Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 31789170 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, ВУЛИЦЯ ГІРНИКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Морис Лілія Петрівна 380667113819, misksvitlo1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 10:28 |
ТД_ПАЛИВО А-92 (2) КП МІСЬКСВІТЛО 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У складі тендерної пропозиції подаються документи, які свідчать про те, що Учасник не є власником, емітентом талонів, карт, скретч карт, а придбаває їх для подальшого перепродажу. Для підтвердження цього, додано Договір №К1/2019 від 13 грудня 2019р. (далі по тексту - Договір), укладений між Підприємством з іноземними інвестиціями “Амік Україна” та Учасником, Договір поставки №Т70-467 від 02 грудня 2019 року, підписаного з ТОВ “Лівайн Торг” та Договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями під №К03235 від 10.07.2019 р., підписаний з ТОВ “ВОГ КАРД”.
Отже, потенційні господарські відносини Замовника з цим Учасником знаходяться в правовій залежності від господарських відносин Учасника з вказаними суб’єктами господарювання та регламентовані нормами/пунктами Договору.
В документі під назвою “Гарантійний лист щодо строків дії талонів” Учасник вказує, що термін дії талонів, карт, скрейч карт становить 12 місяців з дня передачі їх Замовнику і діють по всій Україні. В той же час, в п.1.5 Договору №К1/2019 від 13 грудня 2019 р. вказано, що “Термін дії бланків-дозволів — 90 календарних днів з моменту їх отримання...”; в п.5.3 Договору - “Покупець зобов’язаний отримати паливо на АЗС протягом терміну, зазначено на зворотній стороні бланку дозволу”...в п.5.4: “По закінченню терміну, який зазначений у п.5.3 цього Договору, зобов’язання Постачальника по відпуску палива припиняється..”
Це прямо суперечить умовам тендерної документації Замовника , де вказано, що термін дії талонів на пальне повинен становити не менше 12 місяців.
Таким чином, ТОВ «Солвінг Сістем» опублікував неправдивий документ - “Гарантійний лист щодо строків дії талонів», текст якого носить декларативний характер та не може бути виконаний фактично. Тому ми наполягаємо на тому, що пропозиція Учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо врахувати наші зауваження при визначені Переможця торгів та опублікувати відповідь на наше звернення у встановлений законодавством термін.
В іншому випадку ми направимо вимогу на розгляд АКУ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000027 ● e6a08add865d4249b6838c51f70222a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020 № 11
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-16-000253-c 16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обасті від 04.03.2020року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-92) іденфікатор закупівлі: UA2020-01-16-000253c КП «Міськсвітло» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1.Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст..10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч.1та п.13 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п.1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючи те, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, продовжуються. Враховуючи цю обставину, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, у разі продовження, така дата буде не актуальною та не вірною. Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. 2. Відносно не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додатку до Договору (Специфікація товару), яка є невід’ємною частиною Договору, повідомляємо, що зазначене сталося по причині технічного збою під час завантаження сканованої копії документів. А також інформуємо, що після підписання директором КП «Міськсвітло» Договору та додатку до Договору (Специфікації товару) на паперових носіях вказані документи надіслано на адресу переможця торгів (Постачальника). Скарг з боку Постачальника, щодо порушення Замовником норм чинного Законодавства не надходило. Скановану копію Специфікації до Договору від 24.02.2020року №21/20 додаємо. Водночас повідомляємо, що зазначені факти порушень будуть враховані у подальшому при формуванні нової тендерної документації.
2020-03-05 13:25:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
417 580,20
UAH з ПДВ
|
404 646,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
419 427,90
UAH з ПДВ
|
405 570,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
423 492,84
UAH з ПДВ
|
405 754,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Відхилено |
404 646,30
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 09:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
405 570,15
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 11:40
|
ДОД№3.PDF | зміни до договору |
20 січня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:21
|
20% Бензин.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 13:49
|
Scan_svitlana.ivasyuk_2020-12-03(16-05-14-765).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 14:17
|
File.PDF | укладений |
24 лютого 2020 14:14
|
File0002.PDF | укладений |
24 лютого 2020 14:14
|
File0001.PDF | укладений |
24 лютого 2020 14:14
|
File0003.PDF | укладений |
24 лютого 2020 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про пубдічні закупівлі" , сторони погодилися пролонгувати договір на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, але не довше ніж до 31.03.2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону України "Про пубдічні закупівлі" , сторони погодилися пролонгувати договір на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, але не довше ніж до 31.03.2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |