Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (паливо)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000253-c 58263e5b6ce345dba61170fef29acc93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морис Лілія Петрівна

380667113819
misksvitlo1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 31789170
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, ВУЛИЦЯ ГІРНИКА, будинок 9
Контактна особа: Морис Лілія Петрівна
380667113819,
misksvitlo1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:44
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18477 літр
Нафта і дистиляти(Паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Гірника, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 10:28
ТД_ПАЛИВО А-92 (2) КП МІСЬКСВІТЛО 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000253-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Про невідповідність пропозицій умовам тендерної документації
ТОВ «Солвінг Сістем» (далі по тексту Учасник), розглядається кваліфікаційною комісією як переможець торгів. Проте ми просимо тендерний комітет звернути увагу на наступне.

У складі тендерної пропозиції подаються документи, які свідчать про те, що Учасник не є власником, емітентом талонів, карт, скретч карт, а придбаває їх для подальшого перепродажу. Для підтвердження цього, додано Договір №К1/2019 від 13 грудня 2019р. (далі по тексту - Договір), укладений між Підприємством з іноземними інвестиціями “Амік Україна” та Учасником, Договір поставки №Т70-467 від 02 грудня 2019 року, підписаного з ТОВ “Лівайн Торг” та Договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями під №К03235 від 10.07.2019 р., підписаний з ТОВ “ВОГ КАРД”.
Отже, потенційні господарські відносини Замовника з цим Учасником знаходяться в правовій залежності від господарських відносин Учасника з вказаними суб’єктами господарювання та регламентовані нормами/пунктами Договору.

В документі під назвою “Гарантійний лист щодо строків дії талонів” Учасник вказує, що термін дії талонів, карт, скрейч карт становить 12 місяців з дня передачі їх Замовнику і діють по всій Україні. В той же час, в п.1.5 Договору №К1/2019 від 13 грудня 2019 р. вказано, що “Термін дії бланків-дозволів — 90 календарних днів з моменту їх отримання...”; в п.5.3 Договору - “Покупець зобов’язаний отримати паливо на АЗС протягом терміну, зазначено на зворотній стороні бланку дозволу”...в п.5.4: “По закінченню терміну, який зазначений у п.5.3 цього Договору, зобов’язання Постачальника по відпуску палива припиняється..”
Це прямо суперечить умовам тендерної документації Замовника , де вказано, що термін дії талонів на пальне повинен становити не менше 12 місяців.

Таким чином, ТОВ «Солвінг Сістем» опублікував неправдивий документ - “Гарантійний лист щодо строків дії талонів», текст якого носить декларативний характер та не може бути виконаний фактично. Тому ми наполягаємо на тому, що пропозиція Учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Просимо врахувати наші зауваження при визначені Переможця торгів та опублікувати відповідь на наше звернення у встановлений законодавством термін.

В іншому випадку ми направимо вимогу на розгляд АКУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 лютого 2020 12:00
Причина: Скарга буде опублікована у випадку акцепту пропозиції ТОВ"Солвінг Сістем"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000027 ● e6a08add865d4249b6838c51f70222a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.02.2020 № 11

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-16-000253-c 16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обасті від 04.03.2020року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-92) іденфікатор закупівлі: UA2020-01-16-000253c КП «Міськсвітло» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1.Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст..10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч.1та п.13 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п.1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючи те, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, продовжуються. Враховуючи цю обставину, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, у разі продовження, така дата буде не актуальною та не вірною. Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. 2. Відносно не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додатку до Договору (Специфікація товару), яка є невід’ємною частиною Договору, повідомляємо, що зазначене сталося по причині технічного збою під час завантаження сканованої копії документів. А також інформуємо, що після підписання директором КП «Міськсвітло» Договору та додатку до Договору (Специфікації товару) на паперових носіях вказані документи надіслано на адресу переможця торгів (Постачальника). Скарг з боку Постачальника, щодо порушення Замовником норм чинного Законодавства не надходило. Скановану копію Специфікації до Договору від 24.02.2020року №21/20 додаємо. Водночас повідомляємо, що зазначені факти порушень будуть враховані у подальшому при формуванні нової тендерної документації.

2020-03-05 13:25:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 417 580,20
UAH з ПДВ
404 646,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 419 427,90
UAH з ПДВ
405 570,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 423 492,84
UAH з ПДВ
405 754,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 14:12
Електронний підпис
30 січня 2020 17:05
Електронний підпис
30 січня 2020 17:04
Статут.pdf
30 січня 2020 17:04
Статут (копія).pdf
30 січня 2020 17:04
Статистика.pdf
30 січня 2020 17:04
Рішення ТОВ (копія).pdf
30 січня 2020 17:04
Рішення по ЗУ про ТОВ.pdf
30 січня 2020 17:04
Пропозиція.pdf
30 січня 2020 17:04
Проект договору.pdf
30 січня 2020 17:04
Описи Солвінг.pdf
30 січня 2020 17:04
Описи Солвінг (копія).pdf
30 січня 2020 17:04
Наказ №4.pdf
30 січня 2020 17:04
Ліцензія.pdf
30 січня 2020 17:04
Ліцензія (копія).pdf
30 січня 2020 17:04
Договір з WOG (ориг).pdf
30 січня 2020 17:04
Договір з AMIC (ориг).pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка Корупція ЮР.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка Корупція ФІЗ.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка з МВС.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка з ДПС.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка до ліцензії.pdf
30 січня 2020 17:04
Довідка Банкрутство.pdf
30 січня 2020 17:04
Відомості з ЄДР.pdf
30 січня 2020 17:04
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 17:04
Витяг ПДВ (копія).pdf
30 січня 2020 17:04
Витяг ЄДР від 27.01.2020р..pdf
30 січня 2020 17:04
Витяг Акциз.pdf
30 січня 2020 17:04
Виписка з ЄДР.pdf
30 січня 2020 17:04
Баланс 2019 рік.pdf
30 січня 2020 17:04
1 - Реєстр документів.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 15:23
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 15:23
Довідки до ст.17.pdf
31 січня 2020 15:23
Проект договору.pdf
31 січня 2020 15:23
Мережа АЗК WOG .pdf
31 січня 2020 15:23
Довідка про санкції.pdf
31 січня 2020 15:23
Список АЗК в м.Калуш.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 19:41
Електронний підпис
31 січня 2020 19:40
Тендерна пропозиція.PDF
31 січня 2020 19:40
Стаття 17.PDF
31 січня 2020 19:40
Протокол зборів 395.PDF
31 січня 2020 19:40
ОПИС.pdf
31 січня 2020 19:40
МТБ.PDF
31 січня 2020 19:40
МВД 21.01.20 р..PDF
31 січня 2020 19:40
Лист підтвердження.PDF
31 січня 2020 19:40
Копія Статут.PDF
31 січня 2020 19:40
Договір суборенди.PDF
31 січня 2020 19:40
Договір ЕТІ.PDF
31 січня 2020 19:40
Договір Глуско є.т..PDF
31 січня 2020 19:40
Довідки ДФС - 23.01.2020-3.pdf
31 січня 2020 19:40
Довідка щодо Статуту.PDF
31 січня 2020 19:40
Довідка про товар.PDF
31 січня 2020 19:40
Довідка про Санкції.PDF
31 січня 2020 19:40
Довідка банк - 31.01.2020.pdf
31 січня 2020 19:40
Гарантійний лист.PDF
31 січня 2020 19:40
Витяг ПДВ ІЕТ.PDF
31 січня 2020 19:40
Витяг ЄДР 08.01.2020.PDF
31 січня 2020 19:40
Виписка.PDF
31 січня 2020 19:40
Баланс і звіт.pdf
31 січня 2020 19:40
Баланс і звіт 2018.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 404 646,30
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 09:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 405 570,15
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
405 570,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:40
ДОД№3.PDF зміни до договору
20 січня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:21
20% Бензин.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:49
Scan_svitlana.ivasyuk_2020-12-03(16-05-14-765).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:24
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:17
File.PDF укладений
24 лютого 2020 14:14
File0002.PDF укладений
24 лютого 2020 14:14
File0001.PDF укладений
24 лютого 2020 14:14
File0003.PDF укладений
24 лютого 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про пубдічні закупівлі" , сторони погодилися пролонгувати договір на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, але не довше ніж до 31.03.2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України "Про пубдічні закупівлі" , сторони погодилися пролонгувати договір на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, але не довше ніж до 31.03.2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML