Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 05451090 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Лесина Василя, 6 |
Контактна особа: |
Моргуляк Сергій Борисович 380682265659 msvitlo.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 16:48 |
DTT_Benzin.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-16-003170-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-16-003170-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-15-000029 ● 96d71560a1a54db795c9a0aa8733ae90
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-01-16-003170-с від 16.01.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 17:05:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-16-003170-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
З яких причин договір від 02.03.2020 № 02/03 оприлюднений не в повному обсязі, а саме: без додатку щодо переліку АЗС та їх місцезнаходження, який є невід’ємною частиною цього договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-16-003170-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Чернівецького міського комунального підприємства «Міськсвітло» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2020 №1/20 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.02.2020, від 12.02.2020; повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2020, договір від 02.03.2020 №02/03. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 17 Закону у додатку 1 до тендерної документації зазначив вимогу надати переможцем торгів інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірену печаткою (у разі наявності) про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1) Замовник погоджується, що інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а тому запит на подання інформацію є не зовсім законним, в той же час замовник не вимагав витяг або довідку з Державного реєстру, а інформацію в довільній формі та Закон вимагає, щоб переможець торгів надав таку інформацію, а Учасники мали повне право оскаржити цю незаконну вимогу при ознайомленні з тендерною документацією, але не скористалися ним. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена і внести зміни в тендерну документацію в цій закупівлі не можливо, але в наступних ця вимога буде скасована. 2) За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ «ВОГ КАРД», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, ТОВ «ВОГ КАРД» у складі пропозиції не надав розрахунок вартості пропозиції відповідно до Технічних вимог Замовника (Додаток №2 до тендерної документації), чим не дотримав умов Додатку 1 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена. 3) За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю, встановлено, що на порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив договір від 02.03.2020 №02/03 05.03.2020, тобто на третій день з дня його укладення, в той час як договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення, а також без додатку «Перелік АЗС та їх місцезнаходження», який відповідно до пункту 3.3 цього договору є невід’ємною його частиною. Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена. 4) Щодо вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства Замовник повідомляє, що відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та Господарського кодексу України (далі - ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. Статтею 638 ЦК України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або е необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов'язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Учаснику - Товариству з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» направлений лист з вимогою розірвання договору від 02.03.2020р. №02/03.
2020-05-05 10:16:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
.
2020-05-18 09:32:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
638 060,00
UAH з ПДВ
|
621 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
652 500,00
UAH з ПДВ
|
621 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство з Іноземними Інвестиціями "АМІК УКРАЇНА" |
663 180,00
UAH з ПДВ
|
621 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
660 410,00
UAH з ПДВ
|
652 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
687 500,00
UAH з ПДВ
|
687 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
621 170,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:18
|
додаткова угода ВОГ КРД.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 12:30
|
договір бензин.pdf | укладений |
05 березня 2020 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ля проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 02/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |