Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г, сосиски в/г
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000406-c b9b81a8d32c24e7fbf3e777f95e2cdba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Двигун Микола Валеріанович

+380977477995 intern83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 22793136
Вебсайт: http://internatkaniv.ho.ua
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., місто Канів, вул. 1 Травня, 83
Контактна особа: Двигун Микола Валеріанович
+380977477995
intern83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 10:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 10:20
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:19
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Ковбаса варена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, місто Канів, вулиця 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
400 кг
Сосиски в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, місто Канів, вулиця 1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Продавцем видаткової накладної на оплату товару. Видаткова накладна, що надається Покупцю, підписується уповноваженою особою Продавця та завіряється його печаткою (у разінаявності). Оплата здійснюється тільки за фактично отримані продукти харчування. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем товарів після пред’явлення Учасником відповідної накладної протягом 14 календарних днів з дати отримання товару. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. З урахуванням частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання замовника виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2020 рік та обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 10:02
оголошення.docx
16 січня 2020 10:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 93 600,00
UAH з ПДВ
93 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антропов Артем Вікторович 113 000,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:05
Електронний підпис
23 січня 2020 10:02
Антропов А.В.PDF
23 січня 2020 10:02
img660 (2).jpg
23 січня 2020 10:02
медична книжка.PDF
23 січня 2020 10:02
Довiдка .pdf
23 січня 2020 10:02
Витяг з ДПI.PDF
23 січня 2020 10:02
виписка з ЄДР 07.03.2019.PDF
23 січня 2020 10:02
5555.PDF
23 січня 2020 10:02
444.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ФОП Антропов Артем Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Відхилено 93 600,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:58
ФОП Антропов Артем Вікторович
#3189319396
Переможець 113 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 13:27

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антропов Артем Вікторович
#3189319396
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 12:18
ДУ №4.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:28
File.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 10:26
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:51
img373.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 09:34
img367.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 09:32
Договір укладений
19 лютого 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи рішення сесії Черкаської обласної ради №36-7/VII від 06.03.2020 року «Про зміну найменування комунального закладу "Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради"», Сторони взаємно дійшли згоди внести зміни до Договору, назву «Комунальний заклад «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради» замінити на «Комунальний заклад «Канівська санаторна школа Черкаської обласної ради» в усіх відмінках. 2. Всі інші умови Договору №24 від 19.02.2020 року залишаються без змін. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020 р. та є невід'ємною частиною Договору №24 від 19.02.2020 року, укладена в двох автентичних примірниках, які мають однакому юридичну силу, по одному примірнику для кожної
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Деталі в тексті додатеової угоди №з
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 14052.68 грн., деталі в тексті додаткової угоди №4 від 17.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 707,29
UAH