Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002289-c 2f01339cfbb348dcaaa5d1f948da09d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малащук Галина Михайлівна

+380680576895 303054@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ №1 м.Рава - Руська Жовківського р-ну, Львівської обл.
Код ЄДРПОУ: 23953799
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Місто Рава - Руська, вулиця Драгоманова,2
Контактна особа: Малащук Галина Михайлівна
+380680576895
303054@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

16 січня 2020 14:55
ДКТ мясо ІІ лоти.doc
16 січня 2020 14:55
ДКТ мясо ІІ лоти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-002289-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2043806896
Дата подання: 21 січня 2020 22:45
Вимога до замовника
Шановний Замовнику, абзацом 7 п.5 «Квалiфiкацiйнi критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції:«документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ виданий незалежним органом в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену абзацом 7 п.5 «Квалiфiкацiйнi критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ виданий незалежним органом в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 15:28
Вам необхідно подати гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000015 ● b5ce82aa263c488da6713e7c65d44719
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.03.2020 № 48

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-16-002289-c 16.01.2020. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виходячи з необхідності у відповідних продуктах для повноцінного харчування дітей, та враховуючи подані додаткові документи постачальників, адміністрація ДНЗ вирішила не розривати угоди, та визнати їх дієвими.

2020-11-10 11:43:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо яловиче охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 200,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 03 лютого 2020 12:26
Закінчення: 03 лютого 2020 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1550 кг
М'ясо яловиче охолоджене
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, м.Рава-Руська, вул.Драгоманова,2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 165 850,00
UAH
165 850,00
UAH
Документи
ТОВ фірма "Альтаір" 215 760,00
UAH
215 760,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 22:07
Електронний підпис
03 лютого 2020 22:05
Довідка МВС.pdf
03 лютого 2020 22:05
Довідка МВС.pdf
01 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
01 лютого 2020 13:24
28.Проект договору.pdf
01 лютого 2020 13:24
25.Виправлення помилок.pdf
01 лютого 2020 13:24
22.Стаття 17.pdf
01 лютого 2020 13:24
19.Договір ГАЛПРОД.pdf
01 лютого 2020 13:24
18.Мясопром.pdf
01 лютого 2020 13:24
14.Дезінфекція кузова.pdf
01 лютого 2020 13:24
12.Медична книжка.pdf
01 лютого 2020 13:24
5.Право підпису.pdf
01 лютого 2020 13:24
4.Паспорт та ІПН.pdf
01 лютого 2020 13:24
2.Виписка з ЄДР.pdf
01 лютого 2020 13:19
28.Проект договору.pdf
01 лютого 2020 13:19
25.Виправлення помилок.pdf
01 лютого 2020 13:19
22.Стаття 17.pdf
01 лютого 2020 13:19
19.Договір ГАЛПРОД.pdf
01 лютого 2020 13:19
18.Мясопром.pdf
01 лютого 2020 13:19
14.Дезінфекція кузова.pdf
01 лютого 2020 13:19
12.Медична книжка.pdf
01 лютого 2020 13:19
5.Право підпису.pdf
01 лютого 2020 13:19
4.Паспорт та ІПН.pdf
01 лютого 2020 13:19
2.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 21:54
Електронний підпис
31 січня 2020 21:22
13.Сертифікат НАССР.pdf
31 січня 2020 21:22
7 Довідка МТБ.pdf
31 січня 2020 21:22
2 свідоцтво пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ фірма "Альтаір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3701005962
Переможець 165 850,00
UAH
03 лютого 2020 18:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3701005962
165 850,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 18:46
Працівники (1).pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:44
М_ясопром.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:44
Договір про спільну діяльність.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:44
Д.У.Воляник.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:44
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 10:09
договір _10.pdf укладений
17 лютого 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна структури договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML