Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
maintenance of street lighting networks
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Utility Services of Mykolaiv City Executive Committee |
National ID: | 03365707 |
Contact point: |
Sapozhnyk Artem Anatolievich 380512537705 Depgkh@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Publication date: | 16 січня 2020 15:21 |
Enquiries until: | 07 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 15 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 15:29 |
2. ТД - техн. обслуг. мереж вуличного освітлення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-24-000005 ● c410de9425b149dabaf0742799cd2f48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 № 51
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-16-002587-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-19 09:01:07
заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі
Державна аудиторська служба України
Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Заперечення
на висновок про результати моніторингу закупівлі
За результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015: (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування мереж вуличного освітлення) (UA-2020-01-16-002587-c), Південним офісом Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області складений висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.03.2020 року (далі – висновок), яким встановлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі.
Згідно з вказаним висновком, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та, як наслідок, на порушення абзацу 6 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», на думку Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, є те, що згідно з пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції: дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В тендерній пропозиції ТОВ «СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ» відсутні дозволи на експлуатацію автопідіймачів – вантажний автопідйомник-С ТВГ-15А та вантажний автопідйомник ГАЗ 3309, чим не дотримано вищезазначену умову тендерної документації.
З такими висновками Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області не можна погодитись виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до умов тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування мереж вуличного освітлення), учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен подати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). При цьому тендерна документації не містить вимоги щодо надання такого дозволу стосовно техніки (транспортних засобів) безпосередньо вказаної учасником в довідці про наявність обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної.
На виконання умов тендерної документації ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», в складі тендерної пропозиції», надані скан-копії з оригіналів дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданих Управлінням Держпраці у Миколаївській області № 206.17.48 від 29.05.2017 та № 389.16.48 від 08.12.2016. Вказані дозволи є чинними на момент подання тендерної пропозиції.
По-друге, слід зазначити, що зі змісту тендерної документації вбачається, що Замовник вимагає надання дозволу, який виданий безпосередньо учаснику закупівлі. В той же час, вантажний автопідйомник-С ТВГ-15А та вантажний автопідйомник ГАЗ 3309 перебувають в користуванні учасника, ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», на підставі договору про надання послуг від 02.01.2020 № 30/01-20 укладеного з Комунальним спеціалізованим монтажно-експлуатаційним підприємством.
За такого, тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте обґрунтоване та законне рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж» умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету
департаменту житлово-комунального господарства
Миколаївської міської ради Олександр БРИЖАТИЙ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) |
14 996 035,27
UAH з ПДВ
|
14 996 035,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) #03331466 |
Переможець |
14 996 035,27
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 19:01
|
ДУ № 4 від 10.07.2020.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 19:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 11:54
|
ДУ № 3 від 01.06.2020.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2020 14:12
|
ДУ №2 від 21.04.2020.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 15:44
|
ДУ №1 від16.03.2020.PDF | зміни до договору |
18 березня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 15:39
|
Договір №217 від16.03.2020.PDF | укладений |
18 березня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кількість відповідно до розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг через виникнення обєктивних обставин, що зумовлюють можливість такого подовження для більш повного і якісного виконання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів і суми закупівлі. Кількість відповідно до розрахунку. |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |