Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-01-16-001922-c 6b750792e98b417e9d922df072576006
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою підтримки впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» (надалі - АСООП), для забезпечення осіб електронними квитками у Замовника – комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради виникла потреба в здійсненні закупівлі послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою (надалі – смарт-картки) програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Згідно договору ТОВ «МД СОФТ» поставило комунальному підприємству «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради (надалі – КП «ЦЕП» КМР) програмне забезпечення для впровадження та функціонування «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
Система АСООП м. Кривий Ріг є унікальною автоматизованою системою оплати, містить дані доступ до складових якої мають лише розробник і розпорядник (КП «ЦЕП» КМР) та являється об’єктом авторського права.
Для забезпечення сумісності смарт-карток в системі АСООП м. Кривий Ріг, запис/програмування додатків на смарт-картки повинно відбуватись відповідними програмними продуктами, що входять до складу системи оплати АСООП. Врахування цих факторів при програмуванні смарт-карток забезпечить повну їх сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі.
Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні програмних продуктів на смарт-картки: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12. 2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт». Офіційним дилером та ексклюзивним представником ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні, маючі всі відповідні документи, є Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ», яке являється постачальником та уповноважений на реалізацію Програмного комплексу АСООП у м. Кривому Розі з наданням інших супутніх послуг.
Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення сумісності предмету закупівлі: код за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуга з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг) з наявною системою АСООП в м. Кривому Розі та враховуючи наявні у ТОВ «МД СОФТ» виключні права на Програмний комплекс АСООП, КП «ЦЕП» має підстави відповідно до п. 5 ч. 2 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» застосувати переговорну процедуру у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Вулиця Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 січня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000021 ● 4a278c6b317e4997a289633e48804245
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2020-01-16-001922-c 16.01.2020 Комунальне підприємство «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 43022656) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 15:49:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі " Послуга з програмування смарткарток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-16-001922-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

Чому Замовником застосована переговорна процедура закупівлі?

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оголошено про проведення переговорної процедури закупівлі (ID: UA-2020-01-16-001922-с) "Послуга з програмування смарткарток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг», на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
В обґрунтування застосування переговорної процедури Замовником посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не здійснено, а лише повідомлено,- що з метою підтримки впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг», для забезпечення осіб електронними квитками у Замовника – комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради виникла потреба в здійсненні закупівлі послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою (надалі – смарт-картки) програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив потребу здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив в обгрунтуванні правомірність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі вимог статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв’язку з чим подальші дії, зокрема, обрання переможця та укладання договору з ним містять ознаки порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-23 16:45:48

Пояснення на запит

29 вересня 2019 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 27/09-19 (номер закупівлі: UA-2019-10-07-001028-a) постачання програмного комплексу «Автоматизованої системи оплати проїзду». Дана система дозволяє автоматизувати процес оплати та обліку послуг пасажирських перевезень у громадському транспорті.
Право інтелектуальної власності на дану систему, як на комп’ютерну програму, належить ТОВ «Сімбол Транспорт». 06.02.2020 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір №3 (номер закупівлі: UA-2020-01-11-001625-c) придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду».
Офіційним дилером (ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на постачання усіх програмних продуктів даного товариства та на наданнях супутніх послуг, є ТОВ «МД СОФТ», на підставі дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року. За цими договорами ТОВ «МД СОФТ» належить виключне право використання усіх програмних продуктів ТОВ «Сімбол Транспорт» та їх передачі (відчуження, продажу) третім особам.
З метою подальшого впровадження системи оплати проїзду, у КП «ЦЕП» виникла потреба у закупівлі послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, які використовуються наявною системою Автоматизованою інформаційною системою для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
При цьому, в рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише транспортні картки (смарт-картки) запрограмовані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні програмних продуктів на смарт-картки - комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12.2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», яке, в свою чергу, діє через свого дилера ТОВ «МД СОФТ».
В рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише смарт-картки запрограмовані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Можливість використання лише таких карток підтверджується інформацією, яка зазначена у Посібнику користувача, та підтверджується Листом ТОВ «Сімбол Транспорт», в якому описано Порядок функціонування Програмного комплексу.
Власне цим і зумовлюється необхідність отримання саме послуг програмування смарт-карток комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Крім того, із смарт-картками запрограмованими іншими комп’ютерними програмами інших виробників, наявна у КП «ЦЕП» Автоматизована інформаційна система, працювати не зможе.
Відповідно до наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, запрограмоване наявне обладнання діючої системи АСООП, сумісне виключно з смарт-карткою на яку записані запрограмовані дані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Таким чином, у КП «ЦЕП» наявні потреби у закупівлі саме послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport».
Крім того, як зазначено вище, єдиним можливим надавачем послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport» є ТОВ «МД СОФТ».
Крім зазначених вище договірних відносин Замовника із ТОВ «МД СОФТ», із даним постачальником/надавачем послуг вже було укладено договір № 17/12-19 від 17 грудня 2019 року на придбання послуг з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками (номер закупівлі: UA-2019-11-18-001806-c).
Керуючись зазначеним, Замовником, з метою забезпечення сумісності функціонування смарт-картки із діючою Автоматизованою інформаційною системою оплати проїзду, було проведено переговорну процедуру на підставі п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатом якої укладено договір № 6 від 10.02.2020 р. із ТОВ «МД СОФТ».
А отже, враховуючи вказане, дана переговорна процедура має всі ознаки, передбачені п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та є додатковою закупівлею до тих, що вже проведені та за якими укладені договори із ТОВ «МД СОФТ».
Додатково зазначаємо, що ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить вичерпного переліку документів, на підставі яких Замовник може здійснювати додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, послугами.
Крім того, форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, що затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490, містить графу щодо зазначення Замовником у ній обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Керуючись зазначеним, Замовник вважає, що під час проведення переговорної процедури закупівлі ним було повною мірою обґрунтовано застосування даної процедури, із посиланням на відповідні документи, зокрема на ті, що підтверджують наявні договірні відносини із ТОВ «МД СОФТ», та на документи, які підтверджують наявне право даним надавачем послуги на програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток. Крім того, Замовником було вказано, що додаткова закупівля здійснюється з метою забезпечення сумісності смарт-карти із наявною у Замовника Автоматизованою інформаційною системою оплати проїзду.
Таким чином, в діях Замовника порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які б тягли за собою настання адміністративної відповідальності, передбаченої ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, не вбачаються.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-26 12:22:49

Надання роз'яснень щодо висновку

Просимо Вас, надати грунтовні роз'яснення щодо підстав для розірвання договору закупівлі. Оскільки, зауваження до обгрунтування переговорної процедури на які Ви звернули увагу, Замовник усунув, шляхом надання додаткового пояснення. В поясненні Замовник, детально обгрунтував підстави, документи та інші необхідні відомості на підтвердження правильності застосування переговорної процедури. В зв'язку з тим, що розірвання договору необхідне для виконання вимог висновку моніторінгу закупівель і стосується Виконавця (Постачальника), Замовнику необхідно надати грунтовні пояснення з посиланням на вимоги Висновку Східний офіс Держаудитслужби. Без надання грунтовних підстав для розірвання договору закупівлі, Виконавець (Постачальник) планує оскаржити розірвання Договору до суду, та виставити штрафні санкції Замовнику, які будуть понесені в зв'язку з початком виконання договору.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-26 15:09:24

Про надання роз'яснень щодо висновку

За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пунктах 13 та 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі повідомив, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 5 статті 35 Закону (потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
В пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі), форма якого затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 із змінами (далі – наказ №490), передбачена необхідність посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не здійснено, а лише повідомлено, що з метою підтримки впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг», для забезпечення осіб електронними квитками у Замовника – комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради виникла потреба в здійсненні закупівлі послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою (надалі – смарт-картки) програмними додатками, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Замовник в обґрунтуванні не підтвердив, що виключні права на Програмний комплекс АСООП належать ТОВ «МД СОФТ» та документально не підтвердив потребу здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Отже, Замовник не підтвердив в обґрунтуванні правомірність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі вимог статті 35 Закону. Виходячи з наведеного, подальші дії, зокрема, обрання переможця вчинені з порушенням вимог Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень - підписання додаткової угоди №1 від 01.04.2020р. про дострокове розірвання договору №6 від 10.02.2020р.

2020-04-01 14:49:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 3 196 000,00
UAH
16 січня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
3 196 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:47
Додаткова угода №1 від 01.04.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:48
Договір №6 від 10.02.2020.pdf укладений
10 лютого 2020 16:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 196 000,00
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням частини четвертої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 10.2. Договору Сторони, за взаємною згодою, вирішили достроково розірвати договір №6 від 10.02.2020 року.