Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Стрічка ватяна (код GMDN: 58234), Серветка марлева тканна, стерильна (код GMDN: 48133), Матеріал для накладення гіпсової пов'язки (код GMDN: 33056))
Очікувана вартість
79 540,00 UAH
UA-2020-01-16-001948-c 903b17a87a594d9d91ef2ae7ea78235a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:12
Очікувана вартість: 79 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Стрічка ватяна (код GMDN: 58234)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Серветка марлева тканна, стерильна (код GMDN: 48133)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3500 штука
Матеріал для накладення гіпсової пов'язки (код GMDN: 33056)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 14:18
Додаток 4.doc
16 січня 2020 14:18
Додаток_2_документи.docx
16 січня 2020 14:18
Додаток_1_технічне завдання.doc
16 січня 2020 14:18
Додаток_3_проект договору.doc
16 січня 2020 14:18
1-ТД _бинт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-001948-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Гусаров Дмитро Володимирович, Код ЄДРПОУ:2975217451
Дата подання: 16 січня 2020 15:54
Що до гарантийного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 15:01
Замовник повідомляє, що надання гарантійного листа виробника (представництва чи філії виробника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі, вимагається тендерною документацією для запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. Ця вимога жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель. Тому, будь-який добросовісний виробник, дистриб'ютор, дилер, інші учасники ринку медичних виробів з надійною репутацією може отримати та надати необхідний документ. Отже, Замовник відхиляє зазначену Вами вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Свириденко О.В. 78 420,30
UAH з ПДВ
76 350,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ" 79 532,03
UAH з ПДВ
76 393,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 18:01
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:59
Довідка МВС
07 лютого 2020 09:48
Електронний підпис
07 лютого 2020 09:46
Довідка податкова
04 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
01 лютого 2020 11:35
Електронний підпис
28 січня 2020 21:04
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2020 16:51
выписка2.jpeg.jpeg
30 січня 2020 16:51
выписка1.jpeg
30 січня 2020 16:51
витяг3група01012020.jpeg
30 січня 2020 16:51
ТП1.jpg
30 січня 2020 16:51
ДВ на гіпси 11,2019.pdf
30 січня 2020 16:51
Висновок на гіпси.pdf
30 січня 2020 16:51
scan_455.pdf
30 січня 2020 16:51
scan_450.pdf
30 січня 2020 16:51
55 Єрмолаєв.pdf
30 січня 2020 16:51
20 п 201910-1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Свириденко О.В.

ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Свириденко О.В.
#2476512961
Переможець 76 350,92
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Свириденко О.В.
#2476512961
76 350,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 20:05
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 18:12
договір 9-20.pdf укладений
20 лютого 2020 18:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 76 350,92
UAH (в тому числі ПДВ 4 994,92 UAH)