Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку, канцтовари
Очікувана вартість
88 060,00 UAH
UA-2020-01-16-001088-c ea336354d1c8403a85351664bf545469
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 11:57
Початок аукціону: 24 січня 2020 13:43
Очікувана вартість: 88 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1802 пачка
Папір для друку, канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 2.1. Вартість Товару визначається Постачальником в гривнях. 2.2. Розрахунки за товар здійснюються по факту відвантаження за заявкою замовника протягом 7 робочих днів шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії товару, що вказана в видатковій накладній. 2.3. В випадку затримки оплати замовлення Покупцем, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару на протязі 7 днів з дня надходження коштів на рахунок. 2.4. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Покупець залишає за собою право скоригувати перелік та кількість товарів, що постачаються. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:53
Договір канцтовари.doc
16 січня 2020 11:53
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:28
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В нашій тендерній документації зазначено, що якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови поставки, які визначені замовником, Пропозиція відхиляється.
Деталізований опис офісного устаткування та приладдя вказаний в технічних вимогах Замовника згідно Додатку №1 до оголошення.
Так, ми допускаємо до участі фізичних осіб-підприємців. Ми розглядаємо учасників з ПДВ та не платників ПДВ. Якщо учасник являється платником ПДВ то до суми цінової пропозиції має бути включений ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 67 490,50
UAH з ПДВ
65 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 71 841,00
UAH з ПДВ
65 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 75 358,98
UAH з ПДВ
72 224,82
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 79 106,00
UAH з ПДВ
72 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 79 996,08
UAH з ПДВ
72 461,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 09:41
Изображение0001.JPG
27 січня 2020 09:41
Изображение.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0005.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0004.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0003.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0002.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0001.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0002.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0001.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0004.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0003.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0002.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение0001.JPG
23 січня 2020 11:31
Изображение.JPG
23 січня 2020 11:31
виписка 2 Кривчун.JPG
23 січня 2020 11:31
виписка1 Кривчун.JPG
23 січня 2020 11:31
витяг Кривчун.JPG

Публічні документи

22 січня 2020 11:07
код_паспорт.pdf
22 січня 2020 11:07
витяг_рпєп.pdf
22 січня 2020 11:07
виписка_єдрпоу.pdf
22 січня 2020 11:07
технічні_вимоги.pdf
22 січня 2020 11:07
пропозиція.pdf
22 січня 2020 11:07
згода_опд.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 11:51
Електронний підпис
23 січня 2020 11:50
Згода з договором.pdf
23 січня 2020 11:50
ЕКО155_Опис товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2683104164
Переможець 65 530,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 15:59

Документи

27 січня 2020 15:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2683104164
65 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 15:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
14 лютого 2020 15:46