Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печиво галетне
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2020-01-16-000781-a 1244821cf9e64e1c854ac80332fd78d5
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тищенко КМПБ №5 КМПБ

+380442498025 desna65.15@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №5
Код ЄДРПОУ: 01993730
Вебсайт: http://5roddom.com.ua
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, прспект Червонозоряний,2
Контактна особа: Тищенко КМПБ №5 КМПБ
+380442498025
desna65.15@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 16:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 16:39
Початок аукціону: 23 січня 2020 12:37
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кг
Печиво галетне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість партій ?
Дата подання: 16 січня 2020 17:20
Дата відповіді: 20 січня 2020 13:35
Поставка однією партією дозволяється ?
Відповідь: поставка буде однією партією

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000781-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 17 січня 2020 10:55
Дискримінаційна вимога щодо надання довідки про взяття на облік платника податків
Встановлена у п.6 Оголошення (ТД) вимога надати "Документ про взяття на облік платника податків" суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Ще з 2012 року довідку про взяття на облік платника податків (так звану форму 4-ОПП) було відмінено для юросіб та фізосіб-підприємців, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
А з 20.03.2017 року дана довідка скасована абсолютно для всіх категорій осіб, про що йдеться у Наказі Мінфіну №1125 від 21.12.2016 року.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про "Документ про взяття на облік платника податків».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 13:33
Внесені зміни до п. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-16-000781-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 23 січня 2020 15:51
Невідповідність тендерної пропозиції КП «Володимирський ринок» умовам тендерної документації
Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Тендерна пропозиція КП «Володимирський ринок» не відповідає наступним умовам тендерної документації:
1. Всупереч формі «Цінової пропозиції» наведеної в п.7 Оголошення (тендерної документації) КП «Володимирський ринок» не вказало у ціновій пропозиції:
А) Кількість товару (вказано «000»), який запропонований на тендер:
Б) Назву печива («Марія») як того вимагає Специфікація тендерної документації.
Таким чином КП «Володимирський ринок» не виконало вимог тендерної документації оскільки не визначило чітко яке саме печиво та у якій кількості пропонується на тендер.
На підставі викладеного, керуючись п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відхилити тендерну пропозицію КП «Володимирський ринок».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 3 894,00
UAH з ПДВ
3 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 4 980,00
UAH з ПДВ
4 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 5 100,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 16:20
лист-пояснення.pdf
28 січня 2020 16:19
лист-пояснення.pdf
21 січня 2020 16:00
медична книжка водія.pdf
21 січня 2020 16:00
довідка мат-тех база.pdf
21 січня 2020 16:00
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
21 січня 2020 16:00
Довідка з банку.pdf
21 січня 2020 16:00
Статистика.pdf
21 січня 2020 16:00
Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2020 16:00
Наказ на Директора.pdf
21 січня 2020 16:00
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 13:01
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2020 13:01
Сертифікат IFS 2020.pdf
21 січня 2020 13:01
Довідка банк-IBAN.pdf
21 січня 2020 13:01
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 січня 2020 13:01
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Очікує рішення 3 894,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 13:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2020 15:09
Коментар щодо відміни: в зв’язку з реорганізацією КМПБ№5, неможливістю у встановлені строки підписати договір та зареєструвати юридичні зобов’язання в ДКСУ м. Києва (31.01.2020 - останній термін).
Документи:
31 січня 2020 15:09
26 31.01.2020 відміна печиво.doc