Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з планового обстеження шляхопроводу Повітрофлотського через залізничні колії по Повітрофлотському проспекту в м. Київ
(код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Очікувана вартість
346 567,00 UAH
UA-2020-01-16-002087-c ● 8ebac43cdcb141f395bb245b5c8c07d9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 346 567,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 732,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з планового обстеження шляхопроводу Повітрофлотського через залізничні колії по Повітрофлотському проспекту в м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київ, Київ, м. Київ набережно-Печерська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_7_ переможець.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
ТД_обстеження мостів.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc | |
16 січня 2020 14:31 |
Додаток_6_договiр.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-16-002087-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:31223828
Дата подання: 21 січня 2020 15:10
Про усунення дискримінаційнихвимог визначених тендерною документацією Замовника
Відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій", зазначене наступне: "При оцінці тендерної пропозиції Учасника, який запропонував найнижчу цінову пропозицію, Замовником враховується попередній досвід співпраці з Учасником та попередній досвід щодо виконання аналогічного договору (договорів) з даним Учасником, в тому числі строки, якісні та кількісні характеристики виконання договору (договорів), відсутність зауважень щодо виконання договору (договорів) з боку Замовника. У разі наявності письмових зауважень або претензій щодо виконання такого договору (таких договорів) з Учасником, Замовник відхиляє його тендерну пропозицію".
Вважаємо що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до колишніх учасників закупівлі, які раніше (в минулому) приймали участь в закупівлях, організатором яких був КП "Київшляхміст".
Враховуючи вищезазначене, вимога встановлена Замовником в п.1 Розділу 5 тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі, порушує принципи здійснення закупівель визначених ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), ч.3 статті 5 Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників); ст. 16 Закону, якою визначений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників; п.4 статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
З цього питання Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесене відповідне Рішення від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз, яким зобов'язано Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" внести відповідні зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних вимог, які були викладені в тендерній документації КП "Київшляхміст". (копія рішення додається). Керуючись ст.3, ч.3 ст.5, ст.16, п.4 ст.22, ст.23 Закону, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу встановлену п.1 Розділу5 тендерної документації замовника КП "Київшляхміст", в частині наявності письмових зауважень, або претензій щодо попереднього досвіду співпраці з КП "Київшляхміст".
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до колишніх учасників закупівлі, які раніше (в минулому) приймали участь в закупівлях, організатором яких був КП "Київшляхміст".
Враховуючи вищезазначене, вимога встановлена Замовником в п.1 Розділу 5 тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі, порушує принципи здійснення закупівель визначених ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), ч.3 статті 5 Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників); ст. 16 Закону, якою визначений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників; п.4 статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
З цього питання Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесене відповідне Рішення від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз, яким зобов'язано Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" внести відповідні зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних вимог, які були викладені в тендерній документації КП "Київшляхміст". (копія рішення додається). Керуючись ст.3, ч.3 ст.5, ст.16, п.4 ст.22, ст.23 Закону, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу встановлену п.1 Розділу5 тендерної документації замовника КП "Київшляхміст", в частині наявності письмових зауважень, або претензій щодо попереднього досвіду співпраці з КП "Київшляхміст".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 10:03
Враховуючи, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо комплексного спеціального обстеження мостів та шляхопроводів, підприємством «Київавтошляхміст» встановлено зазначені вимоги.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18 визнано протиправним та скасовано рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз.
Таким чином, критерії підтвердження досвіду виконання обсягів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів, є об’єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18 визнано протиправним та скасовано рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз.
Таким чином, критерії підтвердження досвіду виконання обсягів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів, є об’єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-002087-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:31223828
Дата подання: 22 січня 2020 11:27
Про внесення змін до умов тендерної документації
Наступним повідомляємо про те, що роботи з обстеження будівель та споруд з метою визначення їх технічного стану, виконуються відповідно до вимог нормативних документів:
- Закон України « Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 39-2.
- Постанова КМУ № 257 від 12 квітня 2017 р. Про затвердження порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва.
- ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження і випробування.
- ДСТУ - Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану».
Зазначені документи визначають основні вимоги до виконавців таких робіт, а саме:
1. «…. залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці)».
2. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються під час обстеження об’єктів, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів.
Звертаємо увагу Замовника на те, що зазначені документи не передбачають наявність у виконавця робіт сертифікованої лабораторії та наявність сертифікату визначення вимірювальних можливостей.
Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання визначає ДСТУ ISO 10012:2005.
ДСТУ ISO 10012:2005 не визначає документ, що підтверджує вимірювальні можливості суб’єкта господарювання (свідоцтво, сертифікат чи будь який інший документ). Крім того законодавством не визначені організації (підприємства) що мають право на оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єкта господарювання.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо:
1) виключити з Додатку 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу Замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції чинного відповідного сертифікату визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо);
2) Внести зміни до тендерної документації, шляхом доповнення до пункту "б" Додатку 1 тендерної документації наступного кваліфікаційного критерію учасника, а саме: «Учаснику надати чинний документ що підтверджує відповідність виконавця вимогам до системи керування процесами вимірювання».
Розгорнути
Згорнути
- Закон України « Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 39-2.
- Постанова КМУ № 257 від 12 квітня 2017 р. Про затвердження порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва.
- ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження і випробування.
- ДСТУ - Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану».
Зазначені документи визначають основні вимоги до виконавців таких робіт, а саме:
1. «…. залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці)».
2. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються під час обстеження об’єктів, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів.
Звертаємо увагу Замовника на те, що зазначені документи не передбачають наявність у виконавця робіт сертифікованої лабораторії та наявність сертифікату визначення вимірювальних можливостей.
Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання визначає ДСТУ ISO 10012:2005.
ДСТУ ISO 10012:2005 не визначає документ, що підтверджує вимірювальні можливості суб’єкта господарювання (свідоцтво, сертифікат чи будь який інший документ). Крім того законодавством не визначені організації (підприємства) що мають право на оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єкта господарювання.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо:
1) виключити з Додатку 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу Замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції чинного відповідного сертифікату визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо);
2) Внести зміни до тендерної документації, шляхом доповнення до пункту "б" Додатку 1 тендерної документації наступного кваліфікаційного критерію учасника, а саме: «Учаснику надати чинний документ що підтверджує відповідність виконавця вимогам до системи керування процесами вимірювання».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 10:04
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо). Тобто Замовником надано можливість Учаснику підтвердити наявність власної або залученої лабораторії для проведення відповідних якісних випробувань відповідно до чинного законодавства. Встановлення вимоги щодо сертифікації залученої лабораторії встановлена з метою запобігання проведення не якісних, недостовірних та неповних даних лабораторних перевірок під час надання послуг за процедурою закупівлі та обумовлена специфічним характером предмету закупівлі, а саме – технічного обстеження ключових мостових споруд міста Києва. Крім того, повідомляємо, що будь-яка установа, організація, суб’єкт господарювання (у тому числі учасник) не обмежена в отриманні відповідного сертифікату про підтвердження випробувальних можливостей за умови провадження якісної, нормативно-відповідної діяльності такого суб’єкта та технічної компетенції вимірювальної лабораторії, або у випадку відсутності власної лабораторії в учасника - в залученні будь-якого суб’єкта (лабораторії), що має відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей. За таких умов, відповідно до умов документації, Замовником жодним чином не обмежено учасників, умова тендерної документації не порушує принцип недискримінації учасників та не є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" |
346 032,87
UAH з ПДВ
|
346 032,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПРОМЕКСПЕРТ" |
346 567,00
UAH з ПДВ
|
346 567,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" #32900170 |
Переможець |
346 032,87
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 17:01
|
02-80 ТОВ Укртехекспертиза.pdf | укладений |
24 лютого 2020 16:59
|