Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодковершкове cелянське 73,0% ТМ «Ферма»
Очікувана вартість
602 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000530-a 62e117f74ad549cca44398de6d91f238
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кошовець Ольга Віталіївна

+380952850237 okoshovets@water.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВВОДОКАНАЛ" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03358222
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Жабинського 15.
Контактна особа: Кошовець Ольга Віталіївна
+380952850237
okoshovets@water.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 14:45
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:26
Очікувана вартість: 602 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Якість Товару повинна відповідати затвердженим нормам якості для Товару даного виду та технічним умовам заводу-виробника, вимогам сертифікату відповідності, нормативно-технічній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 пачка
Масло солодковершкове cелянське 73,0% ТМ «Ферма»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Відповідно до документації, Чернігів, Жабинського,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Масло солодковершкове cелянське 73,0% ТМ «Ферма» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 16 січня 2020 14:58
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:34
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни до технічної документації.
тендерна документація
Дата подання: 20 січня 2020 17:20
Дата відповіді: 21 січня 2020 08:06
Шановний Замовник! Прошу Вас звернути увагу що у Вас в тендерній документації зазначено посилання на конкретну торгову марку "Ферма", що суперечить діючому законодавству. статья 22 п.3 - упівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Прошу Вас внести необхідні зміни задля недискримінаційних умов операторів ринку. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допорогова закупівля Замовником товару - масло солодковершкове cелянське ТМ «Ферма» проводиться у відповідності до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 року). Даним нормативним актом не забороняється під час здійснення закупівлі посилатися на відповідну марку або виробника товару. З урахуванням зазначеного, підстав для внесення змін до умов закупівлі в цій частині – відсутні.
Тендерна Документація
Дата подання: 21 січня 2020 13:20
Шановний Замовнику! у попередніх запитаннях Ви посилаєтесь на "наказ ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 року)". Згідно цього наказу маємо: 2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Але взявши до уваги статтю 22 п.3 помічаємо що ви за "назву" трактуєте "торгівельну марку" вживання якої, без примітки (Або аналог) заборонено навіть у Допорогових закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000530-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 16 січня 2020 15:21
Масло солодковершкове cелянське 73,0% ТМ «Ферма»
Шановний Замовнику! В умовах закупівлі ви вказуєте конкретного виробника продукції. На нашу думку, ці умови є дискримінаційними і суттєво обмежують коло можливих учасників процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Такі вимоги суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника. Вимагаємо, видалити назви виробників та надати вільний доступ на участь всіх учасників з відповідним товаром
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 11:37
Допорогова закупівля Замовником товару - масло солодковершкове cелянське ТМ «Ферма» проводиться у відповідності до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 року). Даним нормативним актом не забороняється під час здійснення закупівлі посилатися на відповідну марку або виробника товару. З урахуванням зазначеного, підстав для внесення змін до умов закупівлі в цій частині – відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-000530-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 20 січня 2020 17:31
Масло солодковершкове cелянське 73,0% ТМ «Ферма»
Шановний Замовник! Вивчивши Вашу тендерну документацію було знайдено умови, що мають посилання на конкретну торгову марку, а саме навмисне звуження кола потенційних Учасників, що трактується як дискримінаційні умови при закупівлі.
статья 22 п.3 - упівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Посилаючись на діюче законодавство просимо Вас внести необхідні зміни до документації. Відхилення яких засвідчує спотворення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 08:05
Допорогова закупівля Замовником товару - масло солодковершкове cелянське ТМ «Ферма» проводиться у відповідності до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 року). Даним нормативним актом не забороняється під час здійснення закупівлі посилатися на відповідну марку або виробника товару. З урахуванням зазначеного, підстав для внесення змін до умов закупівлі в цій частині – відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-01-16-000530-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 28 січня 2020 11:25
дискримінація учасника
Шановний Замовник! Згідно п.139 Податкового Кодексу України,6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

Необхідно при проведенні допороговой закупівлю придерживатся таких норм, а не відхиляти через те що у нас інша Торгова Марка при цьому всі показники технічних вимог ідентичні. Просимо надати відповідь
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:01
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Згідно з розділом ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 року) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до п.2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує серед іншої інформації розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), кількість товарів та обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки.
Даним нормативним актом не забороняється під час здійснення закупівлі товарів посилатися на відповідну торгову марку або виробника товару, необхідних Замовнику та не зобов’язано зазначати в технічних вимогах до предмета закупівлі вираз - “або еквівалент”.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею другою, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Окремо, звертаємо увагу, що принципи здійснення закупівель, про які йде мова у Вашій скарзі визначені статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 516 600,00
UAH з ПДВ
516 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 561 600,00
UAH з ПДВ
545 355,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 589 500,00
UAH з ПДВ
545 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 15:08
Електронний підпис
27 січня 2020 15:07
пропозиція (2).pdf
24 січня 2020 13:24
Електронний підпис
24 січня 2020 13:19
Електронний підпис
24 січня 2020 13:18
35 Ст17.pdf
24 січня 2020 13:18
26.1 гарантійний лист.pdf
24 січня 2020 13:18
26 Гарантійні листи (2).pdf
24 січня 2020 13:18
25 Листи роз'яснення.pdf
24 січня 2020 13:18
18 Акт.pdf
24 січня 2020 13:18
15 Акт.pdf
24 січня 2020 13:18
8 Санкції.pdf
24 січня 2020 13:18
5 Витяг пдв.pdf
24 січня 2020 13:18
3. Статут.pdf
24 січня 2020 13:18
1. Довіреність.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 14:41
наказ-1.pdf
24 січня 2020 12:52
масло.7z
24 січня 2020 12:52
пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 13:51
Статут 2 частина.pdf
24 січня 2020 13:51
Статут 1 частина.pdf
24 січня 2020 13:51
Наказ на Сороку О.В..pdf
24 січня 2020 13:51
Масло (63-82%)-6745.pdf
24 січня 2020 13:51
ІSО 9001 2018р.PDF
24 січня 2020 13:51
ІSО 22000 2018р.PDF
24 січня 2020 13:51
захист довкілля (3).pdf
24 січня 2020 13:51
захист довкілля (2).pdf
24 січня 2020 13:51
захист довкілля (1).pdf
24 січня 2020 13:51
додаток 1.pdf
24 січня 2020 13:51
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 січня 2020 13:50
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Акціонерне товариство "БАЗИС"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Відхилено 516 600,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:46
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
Переможець 545 355,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:48

Документи

28 січня 2020 10:46
відхилення.pdf

Документи

28 січня 2020 10:48
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
545 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 10:48
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
04022020.pdf укладений
04 лютого 2020 16:44