Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-01-16-003170-c 2fac0cd47f294ab7b8361abe14de8670
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргуляк Сергій Борисович

380682265659 msvitlo.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 05451090
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Лесина Василя, 6
Контактна особа: Моргуляк Сергій Борисович
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:11
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


(бензин А-92 - 23000л і дизельне пальне EN-590-6000л ) (по талонах)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 літр
Бензин A-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Лесина Василя,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
6000 літр
Дизельне пальне (EN590)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Лесина Василя,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134220-5 — Дизельне паливо (EN 590)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:48
DTT_Benzin.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-003170-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 лютого 2020 02:10
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-16-003170-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003170-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 лютого 2020 02:10
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-16-003170-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 09:33
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003170-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 12 лютого 2020 17:49
ВИМОГА
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЮ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-16-003170-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 09:33
77777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 09:17
IMG_0001.pdf

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 17:49
IMG_0001 (16).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000029 ● 96d71560a1a54db795c9a0aa8733ae90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2020 № 13

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-01-16-003170-с від 16.01.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 17:05:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-16-003170-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
З яких причин договір від 02.03.2020 № 02/03 оприлюднений не в повному обсязі, а саме: без додатку щодо переліку АЗС та їх місцезнаходження, який є невід’ємною частиною цього договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-16-003170-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Чернівецького міського комунального підприємства «Міськсвітло» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2020 №1/20 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.02.2020, від 12.02.2020; повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2020, договір від 02.03.2020 №02/03. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 17 Закону у додатку 1 до тендерної документації зазначив вимогу надати переможцем торгів інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірену печаткою (у разі наявності) про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1) Замовник погоджується, що інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а тому запит на подання інформацію є не зовсім законним, в той же час замовник не вимагав витяг або довідку з Державного реєстру, а інформацію в довільній формі та Закон вимагає, щоб переможець торгів надав таку інформацію, а Учасники мали повне право оскаржити цю незаконну вимогу при ознайомленні з тендерною документацією, але не скористалися ним. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена і внести зміни в тендерну документацію в цій закупівлі не можливо, але в наступних ця вимога буде скасована. 2) За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ «ВОГ КАРД», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, ТОВ «ВОГ КАРД» у складі пропозиції не надав розрахунок вартості пропозиції відповідно до Технічних вимог Замовника (Додаток №2 до тендерної документації), чим не дотримав умов Додатку 1 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена. 3) За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю, встановлено, що на порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив договір від 02.03.2020 №02/03 05.03.2020, тобто на третій день з дня його укладення, в той час як договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення, а також без додатку «Перелік АЗС та їх місцезнаходження», який відповідно до пункту 3.3 цього договору є невід’ємною його частиною. Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону. Замовник повідомляє, що не може усунути виявлене порушення через те, що процедура закупівлі завершена. 4) Щодо вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства Замовник повідомляє, що відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та Господарського кодексу України (далі - ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. Статтею 638 ЦК України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або е необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов'язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Учаснику - Товариству з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» направлений лист з вимогою розірвання договору від 02.03.2020р. №02/03.

2020-05-05 10:16:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

.

2020-05-18 09:32:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 638 060,00
UAH з ПДВ
621 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 652 500,00
UAH з ПДВ
621 180,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство з Іноземними Інвестиціями "АМІК УКРАЇНА" 663 180,00
UAH з ПДВ
621 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 660 410,00
UAH з ПДВ
652 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 687 500,00
UAH з ПДВ
687 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:02
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:36
Довідка ДПС-чинна.pdf
31 січня 2020 19:03
Електронний підпис
31 січня 2020 18:58
Наказ на Чугая.pdf
31 січня 2020 18:58
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
31 січня 2020 18:58
довідки ст.17.PDF
31 січня 2020 18:58
кваліф.довідки МС.PDF
31 січня 2020 18:58
тех вимоги МС.PDF

Публічні документи

01 лютого 2020 20:41
Електронний підпис
01 лютого 2020 20:40
6. Серт+пасп, А-92, Мозирь.pdf
01 лютого 2020 20:40
7. Довідка з ПУМБ 27.01.2020.pdf
01 лютого 2020 20:40
5. Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2020 20:40
5. Договор.pdf
01 лютого 2020 20:40
5. Довідки.pdf
01 лютого 2020 20:40
3. Договір АМІС.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Описи.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Ліцензія.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Витяг ПДВ копія.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Витяг акциз.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Витяг 27.01.2020.pdf
01 лютого 2020 20:40
2. Виписка.pdf
01 лютого 2020 20:40
1. Статут копия.pdf
01 лютого 2020 20:40
1. Рішення про ТОВ.pdf
01 лютого 2020 20:40
1. Рішення зміни адреси.pdf
01 лютого 2020 20:40
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:56
Дов.МЕРЕЖА АЗС.pdf
30 січня 2020 15:56
Дов.МЕРЕЖА АЗС.pdf
30 січня 2020 15:56
Дов.аналогічні Дог.pdf
30 січня 2020 15:56
Сертифікати.pdf
30 січня 2020 15:56
ПДВ та Статистика.pdf
30 січня 2020 15:56
Довідка ст.17.pdf
30 січня 2020 15:56
Довідка МТБ.pdf
30 січня 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:56
Відомості учасника.pdf
30 січня 2020 15:56
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2020 15:56
Декларація дод.3.pdf
30 січня 2020 15:56
Дов.проект Договору.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 17:37
36.Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2020 17:37
35. Декларація.pdf
03 лютого 2020 17:37
34.Паспорт ДП-Л.PDF
03 лютого 2020 17:37
33.Паспорт ДП-З.PDF
03 лютого 2020 17:37
32.Паспорт А-92.PDF
03 лютого 2020 17:37
31.Сертифікат А-92.pdf
03 лютого 2020 17:37
30.Сертифікат ДП-З.pdf
03 лютого 2020 17:37
29 Сертифікат ДП -Л.pdf
03 лютого 2020 17:37
24.Термін дії талонів.pdf
03 лютого 2020 17:37
22. АЗС м.Чернівці.pdf
03 лютого 2020 17:37
21.АЗС по Україні.pdf
03 лютого 2020 17:37
19.Схід лист-гарантія.pdf
03 лютого 2020 17:37
18.Рітейл лист-гарантія.pdf
03 лютого 2020 17:37
17. Договір Схід_ОК.pdf
03 лютого 2020 17:37
16. Договір Рітейл_ОК.pdf
03 лютого 2020 17:37
13.Ліцензія.pdf
03 лютого 2020 17:37
7.Гарантійний лист Ст.17.pdf
03 лютого 2020 17:37
1.Рішення ОК.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 14:41
Декларація.pdf
03 лютого 2020 14:41
Пропозиція.pdf
03 лютого 2020 14:41
Довідка про корупцію.pdf
03 лютого 2020 14:41
Держпродслужба 2018.pdf
03 лютого 2020 14:41
Агенство Риб.госп.pdf
03 лютого 2020 14:41
Довідка про мат. базу.pdf
03 лютого 2020 14:41
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2020 14:41
Довіреність.pdf
03 лютого 2020 14:40
сертифікат ДП.pdf
03 лютого 2020 14:40
Сертифікат ДП зима.pdf
03 лютого 2020 14:40
сертифікат А92.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Підприємство з Іноземними Інвестиціями "АМІК УКРАЇНА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 621 170,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
621 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:18
додаткова угода ВОГ КРД.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:30
договір бензин.pdf укладений
05 березня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ля проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 02/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 401 417,50
UAH (в тому числі ПДВ 66 902,92 UAH)