Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування мереж вуличного освітлення
maintenance of street lighting networks
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002587-c afbb11ad79474775b5528ef6de9a09fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Utility Services of Mykolaiv City Executive Committee
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
380512537705
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:21
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH
Publication date: 16 січня 2020 15:21
Enquiries until: 07 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
джерело фінансування: місцевий бюджет
source of funding: local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 послуга
технічне обслуговування мереж вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, мережі вуличного освітлення
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

maintenance of street lighting networks
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 01 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:29
2. ТД - техн. обслуг. мереж вуличного освітлення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000005 ● c410de9425b149dabaf0742799cd2f48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.02.2020 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-16-002587-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-19 09:01:07

заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі

Державна аудиторська служба України
Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області


Заперечення
на висновок про результати моніторингу закупівлі

За результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015: (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування мереж вуличного освітлення) (UA-2020-01-16-002587-c), Південним офісом Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області складений висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.03.2020 року (далі – висновок), яким встановлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі.
Згідно з вказаним висновком, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та, як наслідок, на порушення абзацу 6 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», на думку Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, є те, що згідно з пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції: дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В тендерній пропозиції ТОВ «СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ» відсутні дозволи на експлуатацію автопідіймачів – вантажний автопідйомник-С ТВГ-15А та вантажний автопідйомник ГАЗ 3309, чим не дотримано вищезазначену умову тендерної документації.
З такими висновками Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області не можна погодитись виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до умов тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (технічне обслуговування мереж вуличного освітлення), учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен подати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). При цьому тендерна документації не містить вимоги щодо надання такого дозволу стосовно техніки (транспортних засобів) безпосередньо вказаної учасником в довідці про наявність обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної.

На виконання умов тендерної документації ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», в складі тендерної пропозиції», надані скан-копії з оригіналів дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданих Управлінням Держпраці у Миколаївській області № 206.17.48 від 29.05.2017 та № 389.16.48 від 08.12.2016. Вказані дозволи є чинними на момент подання тендерної пропозиції.
По-друге, слід зазначити, що зі змісту тендерної документації вбачається, що Замовник вимагає надання дозволу, який виданий безпосередньо учаснику закупівлі. В той же час, вантажний автопідйомник-С ТВГ-15А та вантажний автопідйомник ГАЗ 3309 перебувають в користуванні учасника, ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж», на підставі договору про надання послуг від 02.01.2020 № 30/01-20 укладеного з Комунальним спеціалізованим монтажно-експлуатаційним підприємством.
За такого, тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте обґрунтоване та законне рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Светолюкс-Електромонтаж» умовам тендерної документації.



Голова тендерного комітету
департаменту житлово-комунального господарства
Миколаївської міської ради Олександр БРИЖАТИЙ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 лютого 2020
UA-2020-01-16-002587-cafbb11ad79474775b5528ef6de9a09fa
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Учасник Документи Рішення
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:27
Гарантия.pdf
14 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:49
7. Відгук (2).pdf
14 лютого 2020 10:49
7. Відгук (1).pdf
14 лютого 2020 10:49
6. Аналогічний досвід.pdf
14 лютого 2020 10:49
Доверенность.pdf
14 лютого 2020 10:49
Гарантия.pdf
14 лютого 2020 10:49
14.Податки та збори.pdf
14 лютого 2020 10:49
12.Несудимість.pdf
14 лютого 2020 10:49
3. Санкції.pdf
14 лютого 2020 10:49
2. Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2020 10:49
10.Працівники ч.2.pdf
14 лютого 2020 10:49
10.Працівники ч.1.pdf
14 лютого 2020 10:49
9.Дозволи.pdf
14 лютого 2020 10:49
8.Обладнання та мт база.pdf

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:58
Про санкції.pdf
14 лютого 2020 14:58
Працівники.rar
14 лютого 2020 14:58
МТБ.rar
14 лютого 2020 14:58
Дозвільні документи.rar
14 лютого 2020 14:58
Банківські реквізити.pdf
14 лютого 2020 14:58
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва)

ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) 14 996 035,27
UAH з ПДВ
14 996 035,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" 15 000 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:27
Гарантия.pdf
14 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:49
7. Відгук (2).pdf
14 лютого 2020 10:49
7. Відгук (1).pdf
14 лютого 2020 10:49
6. Аналогічний досвід.pdf
14 лютого 2020 10:49
Доверенность.pdf
14 лютого 2020 10:49
Гарантия.pdf
14 лютого 2020 10:49
14.Податки та збори.pdf
14 лютого 2020 10:49
12.Несудимість.pdf
14 лютого 2020 10:49
3. Санкції.pdf
14 лютого 2020 10:49
2. Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2020 10:49
10.Працівники ч.2.pdf
14 лютого 2020 10:49
10.Працівники ч.1.pdf
14 лютого 2020 10:49
9.Дозволи.pdf
14 лютого 2020 10:49
8.Обладнання та мт база.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:58
Про санкції.pdf
14 лютого 2020 14:58
Працівники.rar
14 лютого 2020 14:58
МТБ.rar
14 лютого 2020 14:58
Дозвільні документи.rar
14 лютого 2020 14:58
Банківські реквізити.pdf
14 лютого 2020 14:58
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва)

ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва)
#03331466
Переможець 14 996 035,27
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва)
#03331466
14 996 035,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 19:01
ДУ № 4 від 10.07.2020.pdf зміни до договору
10 липня 2020 19:01
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:54
ДУ № 3 від 01.06.2020.pdf зміни до договору
01 червня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 14:12
ДУ №2 від 21.04.2020.PDF зміни до договору
21 квітня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 15:44
ДУ №1 від16.03.2020.PDF зміни до договору
18 березня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:39
Договір №217 від16.03.2020.PDF укладений
18 березня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість відповідно до розрахунку
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг через виникнення обєктивних обставин, що зумовлюють можливість такого подовження для більш повного і якісного виконання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів і суми закупівлі. Кількість відповідно до розрахунку.
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 739 767,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 789 961,28 UAH)