Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

газ метан
Очікувана вартість
2 264 400,00 UAH
UA-2020-01-16-000668-c 54720bdedcf74dc9a487ce2588a929eb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубко Марина Юріївна

380990399086 kp-sks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Сєвєродонецьккомунсервис"
Код ЄДРПОУ: 03327983
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, Гагаріна, буд. 89
Контактна особа: Зубко Марина Юріївна
380990399086
kp-sks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 264 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 644,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153000 метри кубічні
газ метан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, АГНКС Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 (тридцяти) календар-них днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, з можливістю відстрочки платежу до 90 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:48
Зміни.docx
21 січня 2020 10:48
ТД газ метан.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 4 Проект договору.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
21 січня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:48
Зміни.docx
21 січня 2020 10:48
ТД газ метан.docx
16 січня 2020 10:48
ТД газ метан.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 4 Проект договору.docx
16 січня 2020 10:48
Додаток 4 Проект договору.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
16 січня 2020 10:48
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
16 січня 2020 10:48
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
21 січня 2020 10:47
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
16 січня 2020 10:48
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно проекту договору КП «Сєвєродонецьккомунсервіс.
Дата подання: 17 січня 2020 13:56
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:37
Доброго дня! Просимо Вас розглянути наступні зауваження та пропозиції змін до проекту договору на закупівлю стисненого природного газу (далі - СПГ або Товар). 1. Пунктом 4.1. проекту договору передбачено, що оплата за Товар здійснюється Замовником з відстроченням платежу до 90 календарних днів з дати формування видаткової накладної (тобто близько120 календарних днів, враховуючи місяць отримання Товару). При цьому пунктом 4.2. проекту договору встановлено, що «Оплата товару може здійснюватися на умовах попередньої оплати», а також вказано, що «На грошову суму, внесену в якості передоплати, Замовник має право отримати Товар відповідно до умов цього договору». Слід зазначити, що така регламентація строку оплати за Товар суперечить принципу відкритості прозорості, встановленому пунктом 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що дозволяє Замовнику оплачувати Товар «не бажаному постачальнику» майже через півроку, а «бажаному постачальнику» проводити попередню оплату та мати право отримувати Товар у такого постачальника тільки на суму здійсненої попередньої оплати. Враховуючи це пропонуємо виключити пункт 4.2. з проекту договору та зменшити строк оплати Товару до 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками сторін відповідної видаткової накладної. 2. У проекті договору не вказано, яким чином буде здійснюватись облік відібраного СПГ довіреними особами Покупця (із використанням пластикових карток, відомостей). Вважаємо, що зазначена умова є істотною для такого виду договору, і є доцільним запропонувати Замовнику передбачити у проекті договору відпуск СПГ із використанням пластикових карток. 3. Вважаємо необхідним запропонувати Замовнику викласти пункт 3.4. проекту договору у наступній редакції: «3.4. Вартість Товару, отриманого Замовником, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, зазначеній у Специфікації (Додаток №___) до Договору; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у Специфікації до Договору, Сторони за ініціативою Постачальника та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання Замовником зазначеної у цьому пункті додаткової угоди, Постачальник має право припинити відпуск Товару Замовнику; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у специфікації до Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Постачальник має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Замовника не пізніше ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Замовник зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було сплачено.». 4. Також з метою захисту інтересів Постачальника, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику додати до проекту договору також інші умови, за яких Постачальник має право відмовити Замовнику у відпуску Товару. «Відмовити у відпуску Продукції у випадку порушення Довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила техніки безпеки, пожежної безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності ПК та посвідчення на право керування автотранспорту з газобалонним обладнанням, тощо»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник
Розглянувши Ваші пропозиції, щодо внесення змін до проекту договору про закупівлю газу метану тендерний комітет КП «СКС» повідомляє про їх часткове задоволення з огляду на наступне:

На пункт 1 пропозиції повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік обов’язкових складових, визначених частиною другою статті 22 вищезазначеного закону. Разом з цим, статтею 26 Закону «Про публічні закупівлі» організаторам торгів надано можливість встановлювати інші критерії оцінки – нецінові.
Таким чином, умова договору щодо оплати товару з можливістю відстрочення платежу на строк до 90 днів є додатковим - неціновим критерієм оцінки пропозиції, який не суперечить нормам діючого законодавства України.

На пункт 2 пропозиції повідомляємо, що проект договору про закупівлю газу метану доповнено пунктом 1.4 в наступній редакції:
«1.4. Відвантаження товару за цим договором здійснюється з використанням пластикових карток та/або талонів або відомостей з відпуску товару».

На пункт 3 пропозиції повідомляємо, що пунктом 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Документи та органи, які можуть підтверджувати зміну ціни
Визначеного і конкретного переліку підтвердних документів та органів, які їх мають видавати, закупівельне законодавство не передбачило. Вважаємо, у кожному випадку це буде той документ, який підтверджує факт коливання ціни конкретного предмета закупівлі.
І так, документом, який підтвердить коливання цін може бути довідка відповідного органу, який має повноваження моніторити ціни на конкретний товар, визначати зміни в цінах на такий товар. Або – експертний висновок про зміну цін таких товарів на ринку.
А у випадку зниження цін на товар, постачальник за договором може надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку в бік зменшення.
Та за аналізом законодавства, визначили кілька можливих суб’єктів надання інформації щодо підтвердження коливання ціни на товар:
Державна служба статистики України, яка організовує і проводить статистичні спостереження. А крім того, з 2014 на неї покладено й функції з контролю за цінами в частині здійснення моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку.
Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків». ДП здійснює цінову експертизу зовнішньоекономічних договорів, якщо загальна вартість послуг, робіт, прав інтелектуальної власності за договором перевищує 50 000,00 євро або еквівалент цієї суми в іншій валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, на день укладення договору, та товарну експертизу цінових умов експортних/імпортних договорів. Також відповідні цінові/товарні експертизи підприємство проводить на замовлення суб’єктів господарської діяльності.
Торгово-промислова палата України. Надає у межах повноважень послуги щодо цінової інформації (для митного оформлення; для тендерних комісій різних галузей економіки, у повній відповідності з нормативно-правовою базою з питань публічних закупівель; трансфертного ціноутворення).
Отже умова договору, щодо вартості Товару, отриманого Замовником, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів суперечить нормам ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі, і не може бути включена до проекту договору.

На пункт 4 пропозиції повідомляємо, що проект договору про закупівлю газу метану доповнено пунктом 6.4.2 в наступній редакції:
«6.4.2. Відмовити у відпуску Продукції у випадку порушення Довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила техніки безпеки, пожежної безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності ПК та посвідчення на право керування автотранспорту з газобалонним обладнанням, тощо».

Інформація про відміну

Дата відміни
31 січня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій