Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери та комплектуючі
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000859-a f2d91a763c774929a9a31964a68f5346
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:08
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Принтери та комплектуючі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Принтери та комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 60 днів після поставки товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 10:09
Додаток 3.docx
22 січня 2020 10:09
Додаток 1.doc
16 січня 2020 17:21
Додаток 4.docx
16 січня 2020 17:21
Додаток 2.doc
22 січня 2020 10:09
Додаток 3.docx
16 січня 2020 17:21
Додаток 3.docx
22 січня 2020 10:09
Додаток 1.doc
16 січня 2020 17:21
Додаток 1.doc
16 січня 2020 17:21
Додаток 4.docx
16 січня 2020 17:21
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіваленти
Дата подання: 17 січня 2020 10:32
Дата відповіді: 22 січня 2020 09:57
Доброго дня. Чи розглядаються еквіваленти до моделей техніки, що наведені в тендерній документації?
Відповідь: Еквіваленти (аналоги) не розглядаються
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:39
Дата відповіді: 22 січня 2020 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ні
2) Так
3) Так, допускаємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000859-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Нео-Іт, Код ЄДРПОУ:38502019
Дата подання: 23 січня 2020 12:17
Скарга стосовно авторизаційного листа
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 3 до тендерної документації, а саме: надання Копії листа авторизації учасника виробником товару (представництвами виробника, що відповідають за регіон) .
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Принтери та комплектуючі) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та на нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 12:02
Торги будуть переоголошені з відповідними змінами до тендерної документації. Дякуємо.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 січня 2020 15:05
Коментар щодо відміни: Неможливість внесення змін до тендерної документації
Документи:
30 січня 2020 15:05
Протокол 23ДТ.pdf