Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
1 900 374,00 UAH
UA-2020-01-16-003047-c ● d91f95b0b60140eda520967ec89fd9a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26256659 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20 |
Контактна особа: |
Яручик Людмила Олександрівна 380938360528 uoislmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 900 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 501,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. М. Коперника, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 23 січня 2020 08:47
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:24
1. В оголошенні (стор3/3) у пункті адреса доставки/період доставки передбачено по 31-12-2020р. У тендерній документації стор. "Загальні положення" пункт 4.4. строк поставки товарів (надання паослуг, виконання робіт) "не більше 3-ох" місяців (2020-2021 р.р.) Яким строком керуватись при складанні календарного графіка?
2. В розділі інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Учасник повинен у складі тендерної документації подати технічну специфікацію з приміткою (згідно Додатку 4 цієї тендерної документації). Просимо вказати зміст примітки, так як у технічній специфікації не вказано.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до відповідної тендерної документації та оголошення.
Нова редакція ТД та перелік змін завантажено до електронної системи.
Щодо поставлених Вами запитань:
1. Відповідно до нової редакції ТД строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.
2. В новій редакції ТД додано текст Примітки: технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства.
Дякуємо за запитання.
Нова редакція ТД та перелік змін завантажено до електронної системи.
Щодо поставлених Вами запитань:
1. Відповідно до нової редакції ТД строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.
2. В новій редакції ТД додано текст Примітки: технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-16-003047-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Креативна фабрика Вікторія, Код ЄДРПОУ:40178963
Дата подання: 06 лютого 2020 17:46
неправомірні дії Замовника
Шановний Замовнику, відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи, що у протоколі відхилення Учасника ТОВ Креативна фабрика Вікторія немає жодного обґрунтування причин такого відхилення, просимо вас обґрунтувати причини відхилення та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Учасника ТОВ Креативна фабрика умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи, що у протоколі відхилення Учасника ТОВ Креативна фабрика Вікторія немає жодного обґрунтування причин такого відхилення, просимо вас обґрунтувати причини відхилення та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Учасника ТОВ Креативна фабрика умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2020 15:21
Відповідно до протоколу № 06/02/2020/3 від «06» лютого 2020 р. на засіданні тендерного комітету згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» членами тендерного комітету прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ Креативна фабрика Вікторія по предмету закупівлі: Ремонтно-реставраційні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.
Дане рішення аргументоване наступним:
1. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматах jpg .pdf (скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, належним чином підписаного та/або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки)).»
Учасник надав копії договорів на оренду, зокрема договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., неналежним чином засвідчені Учасником, а саме без підпису уповноваженої особи Учасника та відбитку печатки.
2. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник повинен надати заповнений проект Договору (крім пунктів 3.1, 3.2. Договору) (згідно Додатку № 2 цієї Документації) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 Договору), який складений відповідно до строків виконання робіт передбачених цією Документацією, підписаними уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Згідно з п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.
Учасник надав додаток № 5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який складений лише на 2020 р., що не відповідає до строкам виконання робіт передбачених цією Документацією, а саме 2020-2021 рр.
3. Відповідно до п. 9. Додатку № 1 кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників Учасник повинен надати обґрунтування наявності обладнання та матеріально-технічної бази (складські та офісні приміщення) необхідних на строк та для виконання робіт передбачених вимогами цієї Документації. У разі оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази - надати договори оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази. Строк оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази, вказаний у договорах оренди (користування) має бути не менший терміну виконання робіт, який зазначений у Плані-графіку виконання робіт (Додаток № 5 Договору) та поданий у складі пропозиції учасника.
Учасник надав договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., де в п. 3.2 розділу 3 Інші умови вказана інформація з виправленням щодо дійсності договору, а саме, що він є чинним до 31.12.2020р., що не відповідає строкам виконання робіт передбачених цією Документацією (Згідно п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.).
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення аргументоване наступним:
1. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматах jpg .pdf (скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, належним чином підписаного та/або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки)).»
Учасник надав копії договорів на оренду, зокрема договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., неналежним чином засвідчені Учасником, а саме без підпису уповноваженої особи Учасника та відбитку печатки.
2. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник повинен надати заповнений проект Договору (крім пунктів 3.1, 3.2. Договору) (згідно Додатку № 2 цієї Документації) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 Договору), який складений відповідно до строків виконання робіт передбачених цією Документацією, підписаними уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Згідно з п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.
Учасник надав додаток № 5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який складений лише на 2020 р., що не відповідає до строкам виконання робіт передбачених цією Документацією, а саме 2020-2021 рр.
3. Відповідно до п. 9. Додатку № 1 кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників Учасник повинен надати обґрунтування наявності обладнання та матеріально-технічної бази (складські та офісні приміщення) необхідних на строк та для виконання робіт передбачених вимогами цієї Документації. У разі оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази - надати договори оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази. Строк оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази, вказаний у договорах оренди (користування) має бути не менший терміну виконання робіт, який зазначений у Плані-графіку виконання робіт (Додаток № 5 Договору) та поданий у складі пропозиції учасника.
Учасник надав договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., де в п. 3.2 розділу 3 Інші умови вказана інформація з виправленням щодо дійсності договору, а саме, що він є чинним до 31.12.2020р., що не відповідає строкам виконання робіт передбачених цією Документацією (Згідно п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.).
Дякуємо за вашу вимогу/скаргу
Надаємо відповідь на Вашу вимогу/скаргу
Надаємо відповідь на Вашу вимогу/скаргу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія |
1 603 611,00
UAH з ПДВ
|
1 603 611,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" |
1 875 076,00
UAH з ПДВ
|
1 790 398,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
1 870 472,00
UAH з ПДВ
|
1 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Креативна фабрика Вікторія #40178963 |
Відхилено |
1 603 611,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 16:13
|
|
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
Переможець |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:59
Учасник | Пропозиція | Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 12:00
|
Дод.уг.№12.PDF | зміни до договору |
05 травня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2022 09:50
|
Коперника_15_ДУ_11.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2022 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 11:45
|
Додоткова угода №9 Коперника 15.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:02
|
Додатки _3_5_6 Додаткової угоди №8 коперника 15 _портик.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:01
|
Додаткова угода №8 _додаток 1_2_4_Коперника 15портик.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 10:30
|
Додаткова угода Коперника 15 №7.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 14:35
|
Коперника 15 дод угода 2.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 12:06
|
Договір К-15р 11032020.pdf | укладений |
11 березня 2020 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна в бік зменшення без зміни кількості (обсягів) та якості товарів, робіт, послуг відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Договору К-15р від 11.03.2020 |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін згідно пунктів 1, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі робіт, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, відповідно до коригованої проектно-кошторисної документації та на підставі експертного звіту (позитивного), № 14-0864/01-21 від 04 листопада 2021 року виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам”ятки архітектури національного значення – палацу на вул. Коперника, 15, охоронний №1310 у м.Львові» (коригування), та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, за взаємною згодою Сторін та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | К-15р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду) | 1 | роботи |
1 675 710,07
UAH
|