Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електричні побутові прилади
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000451-a ● ed6d4976edfb441fae647c62a210126c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецьке вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету |
Код ЄДРПОУ: | 05476316 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Соборна, 2 |
Контактна особа: |
Стецька Марія Пилипівна +380502322526 buhgalterchvku@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 14:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58001, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, м.Чернівці, пл.Соборна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
37 шт
електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58001, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, м.Чернівці, пл.Соборна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата після поставки товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 14:03 |
2020 ТД ел конф пр дог (2).doc | |
16 січня 2020 14:03 |
2020 ТД ел конфорки (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:32
Дата відповіді: 17 січня 2020 14:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: закупівля проводиться згідно вимог (у тому числі технічних) вказаних у тендерній документації.
учасники допускаються як платники так і неплатники ПДВ. порядок оцінки пропозиицій наведено у тендерній документації.
учасники допускаються як платники так і неплатники ПДВ. порядок оцінки пропозиицій наведено у тендерній документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
31 січня 2020 14:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій