Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
26 999 998,80 UAH
UA-2020-01-16-000780-a eb66b5f421c24d87ada29da8065145b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 січня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 14:50
Очікувана вартість: 26 999 998,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 269999.99 UAH
Publication date: 16 січня 2020 16:39
Enquiries until: 07 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 26 999 999 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиці міста Черкаси
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of the road network
CPV: 45230000-8
Період постачання: з 01 березня 2020 по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 09:31
зміни до тендерної документації.doc
06 лютого 2020 09:31
ТД дороги 2020 (нова редакція).doc
06 лютого 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 09:31
зміни до тендерної документації.doc
06 лютого 2020 09:31
ТД дороги 2020 (нова редакція).doc
16 січня 2020 16:36
ТД дороги 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте будь-ласка роз'яснення, якого року повинен бути аналогічний договір.
Дата подання: 03 лютого 2020 14:44
Дата відповіді: 06 лютого 2020 09:27
Добрий день, підкажіть будь-ласка, в додатку 1 до ТД вказано: Надати відгуки від замовника (замовників), яким раніше надавалися відповідні послуги, в межах одного року, на суму не менш, ніж 20% від очікуваної вартості закупівлі з відміткою про їх якість та копії договору (договорів), завірених замовником (замовниками). При цьому дата відгуку повинна бути не раніше дати початку процедури закупівлі. Надайте будь-ласка роз'яснення, якого року повинен бути аналогічний договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою недопущення дискримінації учасників, тендерною документацією жодних обмежень щодо року аналогічного договору не встановлено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000780-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 08 березня 2020 01:43
Просимо Замовника скасувати рішення щодо допущення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" до аукціону.
Вимога

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», саме:

Відповідно до тендерної документації яку затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи № 295 від 16 січня 2020 року, зі змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи № 306 від 06 лютого 2020 року в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що усі сторінки, копії документів (що містять текст) тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні місти особистий підпис уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису та відбиток печатки (у разі її наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Пропозиції, які не відповідають умовам цієї документації та вимогам встановлених в додатках до неї, відхиляються, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, також в тендерній документації вказано: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
сканованої копії оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (витяг оформляється в порядку, наведеному у п. 11 статті 183 ПКУ)*.

Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" було надано у складі своєї пропозиції завірену ним же витяг з реєстру платників податку на додану вартість та ліцензію на провадження виду господарської діяльності Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

Дії Замовника щодо допущення учасника до аукціону без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо допущення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" до аукціону.

‘У іншому випадку ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 14:37
У відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та системи роботи порталу Prozorro внесення змін до інформації, що опублікована, не можливе. Задовольнити зазначену вимогу Замовник не може через технічні вимоги до роботи порталу

Документи подані скаржником

08 березня 2020 01:43
вимога.pdf

Документи

13 березня 2020 14:37
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 339.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-16-000780-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40675093
Дата подання: 06 березня 2020 16:47
Оскарження рішення про допущення до аукціону ТОВ «Афінацентр»
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Код ЄДРПОУ: 40675093 18007, Черкаська обл., місто Черкаси, Бульвар Шевченка буд. 145 оф. 222 ЗАМОВНИК: Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Код ЄДРПОУ: 26323404 18000, м. Черкаси, вул.. Байди Вишневецького, 36, к. 506 ЗАКУПІВЛЯ № UA-2020-01-16-000780-a СКАРГА Скарга подана, щодо порушення департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, порядку проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Оголошення у ЦБД № UA-2020-01-16-000780-a, оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі уповноваженого органу 16.01.2020 року. На авторизованому електронному майданчику, на веб-порталі уповноваженого органу, департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (надалі - Замовник) опубліковано оголошення у ЦБД UA-2020-01-16-000780-a про проведення відкритих торгів на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Кінцевим строком подання пропозицій за вищевказаними торгами визначено 17 лютого 2020 р. о 10 год. 00 хв., дату та час розкриття тендерних пропозицій 17 лютого 2020 року о 10 год. 01 хв., дату та час проведення електронного аукціону 11 березня 2020 року о 15 год. 25 хв. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» (надалі – Учасник) є учасником вищевказаної процедури. На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції Постачальників та має підтвердити відповідність кожного Постачальника технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій (опублікованого Замовником 04.03.2020 р.) ТОВ «Афінацентр» допущено до аукціону незважаючи на відсутність обов’язкових документів, наявність яких передбачено тендерною документацією. На підставі вищезазначеного, Учасник вважає, що прийняте Замовником рішення, щодо допущення до аукціону ТОВ «Афінацентр» є помилковим та прийнятим внаслідок неуважного вивчення тендерним комітетом пропозиції ТОВ «Афінацентр», з наступих підстав: 1. Щодо не підтвердження ТОВ «Афінацентр» вимог Замовника щодо інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до учасників та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. У відповідності до вимог тендерної документації, визначених Замовником у розділі 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - учасників зобов’язано надати у складі своєї тендерної пропозиції файли з – Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1). Згідно п.2 Додатку №1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» Учасник повинен підтвердити «Наявність у власності або на праві користування (оренди) наступної спецтехніки: машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття, укладальника асфальтобетону потужністю не менш, ніж 100 тон/год, моторного котка експлуатаційною масою не менше 8т, гудронатора, компресора. На підтвердження учасник повинен надати копії технічних паспортів на вищезазначену техніку та в разі оренди, копії відповідних договорів терміном дії не менше, ніж до 31.08.2020 року.» Отже дослідивши визначені замовником в тендерній документації вимоги, щодо інформаційного та документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановлено наступне: У відповідності до п. 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про «Наявність у власності або на праві користування (оренди) наступної спецтехніки: машинин для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття, укладальника асфальтобетону потужністю не менш, ніж 100 тон/год, моторного котка експлуатаційною масою не менше 8т, гудронатора, компресора. На підтвердження учасник повинен надати копії технічних паспортів на вищезазначену техніку та, в разі оренди, копії відповідних договорів терміном дії не менше, ніж до 31.08.2020 року.» Тобто, у розумінні наведеної вимоги – учасникам для належного підтвердження інформації про наявність власної чи орендованої спецтехніки надається відповідна інформація, що повинна підтверджуватись окремо відповідними документами: копіями технічних паспортів на всю вищезазначену техніку,а також копії відповідних договорів терміном дії не менше, ніж до 31.08.2020 року, в разі оренди. Саме про це вказує єднальний сполучник «та» у наведеному контексті зазначеної вимоги. Згідно інформації офіційного сайту Української мови: https://ukrainskamova.com/publ/chinnij_pravopis/morfologija_i_pravopis/spoluchnik/6-1-0-150 Сполучник — службова частина мови, яка слугує для поєднання між собою однорідних членів речення або речень. За значенням сполучники поділяються на сурядні, підрядні й пояснювальні. Сурядні сполучники з'єднують однорідні члени або рівно¬правні речення. Серед сурядних сполучників розрізняють: єднальні: / та також, і... /, ні... ні, як... так і, не тільки... а й; протиставні: а, але, та (у значенні але), зате, проте, однак, все ж; розділові: або, чи, або... або, чи... чи, то... то, не то... не то, чи то... чи то. Також вважаємо за необхідне зазначити, що речення (частина речення) – «або на праві користування (оренди) наступної спецтехніки», у відповідності до правил пунктуації української мови, зокрема застосування розділових знаків, повинні читатись в розумінні - яке саме право користування мається на увазі Замовником – оренда. Згідно інформації офіційного сайту Української мови: https://ukrainskamova.com/publ/ukrajinskij_pravopis_2007/najgolovnishi_pravila_punktuaciji/duzhki/16-1-0-404 у дужки беруться: 1. Підзаголовки, пояснення іншомовних та маловідомих слів тощо. 2. Вставні слова та вставні речення, подані як додаткові уваги до тексту. 3. Ремарки в драматичних творах при прямій мові дійових осіб. 4. Фрази, що вказують на ставлення слухачів до слів (промови) якоїсь особи. 5. Прізвище автора, що стоїть після цитати, наведеної з його творів (див. приклади до п. 3). 6. Знак питання або знак оклику в цитатах для вияву ставлення автора до наведеного ним матеріалу. Проте, з наданого ТОВ «Афінацентр» документу «Кваліфікаційні критерії.pdf» (надалі - Інформація) в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю вих. № 1/02-2 від 13 лютого 2020 року,а також інші документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника, наявність спецтехніки підтверджується копією технічного поспорту на власний асфальтоукладальник Caterpillar AP655D та копіями Договору про надання послуг № ДК-169 від 19.07.2019 року та Договору № 0302/20 від 03 лютого 2020 р., у якому п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викладено у такій редакції: «Замовник замовляє, а Виконавець зобов’язується надати транспортні послуги згідно заявки Замовника наступними автомобілями:…», що свідчить про договір з надання послуг, а не оренди – як було вказано у вимозі Замовника. ТОВ «Афінацентр» також не надані копії технічних паспортів на спецтехніку необхідну для надання послуг та зазначену як орендована у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю вих. № 1/02-2 від 13 лютого 2020 року: коток Bomag BW 180 АD (рядок 4 довідки), фреза дорожня BOMAG BM 1300-30 (рядок 7 довідки), фреза дорожня Wirtgen W1200F (рядок 8 довідки), фреза дорожня Wirtgen W2000 (рядок 9 довідки), компресор Intertool PT-0036 (рядок 11 довідки), автогудронатор на базі шасі КАМАЗ 53215 (рядок 12 довідки) . Таким чином, вищевикладене свідчить про невідповідність наданої тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр» до вимог тендерної документації та помилковості прийнятого рішення уповноваженої особи . На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури прекваліфікації відкритих торнів на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, з боку департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, за оголошенням у ЦБД № UA-2020-01-16-000780-a. 3. Зобов’язати департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «Афінацентр», код за ЄДРПОУ 39107995 , за оголошенням у ЦБД № UA-2020-01-16-000780-a. Додаток: 1. Платіжне доручення №036170AFD854E8 від 06.03.2020року Директор ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Ю. М. Геращенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 10:50
рішення від 11.03.2020 № 4590 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 10:50
рішення від 25.03.2020 № 5742.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» до участі в аукціоні за процедурою закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-16-000780-a.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2020 15:48

Документи подані скаржником

06 березня 2020 16:45
платіжне доручення.PDF
06 березня 2020 16:46
скарга.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000042 ● a1dff52fbe874382b52704ad89314311
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 12:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2020 № 22
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2020 № 22

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-01-16-000780-a, 16.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-08 12:19:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-000780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2) чому учасника ПП «ДОРСТРОЙ» допущено до аукціону, якщо його тендерна пропозиція не відповідає одному із кваліфікаційних критеріїв, встановлених у тендерній документації?
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 16.01.2020 № 295, зі змінами, внесеними згідно з рішенням уповноваженої особи від 06.02.2020 № 306, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток №1); відповідно до пункту 5 цього розділу тендерної документації одним із встановлених кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження цього кваліфікаційного критерію згідно з вимогами додатку 1 учасник повинен надати документи, з них – копії посвідчень машиністів дорожніх машин.
Згідно з довідкою від 17.02.2020 № 14, наданою у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДОРСТРОЙ», у штаті підприємства є три машиніста дорожніх машин, однак копії посвідчень машиністів дорожніх машин у тендерній пропозиції відсутні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 17:03:26

Відповідь на запит

Замовником оголошено закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі. У складі коду ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, визначено код: 45233142-6 - Ремонт доріг. Враховуючи, що визначення предмету закупівлі здійснюється за четвертим знаком класифікатора, замовником оголошено торги за відповідним узагальнюючим кодом класифікатора. Частиною 3 пункту 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, згідно з опублікованим оголошенням, складає 1 %.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-08 16:40:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-000780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ якими документами тендерної пропозиції ПП «ДОРСТРОЙ» підтверджено наявність у власності або на праві користування (оренди) компресора?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 16:29:03

Відповідь на запит

На запит повідомляю. Учасником торгів, ПП «ДОРСТРОЙ», подано у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи (скановані копії накладних № 41933 від 04.08.2018 та № 26825 від 29.05.2018) про наявність у власності бензоповітродувок, що є генераторами стисненого повітря (компресором)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2020
UA-2020-01-16-000780-aeb66b5f421c24d87ada29da8065145b8
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Афінацентр" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Афінацентр" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:01
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 лютого 2020 15:22
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 15:22
Інші документи.pdf
14 лютого 2020 15:22
ВПВ17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
17 лютого 2020 09:44
КК (4 частина).PDF
15 лютого 2020 16:39
Електронний підпис
15 лютого 2020 16:37
ВПВ 17.PDF
15 лютого 2020 16:37
КК (1 частина).PDF
15 лютого 2020 16:37
КК (2 частина).PDF
15 лютого 2020 16:37
КК (3 частина).PDF

Документи

Публічні документи

16 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
16 лютого 2020 16:50
Тендерне забезпечення.zip
16 лютого 2020 16:50
Проект договору.rar
16 лютого 2020 16:50
КК.rar
16 лютого 2020 16:50
ІД.rar
16 лютого 2020 16:50
ВВП17.rar

Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 00:15
Електронний підпис
11 квітня 2020 00:15
Електронний підпис
11 квітня 2020 00:14
довідки для переможця.pdf
17 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:26
Гарантія.zip
17 лютого 2020 01:19
ВПВ17 довідка ДФІ.pdf
17 лютого 2020 01:19
Проект Договору.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК звіт грудень 2019.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК довідка працівники.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК відгук.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД повноваження.rar
17 лютого 2020 01:19
ІД щодо реквізитів.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД інформація про тякх.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД листи довідки.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД витяг пдв.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД Сертифікат ісо.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 08:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:26
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Витяг .pdf
17 лютого 2020 08:26
GARANTIYA_269 999,99UAH.zip
17 лютого 2020 08:26
КК Працівники.pdf
17 лютого 2020 08:26
КК НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
17 лютого 2020 08:26
КК Відгук.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Повноваження.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Захист довкілля.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 08:26
ВПВ17.pdf

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:01
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 лютого 2020 15:22
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 15:22
Інші документи.pdf
14 лютого 2020 15:22
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ТОВ "Афінацентр"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 26 400 000,00
UAH з ПДВ
26 372 999,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 26 900 980,80
UAH з ПДВ
26 399 999,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 00:15
Електронний підпис
11 квітня 2020 00:15
Електронний підпис
11 квітня 2020 00:14
довідки для переможця.pdf
17 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:26
Гарантія.zip
17 лютого 2020 01:19
ВПВ17 довідка ДФІ.pdf
17 лютого 2020 01:19
Проект Договору.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК звіт грудень 2019.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК довідка працівники.pdf
17 лютого 2020 01:19
КК відгук.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД повноваження.rar
17 лютого 2020 01:19
ІД щодо реквізитів.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД інформація про тякх.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД листи довідки.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД витяг пдв.pdf
17 лютого 2020 01:19
ІД Сертифікат ісо.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 08:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 08:26
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Витяг .pdf
17 лютого 2020 08:26
GARANTIYA_269 999,99UAH.zip
17 лютого 2020 08:26
КК Працівники.pdf
17 лютого 2020 08:26
КК НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
17 лютого 2020 08:26
КК Відгук.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Повноваження.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Захист довкілля.pdf
17 лютого 2020 08:26
ІД Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 08:26
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 26 372 999,40
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
26 372 999,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:58
Додаткова угода № 4 до договору №106 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:37
Додаткова угода № 3 до договору № 106 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 13:45
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
30 квітня 2020 13:45
Додаткова угода № 1 до договору № 106 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 12:48
Договір № 106.pdf укладений
27 квітня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 3 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.1 договору поставки товару № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти додаток № 1 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 922-VIII від 25.12.2015), пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 26 173 618,20 грн. (двадцять шість мільйонів сто сімдесят три тисячі шістсот вісімнадцять гривень 20 копійок), з ПДВ». 2. Додатки 1-3 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші умови Договору не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору. 5. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 922-VIII від 25.12.2015), пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 106 від 27.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за договором». 2. Інші умови Договору не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору. 4. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 172 072,68
UAH (в тому числі ПДВ 4 362 012,11 UAH)