Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 26 999 998,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 269999.99 UAH |
Publication date: | 16 січня 2020 16:39 |
Enquiries until: | 07 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 999 999 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 09:31 |
зміни до тендерної документації.doc | |
06 лютого 2020 09:31 |
ТД дороги 2020 (нова редакція).doc |
06 лютого 2020 09:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2020 09:31 |
зміни до тендерної документації.doc
|
|||
06 лютого 2020 09:31 |
ТД дороги 2020 (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», саме:
Відповідно до тендерної документації яку затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи № 295 від 16 січня 2020 року, зі змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи № 306 від 06 лютого 2020 року в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що усі сторінки, копії документів (що містять текст) тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні місти особистий підпис уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису та відбиток печатки (у разі її наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Пропозиції, які не відповідають умовам цієї документації та вимогам встановлених в додатках до неї, відхиляються, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, також в тендерній документації вказано: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
сканованої копії оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (витяг оформляється в порядку, наведеному у п. 11 статті 183 ПКУ)*.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" було надано у складі своєї пропозиції завірену ним же витяг з реєстру платників податку на додану вартість та ліцензію на провадження виду господарської діяльності Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Дії Замовника щодо допущення учасника до аукціону без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо допущення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" до аукціону.
‘У іншому випадку ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2020 16:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-07-000042 ● a1dff52fbe874382b52704ad89314311
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2020 № 22
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2020 № 22
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-01-16-000780-a, 16.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-08 12:19:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-000780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2) чому учасника ПП «ДОРСТРОЙ» допущено до аукціону, якщо його тендерна пропозиція не відповідає одному із кваліфікаційних критеріїв, встановлених у тендерній документації?
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 16.01.2020 № 295, зі змінами, внесеними згідно з рішенням уповноваженої особи від 06.02.2020 № 306, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток №1); відповідно до пункту 5 цього розділу тендерної документації одним із встановлених кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження цього кваліфікаційного критерію згідно з вимогами додатку 1 учасник повинен надати документи, з них – копії посвідчень машиністів дорожніх машин.
Згідно з довідкою від 17.02.2020 № 14, наданою у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДОРСТРОЙ», у штаті підприємства є три машиніста дорожніх машин, однак копії посвідчень машиністів дорожніх машин у тендерній пропозиції відсутні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-14 17:03:26
Відповідь на запит
Замовником оголошено закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі. У складі коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, визначено код: 45233142-6 - Ремонт доріг. Враховуючи, що визначення предмету закупівлі здійснюється за четвертим знаком класифікатора, замовником оголошено торги за відповідним узагальнюючим кодом класифікатора. Частиною 3 пункту 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, згідно з опублікованим оголошенням, складає 1 %.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-08 16:40:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-000780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ якими документами тендерної пропозиції ПП «ДОРСТРОЙ» підтверджено наявність у власності або на праві користування (оренди) компресора?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-14 16:29:03
Відповідь на запит
На запит повідомляю. Учасником торгів, ПП «ДОРСТРОЙ», подано у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи (скановані копії накладних № 41933 від 04.08.2018 та № 26825 від 29.05.2018) про наявність у власності бензоповітродувок, що є генераторами стисненого повітря (компресором)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Афінацентр" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 372 999,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" |
26 900 980,80
UAH з ПДВ
|
26 399 999,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Переможець |
26 372 999,40
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:58
|
Додаткова угода № 4 до договору №106 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:37
|
Додаткова угода № 3 до договору № 106 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 13:45
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc | зміни до договору |
30 квітня 2020 13:45
|
Додаткова угода № 1 до договору № 106 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 12:48
|
Договір № 106.pdf | укладений |
27 квітня 2020 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 3 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.1 договору поставки товару № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти додаток № 1 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 922-VIII від 25.12.2015), пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 26 173 618,20 грн. (двадцять шість мільйонів сто сімдесят три тисячі шістсот вісімнадцять гривень 20 копійок), з ПДВ». 2. Додатки 1-3 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші умови Договору не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору. 5. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 922-VIII від 25.12.2015), пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за договором». 2. Інші умови Договору не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору. 4. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |