Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-01-16-001650-b b60ff35f8c6d4aea90bfeb86d6c45a24
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:08
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , вул. Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - додаткові кошти Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
21 січня 2020 12:56
Оголошення ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Форма пропозиції.doc
16 січня 2020 20:49
Проект договору ПК.docx
21 січня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Технічні вимоги ПК2.doc
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Технічні вимоги ПК1.doc
21 січня 2020 12:56
Технічні вимоги ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Технічні вимоги ПК3.doc
21 січня 2020 12:56
Оголошення ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Оголошення ПК.doc
16 січня 2020 20:49
Форма пропозиції.doc
16 січня 2020 20:49
Проект договору ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість товару
Дата подання: 17 січня 2020 09:39
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:39
Шановний Замовнику! На сайті вказана кількість товару - 9 ПК, в технічному завданні їх вказано 3. Просимо внести роз'яснення яка кількість товару Вам потрібна. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!

На майданчику представлено три технічних завдання: "Технічні вимоги ПК1", "Технічні вимоги ПК2", "Технічні вимоги ПК3". У кожного з них різна комплектація, і потрібно по три комп'ютери у відповідності з тими вимогами, які викладені у кожному з технічних завдань. Таким чином, необхідна кількість товару - 9 штук. Будь ласка, уважно перегляньте технічні вимоги.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:41
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Якщо пропонуємий товар відповідатиме технічним вимогам, його буде розглянуто. 2) Фізичні особи-підприємці допускаються до участі в аукціоні. Буде оцінюватись остаточна пропозиція.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-001650-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 03 лютого 2020 14:24
Невідповідність технічним вимогам.
Шановний тендерний комітет! Керуючись зазначеними Вами вимогами (Протокол №18 від 29.01.2020р), щодо запропонованого товару, а саме "не вказана програма ліцензування Microsoft"(цитата), вимагаємо від вас перегляду рішення щодо призначення учасника ТОВ "Систематика Україна" переможцем закупівлі.

Учасником ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції була проігнорована дана вимога, так само як і дискваліфікованим (з цієї причини) учасником ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Спираючись на вище зазначене, ми бачимо "подвійні стандарти" яким не має місця в Державних закупівлях.

Рекомендуємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 14:57
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-16-001650-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 03 лютого 2020 14:30
Невідповідність технічним вимогам 2
Шановний тендерний комітет!
Керуючись зазначеними Вами вимогами (Протокол №18 від 29.01.2020р), щодо запропонованого товару, а саме "не вказана модель ssd - неможливо перевірити технічні характеристики"(цитата), вимагаємо від вас перегляду рішення щодо призначення учасника ТОВ "Систематика Україна" переможцем закупівлі.

Учасником ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції аналогічно до вимоги з "ssd", не було зазначено модель відеокарти "Дискретна відеокарта 1GB", що унеможливлює перевірку на відповідність: наявність необхідних роз’ємів для підключення монітору, відповідність фізичних розмірів для установки в корпус «слім», тощо.
Рекомендуємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 14:57
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-16-001650-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 12 лютого 2020 16:52
Неправомірні дії Замовника
Невідповідність дій Замовника прийнятим рішенням, продовження розгляду пропозицій після визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 15:57
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу відповідаємо наступне:
1. Допорогові закупівлі регулюються не Законом України "Про публічні закупівлі", про який учасник вказує у своєї вимоги, а Наказом Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з яким період оскарження рішення тендерного комітету щодо Вашої дискваліфікації завершився 11.02.2020р.
2. Тендерним комітетом КП «ДОПЦ зі стаціонаром»ДОР» було помилково обрано переможцем тендеру учасника "Систематика Україна", так як учасник свідомо намагався ввести в оману фахівців тендерного комітету, а саме: у наданому файлі "Технічні характеристики.pdf" зазначив, що його пропозиція повністю відповідає усім пунктам вимог технічного завдання замовника, але при більш детальному розгляду наданих документів було з'ясовано, що є ще файл "Порівняльна характеристика.pdf", за яким пропозиція учасника не відповідає технічному завданню за пунктами "Процесор" та "ліцензія ПЗ". Такі зміни комплектації нами були визнані, як не еквівалентними, а не "надуманими", як учасник вказує у своїй вимозі.
3. Також учасник може побачити, що ми поступово дискваліфікуємо й наступних учасників за тією ж причиною, тобто дії тендерного комітету є законними, послідовними та неупередженими.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет прийшов до висновку відхилити Вашу вимогу та, в свою чергу, запрошуємо Вас взяти участь у наступних торгах з виконанням нашого технічного завдання: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-02-06-002505-a

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 16:52
Вимога-Скарга_.pdf
12 лютого 2020 16:52
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 141 600,00
UAH з ПДВ
139 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 141 998,40
UAH з ПДВ
140 018,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 149 223,00
UAH з ПДВ
149 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 172 535,76
UAH з ПДВ
169 799,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 185 940,00
UAH з ПДВ
172 535,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 184 176,00
UAH з ПДВ
180 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 189 462,24
UAH з ПДВ
182 195,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 196 560,00
UAH з ПДВ
196 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 13:46
Довідка досвід.pdf
27 січня 2020 13:46
Паспорт, ІПН.pdf
27 січня 2020 13:46
Лист про якість.pdf
27 січня 2020 13:46
Згода договір.pdf
27 січня 2020 13:46
Договор Микротрон.pdf
27 січня 2020 13:46
Довідка стаття 17.pdf
27 січня 2020 13:46
Довідка СЄС.pdf
27 січня 2020 13:46
Довідка сервіс центр.pdf
27 січня 2020 13:46
Довідка виробник ПК.pdf
27 січня 2020 13:46
Гарантійний лист.pdf
27 січня 2020 13:46
Витяг податки.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 10:47
Цінова , оновлена.pdf
27 січня 2020 14:33
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 14:33
Уставні документи.pdf
27 січня 2020 14:33
Технічні вимоги.pdf
27 січня 2020 14:33
Сертифікати.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 14:03
Електронний підпис
27 січня 2020 13:55
ПДВ.pdf
27 січня 2020 13:55
наказ+протокол.pdf
27 січня 2020 13:55
Ліцензування.pdf
27 січня 2020 13:55
Гарантійній лист.pdf
27 січня 2020 13:55
Відповідність Roma PC.pdf
27 січня 2020 13:55
Відповідність LG.pdf
27 січня 2020 13:55
Відповідність GEMBIRD.pdf
27 січня 2020 13:55
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2020 13:55
Витяг.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:45
Установчі документи.rar
24 січня 2020 16:45
14.Проект договору.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 10:49
Електронний підпис
24 січня 2020 10:42
Пропозиція.pdf
24 січня 2020 10:42
паспорт на товар.pdf
24 січня 2020 10:42
Копія витягу ПДВ.PDF
24 січня 2020 10:42
документи якості ч.2.pdf
24 січня 2020 10:42
документи якості ч.1.pdf
24 січня 2020 10:42
відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 січня 2020 10:42
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Відхилено 139 620,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:29
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Рішення скасоване 140 018,40
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 14:57
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 140 018,40
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 14:59
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 149 223,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:30
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 169 799,76
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 13:39
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 172 535,04
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:08
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 180 216,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:12

Документи

29 січня 2020 16:29
Електронний підпис
29 січня 2020 16:28
Протокол №18.pdf

Документи

03 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
03 лютого 2020 13:46
Протокол №19.pdf

Документи

07 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:58
Протокол №30.pdf

Документи

11 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:26
Протокол №34.pdf

Документи

14 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:34
Протокол №40.pdf

Документи

21 лютого 2020 11:08
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:06
Протокол №46.pdf

Документи

26 лютого 2020 14:12
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:11
Протокол №49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
180 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 14:12
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:11
Протокол №49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:34
Договір №34.pdf укладений
11 березня 2020 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 216,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 036,00 UAH)