Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензоріз з комплектом навісного устаткування
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002858-c 2b29ee32c7c947a7bcbcb3cf76660bc5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Бензоріз з комплектом навісного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 15:49
Проект договору.docx
16 січня 2020 15:49
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:35
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інстрабуд 51 176,00
UAH з ПДВ
51 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 09:52
Статут.PDF
22 січня 2020 09:52
Свідоцтво ПДВ.PDF
22 січня 2020 09:51
09 ДВТР TS 20150916_бо.pdf
22 січня 2020 09:51
06 Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інстрабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інстрабуд
#33738725
Переможець 51 176,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 13:51

Документи

24 січня 2020 13:50
Протокол №12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Інстрабуд
#33738725
51 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 13:50
Протокол №12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 08:58
Договір №35.pdf укладений
31 січня 2020 08:57