Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні системи (автоматизовані робочі місця лікарів)
Information systems (automated workplaces for doctors)
Information systems (automated workplaces for doctors)
Очікувана вартість
11 600 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000953-b ● 43b113fe7e3f4eb2b34bd53983785d6b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21107251 |
Вебсайт: | http://mayno.sm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40030, Украина , Сумська область обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2 |
Контактна особа: |
Інна +380542700065,+380542700066 getman20@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Инна +380542700068 getman20@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinny maynom |
National ID: | 21107251 |
Contact point: |
Inna +380542700065,+380542700066 getman20@i.ua |
Additional contacts: |
Инна +380542700068 getman20@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 11 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 16 січня 2020 16:30 |
Enquiries until: | 05 лютого 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 11 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 58 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
294 штуки
Інформаційні системи (автоматизовані робочі місця лікарів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Information systems (automated workplaces for doctors)
CPV: 48810000-9
Період постачання:
з 02 березня 2020 по 31 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Сумської області | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 08:50 |
Зміни до ТД окремим файлом.doc | |
27 січня 2020 08:50 |
Тендерна документація МІС зі змінами.doc |
27 січня 2020 08:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 08:50 |
Зміни до ТД окремим файлом.doc
|
|||
27 січня 2020 08:50 |
Тендерна документація МІС зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно дати торгів та сроку постачання товарів
Дата подання: 17 січня 2020 17:26
Дата відповіді: 20 січня 2020 08:32
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення чи немає помилки у вашій тендерній документації стосовно дати торгів та сроку постачання товарів. Дата торгів - 23 березня 2020, а срок постачання - 1 квітня 2020. Ці дати дуже близькі.
Відповідь: Дата аукціону, призначена системою. виходячи із максимальних термінів проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Визначення терміну поставки до 01.04.2020 викликано необхідністю підключення підприємств охорони здоров’я до Національної служби здоров’я України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-16-000953-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 04 лютого 2020 11:19
Вимога розділити закупівлю в окремі лоти/тендери, щодо закупівлі товарів (комп’ютерної техніки та закупівлю послуг інформаційних систем (медичної системи)
16.01.2020 року КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради" (надалі – Замовник) оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу (ProZorro) інформацію про закупівлю послуг: «Інформаційні системи (автоматизовані робочі місця лікарів)», як зазначено в оголошенні та тендерній документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-16-000953-b.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації планується поставка системних блоків, багатофункціональних пристроїв (МФУ), моніторів, мережевих фільтрів та ПЗ «Медична інформаційна система» для закладів охорони здоров`я м. Суми та Сумської області (294 комплекти).
Тобто, в одній закупівлі Замовник закуповує як апаратні, так і програмні компоненти, яким відповідають різні коди згідно ДК 021:2015, а саме “30210000-4 Машини для обробки даних” (апаратний компонент) та “48810000-9 — Інформаційні системи” (програмний компонент).
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції та визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п.34 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до п.1 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, яке затверджено постановою КМУ від 20.08.2014 №459 Мінекономрозвиток є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, державну політику у сфері державних та публічних закупівель. Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (Порядок).
Наказом Мінекономрозвитку №1749 від 23.12.2015 затверджено національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ЄЗС), що призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб'єктів господарювання у торгах за межами України. ЄЗС призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій. ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Відповідно до п.1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та на основі Державного класифікатора продукції та послуг, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника ЄЗС, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі ЄЗС, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до п.34 ч.1 ст. 1 Закону товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
П.5 Порядку встановлено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до п. 12 Порядку закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
До об'єктів права інтелектуальної власності належать, зокрема, комп'ютерні програми (ст.420 ЦК України). Ст. 18 Закону України «Про авторське право та суміжні права» визначено, що комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Ст.1 цього Закону визначено поняття здавання у майновий найм - передача права користування і (або) володіння оригіналом чи примірником твору, фонограми, відеограми на певний строк з метою одержання прямої чи опосередкованої комерційної вигоди. Таким чином, набуття права користування об’єктами авторського права повинно здійснюватися за правилами закупівлі послуг та за відповідним кодом ЄСЗ щодо предмету закупівлі. У випадку закупівлі послуг медичних інформаційних систем відповідним кодом за ДК 021:2015 є 48810000-9 Інформаційні системи” (програмне забезпечення «Медична інформаційна система».
З огляду на зазначене, Замовником неправомірно об’єднано в одну закупівлю – закупівлю товарів (комп’ютерів) та послуг, що не пов’язані з поставкою (послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо).
Недискримінація учасників, в тому числі, і шляхом не висування дискримінаційних вимог у технічній документації, є одним з фундаментальних принципів публічних закупівель, оскільки його порушення безпосередньо впливає на ймовірних учасників процедури закупівлі та як результат на визначення переможця.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а об’єднання в тендерній документації закупівлі комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення – Медичної інформаційної системи, яка повинна проходити атестацію в НСЗУ значно звужує коло можливих учасників закупівлі, що може не дозволити обрати найбільш якісну та функціональну систему.
Оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в одному лоті, Вами встановлено дискримінаційну вимогу по відношенню до потенційних учасників торгів, що є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимагаємо розділити цю закупівлю в окремі лоти/тендери, щодо закупівлі товарів (комп’ютерної техніки та закупівлю послуг інформаційних систем (медичної системи).
У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення закупівлі UA-2020-01-16-000953-b та її здійснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації планується поставка системних блоків, багатофункціональних пристроїв (МФУ), моніторів, мережевих фільтрів та ПЗ «Медична інформаційна система» для закладів охорони здоров`я м. Суми та Сумської області (294 комплекти).
Тобто, в одній закупівлі Замовник закуповує як апаратні, так і програмні компоненти, яким відповідають різні коди згідно ДК 021:2015, а саме “30210000-4 Машини для обробки даних” (апаратний компонент) та “48810000-9 — Інформаційні системи” (програмний компонент).
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції та визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п.34 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до п.1 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, яке затверджено постановою КМУ від 20.08.2014 №459 Мінекономрозвиток є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, державну політику у сфері державних та публічних закупівель. Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (Порядок).
Наказом Мінекономрозвитку №1749 від 23.12.2015 затверджено національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ЄЗС), що призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб'єктів господарювання у торгах за межами України. ЄЗС призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій. ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Відповідно до п.1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та на основі Державного класифікатора продукції та послуг, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника ЄЗС, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі ЄЗС, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до п.34 ч.1 ст. 1 Закону товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
П.5 Порядку встановлено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до п. 12 Порядку закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
До об'єктів права інтелектуальної власності належать, зокрема, комп'ютерні програми (ст.420 ЦК України). Ст. 18 Закону України «Про авторське право та суміжні права» визначено, що комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Ст.1 цього Закону визначено поняття здавання у майновий найм - передача права користування і (або) володіння оригіналом чи примірником твору, фонограми, відеограми на певний строк з метою одержання прямої чи опосередкованої комерційної вигоди. Таким чином, набуття права користування об’єктами авторського права повинно здійснюватися за правилами закупівлі послуг та за відповідним кодом ЄСЗ щодо предмету закупівлі. У випадку закупівлі послуг медичних інформаційних систем відповідним кодом за ДК 021:2015 є 48810000-9 Інформаційні системи” (програмне забезпечення «Медична інформаційна система».
З огляду на зазначене, Замовником неправомірно об’єднано в одну закупівлю – закупівлю товарів (комп’ютерів) та послуг, що не пов’язані з поставкою (послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо).
Недискримінація учасників, в тому числі, і шляхом не висування дискримінаційних вимог у технічній документації, є одним з фундаментальних принципів публічних закупівель, оскільки його порушення безпосередньо впливає на ймовірних учасників процедури закупівлі та як результат на визначення переможця.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а об’єднання в тендерній документації закупівлі комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення – Медичної інформаційної системи, яка повинна проходити атестацію в НСЗУ значно звужує коло можливих учасників закупівлі, що може не дозволити обрати найбільш якісну та функціональну систему.
Оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в одному лоті, Вами встановлено дискримінаційну вимогу по відношенню до потенційних учасників торгів, що є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимагаємо розділити цю закупівлю в окремі лоти/тендери, щодо закупівлі товарів (комп’ютерної техніки та закупівлю послуг інформаційних систем (медичної системи).
У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення закупівлі UA-2020-01-16-000953-b та її здійснення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 15:52
Згідно із рішенням Сумської обласної ради від 24.01.2019 «Про обласний бюджет Сумської області на 2020 рік» Управлінню майном Сумської обласної ради (Замовник) виділено кошти із цільовим призначенням: придбання медичної інформаційної системи та облаштування автоматизованих робочих місць лікарів з метою автоматизації закладів медичної допомоги, приєднання їх до загальнодержавної мережі інформаційного забезпечення охорони здоров'я для отримання фінансування від Національної служби здоров’я.
Відповідно до ДСТУ 2392-94 Інформація та документація.: «Інформаційна система — комунікаційна система, що забезпечує збирання, пошук, оброблення та пересилання інформації.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» визначає інформаційну (автоматизовану) систему як організаційно-технічну систему, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів.
Отже будь-яка інформаційна система включає в собі не лише програмний продукт, в даному випадку операційна система (Windows або Linux) та прикладна програма «Медична інформаційна система», але й технічні засоби де ці програмні продукти будуть встановлені.
Закупівля передбачає придбання програмного продукту, як невід’ємної складової системи і не визначена як окремий елемент постачання. Закупівля здійснюється як єдине ціле з метою комплектації автоматизованого робочого місця лікаря, уникнення технічних невідповідностей між придбаним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням.
Думка потенційного учасника, що набуття права користування об’єктами авторського права в даній закупівлі повинна здійснюватися за правилами закупівлі послуг та за відповідним кодом ЄСЗ є його власною думкою, яка нав’язується Замовнику, оскільки Замовник має на меті закупівлю програмного продукту: «Операційної системи (Windows або Linux)» та «Медичної інформаційної системи» саме як «Товар».
Комп’ютерні програми належать до об’єктів права інтелектуальної власності (частина перша ст. 420 Цивільного кодексу). Крім того, комп’ютерні програми є творами, що належать до об’єктів авторського права (п. 2 частини першої ст. 433 цього Кодексу, п. 3 частини першої ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права»).
Відповідно до визначення, наведеного у ст. 1 вищезазначеного Закону, комп’ютерна програма — набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп’ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об’єктному кодах). Комп’ютерні програми охороняються як літературні твори (частина четверта ст. 433 Цивільного кодексу).
Умови передання майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму будуть визначені договором, який буде укладено з Переможцем торгів, що відповідатиме умовам Тендерної документації, відповідно до Цивільного кодексу та Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Стосовно поділу предмету закупівлі на частини (лоти) пояснюємо, що згідно із ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто Замовник може поділити на лоти, але не зобов’язаний.
Також, необхідно відзначити, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. В даній закупівлі, очікувана вартість закупівлі одного автоматизованого робочого місця становить 39,4 тис. грн, з яких 25,5 тис. грн (63 %) вартість товару (технічних і програмних засобів), решта коштів (37 %) запланована на оплату послуг пов'язаних з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо).
Тому, визначення предмета закупівлі, як Товар: «Інформаційні системи» у складі одночасно апаратного, програмного компоненту та послуг пов'язаних з поставкою товарів (послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо) без розділення закупівлі в окремі лоти, відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 та не свідчить про наявність дискримінаційних умов, оскільки Замовником у тендерній документації не встановлено будь яких обмежень для Учасників. Отже, твердження про наявність у тендерній документації дискримінаційних умов є суб’єктивною думкою потенційного Учасника.
Відповідно до ДСТУ 2392-94 Інформація та документація.: «Інформаційна система — комунікаційна система, що забезпечує збирання, пошук, оброблення та пересилання інформації.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» визначає інформаційну (автоматизовану) систему як організаційно-технічну систему, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів.
Отже будь-яка інформаційна система включає в собі не лише програмний продукт, в даному випадку операційна система (Windows або Linux) та прикладна програма «Медична інформаційна система», але й технічні засоби де ці програмні продукти будуть встановлені.
Закупівля передбачає придбання програмного продукту, як невід’ємної складової системи і не визначена як окремий елемент постачання. Закупівля здійснюється як єдине ціле з метою комплектації автоматизованого робочого місця лікаря, уникнення технічних невідповідностей між придбаним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням.
Думка потенційного учасника, що набуття права користування об’єктами авторського права в даній закупівлі повинна здійснюватися за правилами закупівлі послуг та за відповідним кодом ЄСЗ є його власною думкою, яка нав’язується Замовнику, оскільки Замовник має на меті закупівлю програмного продукту: «Операційної системи (Windows або Linux)» та «Медичної інформаційної системи» саме як «Товар».
Комп’ютерні програми належать до об’єктів права інтелектуальної власності (частина перша ст. 420 Цивільного кодексу). Крім того, комп’ютерні програми є творами, що належать до об’єктів авторського права (п. 2 частини першої ст. 433 цього Кодексу, п. 3 частини першої ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права»).
Відповідно до визначення, наведеного у ст. 1 вищезазначеного Закону, комп’ютерна програма — набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп’ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об’єктному кодах). Комп’ютерні програми охороняються як літературні твори (частина четверта ст. 433 Цивільного кодексу).
Умови передання майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму будуть визначені договором, який буде укладено з Переможцем торгів, що відповідатиме умовам Тендерної документації, відповідно до Цивільного кодексу та Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Стосовно поділу предмету закупівлі на частини (лоти) пояснюємо, що згідно із ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто Замовник може поділити на лоти, але не зобов’язаний.
Також, необхідно відзначити, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. В даній закупівлі, очікувана вартість закупівлі одного автоматизованого робочого місця становить 39,4 тис. грн, з яких 25,5 тис. грн (63 %) вартість товару (технічних і програмних засобів), решта коштів (37 %) запланована на оплату послуг пов'язаних з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо).
Тому, визначення предмета закупівлі, як Товар: «Інформаційні системи» у складі одночасно апаратного, програмного компоненту та послуг пов'язаних з поставкою товарів (послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо) без розділення закупівлі в окремі лоти, відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 та не свідчить про наявність дискримінаційних умов, оскільки Замовником у тендерній документації не встановлено будь яких обмежень для Учасників. Отже, твердження про наявність у тендерній документації дискримінаційних умов є суб’єктивною думкою потенційного Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-16-000953-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 10 лютого 2020 17:20
Дата подання: 10 лютого 2020 17:20
Скарга щодо порушення Закону України
Скарга щодо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовником - КУ “Управління майном Сумськоі обласної ради”
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 19:18
рішення від 12.02.2020 №2643+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 19:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2020 №3318 .pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 14:32
рішення від 20.02.2020 №3318 .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 19:08
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 лютого 2020
Найменування: | КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21107251 |
Місцезнаходження: | 40030, Украина, Сумська область обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Здоров'я 24" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Хелсі Юа | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" |
11 565 420,00
UAH з ПДВ
|
11 506 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА" |
11 588 300,00
UAH з ПДВ
|
11 530 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" #33447399 |
Переможець |
11 506 572,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:40
|
Оплата Мисы.pdf | укладений |
09 листопада 2020 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 13:19
|
дод угода №9 до дог 3 від 18.03.2020.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 17:19
|
дод угода 8 до дог №3 від 18.03.2020.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 11:07
|
дод угода №7 до дог 3 від 18.03.2020.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 09:44
|
дод угода №6-1 до дог 3.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 16:12
|
30.06.20.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 10:39
|
дод угода по АРМам-1.pdf | зміни до договору |
10 червня 2020 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2020 12:47
|
Додат угода 4 до договору 3.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 11:21
|
дод угода до дог 3.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 17:20
|
дод угода від 14.05.2020.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 12:30
|
дод угода до договору №3.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 09:55
|
Договір на МІС.pdf | укладений |
18 березня 2020 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУШ-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 15 травня 2020.» 1. Додаткова угода №1 є невід’ємною частиною Договору № 3 від «18» березня 2020 року. Всі інші положення Договору, що не зазнали впливу цієї Додаткової угоди, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 2. Додаткова угода №1 до Договору набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 29 травня 2020.» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо переданим товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУШ-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 01 липня 2020.» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розділу VII. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору, а саме в Додаток №3 та викласти його в наступній редакції: №п/п Назва установи, закладу Кількість автоматизованих робочих місць (шт) 1 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології імені З.И.Красовицького», м. Суми, вул. Привокзальна, 31 6 2 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології імені З.Й.Красовицького», м. Суми, вул.20 років Перемоги, 15 11 3 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», м. Суми, вул. Троїцька, 48 23 4 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», м. Суми, вул. Ковпака, 18 47 5 Комунальне некомерційне підприємство СОР«Сумський обласний клінічний лікарсько-фізкультурний диспансер», м. Суми, вул. Лучанська, 44 8 6 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», м. Суми, вул. Ковпака, 24 12 7 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний діагностичний центр у місті Шостка», м. Шостка, вул. Весняна, 10 4 8 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», м. Шостка, вул. Вінниця, 64 8 9 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Торопиліська, 6 4 10 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», м. м. Суми, вул. Перекопська, 15 9 11 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини», м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158 4 12 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний кардіологічний диспансер», м. Суми, вул. Ковпака, 30 12 13 Обласний комунальний заклад «Сумський обласний центр медико-соціальної експертизи», м. Суми, вул. Леваневського, 28 1 14 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», м. Суми, провулок Громадянський, 4А 5 15 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань", м. Суми, вул. Куликівська, 43 20 16 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, м. Суми, вул. Привокзальна, 31 46 17 Комунальний заклад Сумської обласної ради Третя обласна спеціалізована психіатрична лікарня, м. Глухів, вул. Інститутська, 3 7 18 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр», м. Суми, вул. Санаторна, 3 5 19 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна стоматологічна поліклініка», м. Суми, вул. Привокзальна, 29 19 20 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Ромни, бул. Московський, 29 19 21 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Суми, вул. Троїцька, 48 5 22 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Охтирка, пров. Кирікивський буд. 8 1 23 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Охтирка, вул. Сумська, 57 4 24 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення», м. Суми вул. Троїцька, 14 14 |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розділу VII. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору, а саме в Додаток №3 та викласти його в наступній редакції: №п/п Назва установи, закладу Кількість автоматизованих робочих місць (шт) 1 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології імені З.И.Красовицького», м. Суми, вул. Привокзальна, 31 - 6; 2 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології імені З.Й.Красовицького», м. Суми, вул.20 років Перемоги, 15 - 11; 3 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», м. Суми, вул. Троїцька, 48 - 23; 4 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», м. Суми, вул. Ковпака, 18 - 47; 5 Комунальне некомерційне підприємство СОР«Сумський обласний клінічний лікарсько-фізкультурний диспансер», м. Суми, вул. Лучанська, 44 - 8; 6 Комунальне некомерційне підприємство СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», м. Суми, вул. Ковпака, 24 - 12; 7 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний діагностичний центр у місті Шостка», м. Шостка, вул. Весняна, 10 - 4; 8 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», м. Шостка, вул. Вінниця, 64 - 4; 9 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Торопиліська, 6 - 8; 10 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр», м. Суми, вул. Перекопська, 15 - 9; 11 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини», м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158 - 4; 12 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний кардіологічний диспансер», м. Суми, вул. Ковпака, 30 - 12; 13 Обласний комунальний заклад «Сумський обласний центр медико-соціальної експертизи», м. Суми, вул. Леваневського, 28 - 1; 14 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», м. Суми, провулок Громадянський, 4А - 5; 15 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань", м. Суми, вул. Куликівська, 43 - 20; 16 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, м. Суми, вул. Привокзальна, 31 - 46; 17 Комунальний заклад Сумської обласної ради Третя обласна спеціалізована психіатрична лікарня, м. Глухів, вул. Інститутська, 3 - 7; 18 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр», м. Суми, вул. Санаторна, 3 - 5; 19 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна стоматологічна поліклініка», м. Суми, вул. Привокзальна, 29 - 19; 20 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Ромни, бул. Московський, 29 - 19; 21 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Суми, вул. Троїцька, 48 - 5; 22 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Охтирка, пров. Кирікивський буд. 8 - 1; 23 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня», м. Охтирка, вул. Сумська, 57 - 4; 24 Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення», м. Суми вул. Троїцька, 14 - 14. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 01 вересня 2020.» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 01 жовтня 2020.» 1. Додаткова угода №7 є невід’ємною частиною Договору № 3 від «18» березня 2020 року. Всі інші положення Договору, що не зазнали впливу цієї Додаткової угоди, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 2. Додаткова угода №7 до Договору набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУШ-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 01 листопада 2020.» 1. Додаткова угода №8 є невід’ємною частиною Договору № 3 від «18» березня 2020 року. Всі інші положення Договору, що не зазнали впливу цієї Додаткової угоди, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до п.7.2, 3) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУШ-19)» від 17.03.2020, з урахуванням вимог п.5.1. Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.5.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.5.1. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника в термін до 01 грудня 2020.» 1. Додаткова угода №9 є невід’ємною частиною Договору № 3 від «18» березня 2020 року. 2. Всі інші положення Договору, що не зазнали впливу цієї Додаткової угоди, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |