Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
1 900 374,00 UAH
UA-2020-01-16-003047-c d91f95b0b60140eda520967ec89fd9a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яручик Людмила Олександрівна

380938360528 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Яручик Людмила Олександрівна
380938360528
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 12:11
Очікувана вартість: 1 900 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 501,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. М. Коперника, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:11
Перелік змін до тендерної документації 27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Оголошення про проведення відкритих торгів_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_3_Документи, які подає переможець торгів_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_2_Проект договору_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_1_Кваліфікаційні критерії_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:10
Нова редакція_Додаток_4_Технічна специфікація_Коперника_15_27012020.rtf
27 січня 2020 16:10
Нова редакція_ТД_Коперника 15_27012020.docx
27 січня 2020 16:09
Нова редакція_ТД_Коперника 15_27012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_2_Проект договору_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_3_Документи, які подає переможець торгів_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Оголошення про проведення відкритих торгів_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_4_Технічна специфікація_Коперника_15_16012020.rtf
16 січня 2020 16:24
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
ТД_Коперника 15_16012020.docx
27 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:11
Перелік змін до тендерної документації 27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Оголошення про проведення відкритих торгів_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_3_Документи, які подає переможець торгів_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_2_Проект договору_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:11
Нова редакція_Додаток_1_Кваліфікаційні критерії_Коперника_15_27012020.docx
27 січня 2020 16:10
Нова редакція_Додаток_4_Технічна специфікація_Коперника_15_27012020.rtf
27 січня 2020 16:10
Нова редакція_ТД_Коперника 15_27012020.docx
27 січня 2020 16:07
Нова редакція_ТД_Коперника 15_26012020.docx
27 січня 2020 16:09
Нова редакція_ТД_Коперника 15_27012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_2_Проект договору_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_3_Документи, які подає переможець торгів_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Оголошення про проведення відкритих торгів_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
Додаток_4_Технічна специфікація_Коперника_15_16012020.rtf
16 січня 2020 16:24
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії_Коперника_15_16012020.docx
16 січня 2020 16:24
ТД_Коперника 15_16012020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 23 січня 2020 08:47
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:24
1. В оголошенні (стор3/3) у пункті адреса доставки/період доставки передбачено по 31-12-2020р. У тендерній документації стор. "Загальні положення" пункт 4.4. строк поставки товарів (надання паослуг, виконання робіт) "не більше 3-ох" місяців (2020-2021 р.р.) Яким строком керуватись при складанні календарного графіка? 2. В розділі інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Учасник повинен у складі тендерної документації подати технічну специфікацію з приміткою (згідно Додатку 4 цієї тендерної документації). Просимо вказати зміст примітки, так як у технічній специфікації не вказано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до відповідної тендерної документації та оголошення.
Нова редакція ТД та перелік змін завантажено до електронної системи.
Щодо поставлених Вами запитань:
1. Відповідно до нової редакції ТД строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.
2. В новій редакції ТД додано текст Примітки: технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-003047-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Креативна фабрика Вікторія, Код ЄДРПОУ:40178963
Дата подання: 06 лютого 2020 17:46
неправомірні дії Замовника
Шановний Замовнику, відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи, що у протоколі відхилення Учасника ТОВ Креативна фабрика Вікторія немає жодного обґрунтування причин такого відхилення, просимо вас обґрунтувати причини відхилення та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Учасника ТОВ Креативна фабрика умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2020 15:21
Відповідно до протоколу № 06/02/2020/3 від «06» лютого 2020 р. на засіданні тендерного комітету згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» членами тендерного комітету прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ Креативна фабрика Вікторія по предмету закупівлі: Ремонтно-реставраційні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.
Дане рішення аргументоване наступним:
1. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматах jpg .pdf (скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, належним чином підписаного та/або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки)).»

Учасник надав копії договорів на оренду, зокрема договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., неналежним чином засвідчені Учасником, а саме без підпису уповноваженої особи Учасника та відбитку печатки.

2. Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник повинен надати заповнений проект Договору (крім пунктів 3.1, 3.2. Договору) (згідно Додатку № 2 цієї Документації) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 Договору), який складений відповідно до строків виконання робіт передбачених цією Документацією, підписаними уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Згідно з п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.

Учасник надав додаток № 5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який складений лише на 2020 р., що не відповідає до строкам виконання робіт передбачених цією Документацією, а саме 2020-2021 рр.

3. Відповідно до п. 9. Додатку № 1 кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників Учасник повинен надати обґрунтування наявності обладнання та матеріально-технічної бази (складські та офісні приміщення) необхідних на строк та для виконання робіт передбачених вимогами цієї Документації. У разі оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази - надати договори оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази. Строк оренди (користування) обладнання та матеріально-технічної бази, вказаний у договорах оренди (користування) має бути не менший терміну виконання робіт, який зазначений у Плані-графіку виконання робіт (Додаток № 5 Договору) та поданий у складі пропозиції учасника.

Учасник надав договір на оренду будівельних машин та механізмів від 10 червня 2019 р., де в п. 3.2 розділу 3 Інші умови вказана інформація з виправленням щодо дійсності договору, а саме, що він є чинним до 31.12.2020р., що не відповідає строкам виконання робіт передбачених цією Документацією (Згідно п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 3-ох місяців протягом 2020-2021 рр.).
Розгорнути Згорнути
Дякуємо за вашу вимогу/скаргу
Надаємо відповідь на Вашу вимогу/скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія 1 603 611,00
UAH з ПДВ
1 603 611,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 1 730 000,00
UAH з ПДВ
1 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 1 875 076,00
UAH з ПДВ
1 790 398,13
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 1 870 472,00
UAH з ПДВ
1 799 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 17:59
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:35
Субпідряд-2.pdf
03 лютого 2020 17:35
ст. 17 (корисл. мотиви.pdf
03 лютого 2020 17:35
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 17:35
наявність мтб.rar
03 лютого 2020 17:35
Кошторис.rar
03 лютого 2020 17:35
Договір Приміщення.rar
03 лютого 2020 17:35
Договір механізмів.rar
03 лютого 2020 17:35
Графік виконання.pdf
03 лютого 2020 17:35
Висотні роботи.pdf
03 лютого 2020 17:35
11.Працівники новий.pdf
03 лютого 2020 17:35
8.Довідка ст.50.pdf
03 лютого 2020 17:35
6.Статут.rar
03 лютого 2020 17:35
1.Протокол ЗЗУ.pdf
03 лютого 2020 17:35
1.Протокол ЗЗУ старий.pdf
03 лютого 2020 17:35
1.Протокол ЗЗУ 1.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 18:15
довідка з мвс
03 лютого 2020 15:20
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:13
проект договору.pdf
03 лютого 2020 15:13
технічні вимоги.pdf
03 лютого 2020 15:13
лист про пільги з пдв.pdf
03 лютого 2020 15:13
довідка про субпідряд.pdf
03 лютого 2020 15:13
наявність досвіду.pdf
03 лютого 2020 15:13
наявність працівників.pdf
03 лютого 2020 15:13
довідка конкуренція.pdf
03 лютого 2020 15:13
ліцензія.PDF
03 лютого 2020 15:13
статут Центр комплекс.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 19:27
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:26
Довідка ПБ.pdf
03 лютого 2020 19:26
Довідка ПБ (2).pdf
03 лютого 2020 19:26
Довідка зМегабанку.pdf
03 лютого 2020 19:26
Довідка з ОБ.pdf
03 лютого 2020 19:26
Відгук ОБ.pdf
03 лютого 2020 19:25
16. Проект договору..pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:52
Інші документи.rar
03 лютого 2020 16:52
КК.rar
03 лютого 2020 16:52
Технічна частина.rar
03 лютого 2020 16:52
Проект договору.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Креативна фабрика Вікторія

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
Відхилено 1 603 611,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:13
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 1 730 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 лютого 2020 16:10
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
1 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 12:00
Дод.уг.№12.PDF зміни до договору
05 травня 2023 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 09:50
Коперника_15_ДУ_11.PDF зміни до договору
27 вересня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 11:45
Додоткова угода №9 Коперника 15.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 15:02
Додатки _3_5_6 Додаткової угоди №8 коперника 15 _портик.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 15:01
Додаткова угода №8 _додаток 1_2_4_Коперника 15портик.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 10:30
Додаткова угода Коперника 15 №7.pdf зміни до договору
17 червня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 14:35
Коперника 15 дод угода 2.pdf зміни до договору
27 березня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 12:06
Договір К-15р 11032020.pdf укладений
11 березня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна в бік зменшення без зміни кількості (обсягів) та якості товарів, робіт, послуг відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Договору К-15р від 11.03.2020
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін згідно пунктів 1, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі робіт, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, відповідно до коригованої проектно-кошторисної документації та на підставі експертного звіту (позитивного), № 14-0864/01-21 від 04 листопада 2021 року виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам”ятки архітектури національного значення – палацу на вул. Коперника, 15, охоронний №1310 у м.Львові» (коригування), та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, за взаємною згодою Сторін та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: К-15р
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реставраційно-ремонтні роботи вхідного вузла з портиком та південної тераси пам’ятки архітектури національного значення – палацу на вул. М. Коперника, 15, охоронний № 1310 у м. Львові (роботи з будівельного підряду) 1 роботи 1 675 710,07
UAH