Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір друкарський
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2020-01-16-002689-c 67c9304a88c8478b9cffa82140b12d67
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 12:39
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2010 Одиниця
Папір друкарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 15:32
Проект договору.docx
16 січня 2020 15:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип оплати
Дата подання: 16 січня 2020 16:12
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:13
Шановний замовнику! Просимо пояснити-на яких законодавчих підставах Ви вказуєте відтермінування оплати 90 банківських днів?
Відповідь: Доброго дня.
Тендерним комітетом розглянуто ваше питання, та повідомляємо наступне:
Умовами тендерної документації передбачена можливість, а не обов’язок здійснення відтермінування платежу за поставлений товар або партії товару до 90 (дев`яносто) банківських днів з моменту поставки товару або партії товару та надання належним чином оформлених документів передбачених пунктом 6.1 проекту Договору. Тобто у разі наявності вільних обігових коштів від фінансово-господарської діяльності Замовника оплата буде здійснюватися відповідно до усного погодженого з учасником-переможцем орієнтовного графіку оплати за товар або партії товару. При цьому у разі відсутності відповідних вільних обігових коштів у Замовника через недостатній обсяг отриманих доходів від фінансово-господарської діяльності Замовник має право використати відповідну умову проекту договору з метою забезпечення власної стабільної діяльності та можливості відтермінування оплати за фактично отриманий товар або партії товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:34
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 138 690,00
UAH з ПДВ
132 901,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 140 533,80
UAH з ПДВ
133 950,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 135 004,50
UAH з ПДВ
135 004,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 14:57
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
23 січня 2020 12:25
Smart Line.pdf
23 січня 2020 12:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 січня 2020 12:25
Протокол.pdf
23 січня 2020 12:25
Наказ.pdf
23 січня 2020 12:25
МТБ.pdf
23 січня 2020 12:25
ліцензування.pdf
23 січня 2020 12:25
Документи.pdf
23 січня 2020 12:25
Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2020 12:25
дов_дка про довк_лля.pdf
23 січня 2020 12:25
Витяг ПДВ Ромус.pdf
23 січня 2020 12:25
Витяг з ЄДР від 23.11.2019.pdf
23 січня 2020 12:25
Виписка.pdf
23 січня 2020 12:25
2 ч. 1 ст 17.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:27
Статутні документи.7z
23 січня 2020 15:27
Сертифікат IQ Economy +.pdf
23 січня 2020 15:27
Лист -договір - згода.pdf
23 січня 2020 15:27
Довідка ст.17.pdf
23 січня 2020 15:27
Відгук1.pdf
23 січня 2020 15:27
Відгук.pdf
23 січня 2020 15:27
Видаткова накладна.pdf
23 січня 2020 15:27
Видаткова накладна 1.pdf
23 січня 2020 15:27
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

23 січня 2020 14:30
Електронний підпис
23 січня 2020 14:30
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 132 901,20
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:36

Документи

29 січня 2020 15:36
Протокол №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
132 901,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 15:36
Протокол №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:24
Додаткова угода №1 до договору №44.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 09:23
Договір №44.pdf укладений
06 лютого 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 13.1.2. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – Папір офісний формату А4, не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML