Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2015: 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний; НК 024:2015: 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний; НК 024:2015: 44037 Набір для забору донорської крові, трикамерний)
Очікувана вартість
128 600,00 UAH
UA-2020-01-16-001477-b 0427bff402de457c9456a56151b58b3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шахова

+380958419632 mtmo_tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Тетяна Шахова
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:23
Очікувана вартість: 128 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 643,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


згідно технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штука
НК 024:2015: 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штука
НК 024:2015: 44034 Набір для забору донорської крові, двокамерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
НК 024:2015: 44037 Набір для забору донорської крові, трикамерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати зазначено в проекті договору про закупівлю Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 18:35
Додаток 5.doc
16 січня 2020 18:35
Додаток 2.doc
16 січня 2020 18:35
Додаток 1.doc
16 січня 2020 18:35
Додаток 3.docx
16 січня 2020 18:35
Додаток 4.doc
16 січня 2020 18:35
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 107 642,00
UAH з ПДВ
105 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 115 881,00
UAH з ПДВ
106 572,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 122 300,00
UAH з ПДВ
122 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 15:41
Ст.17 Закону.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 09:23
Електронний підпис
30 січня 2020 17:55
ТОВАР.rar
30 січня 2020 17:55
МЕД-ТЕХ ВИМОГИ.pdf
30 січня 2020 17:55
СТ 17 ДОВІДКИ.pdf
30 січня 2020 17:55
СТ 17 В ТАБЛИЦІ.pdf
30 січня 2020 17:55
СТ 16.rar
30 січня 2020 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 січня 2020 17:55
ДОВІДКА МАТ-ТЕХ БАЗА.pdf
30 січня 2020 17:55
АНАЛОГ ДОГОВ -3.rar
30 січня 2020 17:55
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕМОМЕД"

ТОВ "ЛЕДУМ"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
Відхилено 105 930,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:02
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 106 572,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
106 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:37
додаткова №2.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 16:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 16:42
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 16:46
договір.pdf укладений
17 лютого 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін (вірне відображення інформації)
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в наступній редакції: «Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області (Ковельське МТМО) в особі голови тендерного комітету Ковельського МТМО – медичного директора пологового будинку Ковельського МТМО Гаврилюк Світлани Володимирівни, що діє на підставі наказу головного лікаря Ковельського МТМО від 27.07.2018р. №287-с «Про надання права підпису» (зі змінами) (далі – Покупець), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕДУМ», в особі генерального директора Коваленко Наталії Борисівни, що діє на підставі Статуту (далі – Продавець), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):» 2. Керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922- VIII, щодо зміни ціни в зв’язку із зміною курсу іноземної валюти, яка застосовується в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни: 2.1. Встановити порядок зміни умов Договору у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти (долар США), та викласти пп.7 пункту 11.2. Договору в наступній редакції : «7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 7.1) Зміна істотних умов Договору у випадку, передбаченому пп.7 пункту 11.2. Договору, у зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти, здійснюється на вимогу однієї із Сторін на таких умовах: 7.1.1) Підставою для зміни умов Договору є зміна офіційно встановленого курсу іноземної валюти (долар США) на 5% або більше. 7.1.2) Зміна умов Договору здійснюється шляхом зміни ціни за одиницю товару з відповідною зміною суми, визначеної в Договорі. 7.1.3) Зміна умов Договору у зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти (долар США) здійснюється лише в частині імпортної складової ціни товару, яка зазначена Постачальником у Специфікації, і допускається лише щодо імпортного товару, який ввезений (ввозиться) в установленому порядку на митну територію України Постачальником або третьою особою, у якої Постачальних закупив (закуповує) товар для його наступного продажу (постачання)). 7.1.4) Нова (змінена) ціна за одиницю товару, обчислюється за формулою: Ці = ( Ц0 х (1 - S) + (Ц0 х S) х К1 / К0 ) + ПДВ, де Ці – нова (змінена) ціна за одиницю товару (з урахуванням ПДВ); Ц0 – базова ціна за одиницю товару, передбачена у Специфікації (у чинній її редакції) (без урахування ПДВ); S – коефіцієнт імпортної складової ціни (у сотих частинах від одиниці), який відповідає частці питомої ваги імпортної складової (елемента) у структурі ціни за одиницю товару (у відсотках) згідно зі Специфікацією (у її чинній редакції); К0 – офіційно встановлений НБУ курс долара США на день встановлення базової ціни (Ц0); К1 – офіційно встановлений НБУ курс долара США на день ввезення товару на митну територію України, що підтверджується даними відповідної митної декларації (декларацій); ПДВ – податок на додану вартість, який нараховується відповідно до законодавства. 7.1.5) Належним документальним підтвердженням підстав зміни умов Договору в зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти (долар США) є наступні документи (інформація): 1) копії митної декларації (декларацій) та доданих до неї супровідних документів (за необхідності), що підтверджує відповідно до законодавства дату переміщення товару через митний кордон України в режимі імпорту; 2) копії документів, що підтверджують перехід права власності на товар, що поставляється за цим Договором, від третьої особи – імпортера до Постачальника (у разі якщо Постачальник не є імпортером товару).» 2.2. Зменшити суму Договору на 116,88 грн. та викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 106 455,12 грн. (сто шість тисяч чотириста п’ятдесят п’ять грн. 12 коп.), в т.ч. ПДВ: 6 964,35 грн., у тому числі: 3.1.1. за рахунок бюджетних коштів 106 455,12 грн., (враховуючи ПДВ 6 964,35 грн.); 3.1.2. за рахунок власних коштів Покупця - грн., (враховуючи ПДВ - » 2.3. Викласти Специфікацію (Додаток №1) до Договору №8-Т від 17.02.2020р. в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках і є невід’ємною частиною Договору та вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 455,12
UAH (в тому числі ПДВ 6 964,35 UAH)