Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензоріз з комплектом навісного устаткування
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002858-c ● 2b29ee32c7c947a7bcbcb3cf76660bc5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 52 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Бензоріз з комплектом навісного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 15:49 |
Проект договору.docx |
16 січня 2020 15:49 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:35
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інстрабуд #33738725 |
Переможець |
51 176,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 08:58
|
Договір №35.pdf | укладений |
31 січня 2020 08:57
|