відтермінування платежу за поставлений товар або партії товару до 90 (дев`яносто) банківських днів з моменту поставки товару або партії товару та надання належним чином оформлених документів передбачених пунктом 6.1 проекту Договору. Тобто у разі наявності вільних обігових коштів від фінансово-господарської діяльності Замовника оплата буде здійснюватися відповідно до усного погодженого з учасником-переможцем орієнтовного графіку оплати за товар або партії товару. При цьому у разі відсутності відповідних вільних обігових коштів у Замовника через недостатній обсяг отриманих доходів від фінансово-господарської діяльності Замовник має право використати відповідну умову проекту договору з метою забезпечення власної стабільної діяльності та можливості відтермінування оплати за фактично отриманий товар або партії товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:38
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).
Лист авторизації
Дата подання: 17 січня 2020 11:13
Дата відповіді: 21 січня 2020 08:32
Доброго дня. Просимо пояснень щодо таких питань: 1) Яким повинен бути лист авторизації? Від виробника, від дистриб*ютора, від дилера (якщо від дилера, то чим підтверджується дилерство?)? 2) Чи на весь товар потрібні листи? (на зарядний пристрій для ноутбука? На 2 картриджа Canon? тощо) 3) Внесіть відповідні зміни або конкретно по кожній з 16 позицій дайте пояснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Лист авторизації має буди від дестрибютора 2) Лист авторизації має буди на всі групи товару запропоновані учасником.
Уточнення
Дата подання: 20 січня 2020 13:42
Дата відповіді: 21 січня 2020 08:33
Шановний Замовник! В тендерній документації, а саме: 3.1. Поставка товару, розвантаження, установка обладнання на робочі місця та перевірка його працездатності здійснюється Постачальником за власний рахунок, за адресою вказаною Замовником у заявці на постачання, окрім того Постачальник виконує обсяг робіт з переносу операційних систем та усієї інформації з робочих станцій Замовника на нові персональні комп’ютери протягом не більше 3-х робочих днів. Учасник повинен надати гарантійний лист, стосовно виконання цих забов’язань. Чи обов'язкові ці вимоги і що саме мається на увазі,наприклад, чи потрібно вам, крім переносу информації та переустановки операційної системи,додатково налагоджувати программи? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, ці вимоги обов’язкові. Постачальник налагоджує операційну систему та перенос усієї інформації (в тому числі налагоджування програм).
Вимога пункту 2.3. додаток 1 у Додатку 5 суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», просимо її вилучити
Дата подання: 23 січня 2020 11:46
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:29
Просимо вилучити Вашу вимогу пункту 2.3. додаток 1 у Додатку 5 Документи для підтвердження відповідності технічним умовам надати «Сертифікат офіційного дилера (лист авторизації) з продажу продукції (дійсний на момент подання пропозиції).» Ця вимога Вашої тендерної документації суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150922.html, призводячи тим самим до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають офіційні партнерські стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не авторизаційним листом від дилера, а умовами договору та Господарським кодексом України, а відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням на сайт виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією Учасника з вказаними технічними параметрами продукції, яка пропонується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На найближчому засідані тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 24 січня 2020 09:13
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:30
Доброго дня. Шановний замовнику. 1) В технічніх вимогах до предмету закупівлі п.10 вимагається блок живлення до ноутбука Acer, але ж повинні бути ще якісь характеристики, або вказана сумісність з моделями, як зрозуміти що саме вимагається? 2)В пунктах 12-16 вимагаються картриджи, чи мають то бути оригінальні картриджи, того ж самого виробника до обладнання якого вони застосовуються? Чи можуть бути сумісні? 3) Сертифікат офіційного дилера (лист авторизації) з продажу продукції (дійсний на момент подання пропозиції). Не дуже зрозуміло що саме мається на увазі. Якщо авторизаційний лист від виробника обладнання на саме тей тендер - це одне. Якщо наявність партнерського статуса - то інше. Від кого повинен бути цей лист? Від виробника, офіційного дилера? Надайте будь ласка розгорнуту відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-003203-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 13 лютого 2020 15:04
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем ПП "Комтехсервіс"
Шановний тендерний комітет «Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», переглянувши ваше рішення стосовно обрання переможцем у тендерній закупівлі UA-2020-01-16-003203-c ПП «Комтехсервіс» маємо звернути вашу увагу на наступне -
в п. 5 Технічні умови щодо закупівлі комп’ютерного обладнання тендерної документації зазначено: У разі, якщо Товар, представлений на торги, не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, висунуті Замовником, пропозиція відхиляється.
В протоколі № 36 від 10 лютого 2020 р. зазначено – пропозиція учасника ПП «Комтехсервіс» відповідає вимогам тендерної документації, але можливо що перевірка відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам замовника робилася виходячи з тієї інформації що надав учасник.
Давайте переглянемо цю інформацію більш детально.
1) Учасником ПП «Комтехсервіс» запропоновано БФП Xerox B205, від якого замовником вимагалося максимальна роздільна здатність друку до 4800х600, підтримка картриджів тонер-картриджів 106R02778, 106R02782 та драм-картриджа 101R00474. В тендерній пропозиції учасника ПП «Комтехсервіс» зазначено що запропонований БФП має максимальну роздільну здатність друку 4800х4800, та використовує тонер-картриджі 106R04348, 106R04349 та драм-картридж 101R00664. Зазначимо що ці картриджі не є сумісними, а реальна максимальна роздільна здатність запропонованого БФП згідно інформації з сайту виробника https://www.xerox.ua/catalog/dlya-ofisa/ofisnye-mfu/mfu_xerox_b205/specification/ 1200х1200. Тому вважаємо що запропонований БФП не відповідає вимогам замовника, та не може вважатися аналогом.
2) Запропонована учасником ПП «Комтехсервіс» клавіатура Logitech K200 Black USB (920-008814) згідно інформації від офіційного інтернет-магазину виробника Logitech https://www.logitechmarket.com.ua/product/Klaviatura-LOGITECH-K200-Black-USB-OEM не має української розкладки клавіш, як того вимагалося замовником в технічному завданні. Але учасник ПП «Комтехсервіс» надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, чим ввів в оману тендерній комітет.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ПП «Комтехсервіс» має в своєму складі обладнання яке по своїм технічним характеристикам не відповідає вимогам замовника. Звичайно найважливішим з факторів оцінки тендерної пропозиції є ціна, але ж замовник потрібен неухильно дотримуватися власних вимог. Та не розділяти технічні помилки на важливі та дрібні. Якщо в технічних вимогах прописано, що клавіатура повинна мати розкладку державною мовою, то вона повинна її мати.
Тому вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Комтехсервіс», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 16:33
Доброго дня! Ваша вимога розглядається. У разі підтвердження наданої вами інформації, тендерним комітетом буде переглянуто раніше прийняте рішенн, у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 455 928,00
UAH з ПДВ
455 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 628 896,00
UAH з ПДВ
628 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОХАБ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 665 700,00
UAH з ПДВ
665 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ" 669 000,00
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 18:06
Довідка_МВС.jpg
10 лютого 2020 18:06
Довідка_корупція.pdf
31 січня 2020 14:46
Електронний підпис
31 січня 2020 14:36
Статут_2018.pdf
31 січня 2020 14:36
Сервіс.pdf
31 січня 2020 14:36
Проект договору.pdf
31 січня 2020 14:36
Паспорт_Шматов.pdf
31 січня 2020 14:36
Ідентиф_номер.pdf
31 січня 2020 14:36
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 23:58
виписка з реєстру.pdf
30 січня 2020 23:58
стаття 17.pdf
30 січня 2020 23:58
характеристики.pdf
30 січня 2020 23:58
довідка про гарантію.pdf
30 січня 2020 23:58
витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 23:58
МТ_база.pdf
30 січня 2020 23:58
договір.pdf
30 січня 2020 23:58
лист авторизації.pdf
30 січня 2020 23:58
наказ на директора.pdf
30 січня 2020 23:58
виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 23:58
спецификація.pdf
30 січня 2020 23:58
довідки з банку.pdf
30 січня 2020 23:58
протокол директора.pdf
30 січня 2020 23:58
статут.pdf
30 січня 2020 23:58
довідка реквизитів.pdf
30 січня 2020 23:58
лист згода 001.pdf
30 січня 2020 23:58
працівники .pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 16:37
пропозиція.jpg
01 лютого 2020 16:37
dogovir.pdf
01 лютого 2020 16:37
ІПН.jpg
01 лютого 2020 16:37
виписка з рєєстру (2).pdf
01 лютого 2020 16:37
виписка з рєєстру (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ТЕПЛОХАБ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП "ПОПОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 455 928,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
455 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 лютого 2020 11:18
Коментар щодо відміни: Частина 2 стаття 31 Закону
Документи:
21 лютого 2020 11:17
Протокол №57.pdf