Знищувачі документів (шредери)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000173-b 350b75ffd9f34ad6a48375c2716adae8
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Контактна особа замовника: Терещенко Олексій Григорович
+380634081631
zakupivlitdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 11:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 11:05
Початок аукціону: 24 січня 2020 12:04
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Знищувачі документів (шредери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 січня 2020 11:01
ДЕТ (Шредери).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по документації.
Дата подання: 16 січня 2020 11:34
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:40
Добрий день. В Т.Д. вказані конкретні моделі знищувачів. Чи будете Ви розглядати аналоги з кращими характеристиками? Дякуємо.
Відповідь: Інформація стосовно еквівалентів зазначена у Додатку 1документації електронних торгів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:27
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація зазначена в документації електронних торгів. Будь ласка, уважніше ознайомтесь з вказаною документацією.
Обов’язковий перелік документів
Дата подання: 20 січня 2020 12:36
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:55
Шановний Замовнику!!! В тендерній документації в переліку документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, є вимога що до наявності листа з обов’язково зазначеним кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особою. В зв’язку з вищезазначеним повідомляємо, що наші установчі документи були зареєстровані у 2004 році, зміни не вносилися, а порядок функціонування порталу електронних сервісів №784/5 від 23.03.2016 року набрав чинності із 29.03.2019. Тому вказана редакція статуту не завантажена до порталу. Додатково повідомляємо, що вказана редакція нашого статуту є чинною і зареєстрованою відповідно до вимог чинного на той час законодавства України. Чи не призведе до відхилення нашої пропозиції відсутність коду доступу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація зазначена в документації електронних торгів. Будь ласка, уважніше ознайомтесь з вказаною документацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-000173-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 28 січня 2020 19:59
Вимога надати пояснення щодо відхилення ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" як переможця торгів
Шановний Замовнику, вимагаємо надати змістовну відповідь, яка частина пропозиції ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" не відповідає умовам закупівлі.
customer_decision: Вимога не задоволена
31 січня 2020 17:20
За даними органів статистики, на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік, основним видом економічної діяльності ПП «ІТ МАСТЕР СЕРВІС» (далі –Учасник) визначений: 62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем. За інформацією отриманою з відкритих джерел Учасник не має жодного досвіду поставки продукції необхідної Замовнику торгів. При цьому, підтверджень щодо наявності досвіду поставки необхідної продукції Учасником не надано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 22 734,00
UAH з ПДВ
21 598,98
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 22 995,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 24 310,56
UAH з ПДВ
21 784,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 29 970,00
UAH з ПДВ
29 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 29 473,92
UAH з ПДВ
29 473,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:02
sign.p7s
23 січня 2020 10:00
Згода з договором.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 15:44
sign.p7s
22 січня 2020 18:06
sign.p7s
22 січня 2020 18:03
Пропозиція.pdf
22 січня 2020 18:03
Санітарний висновок.pdf
22 січня 2020 18:03
Рішення 2.pdf
22 січня 2020 18:03
Статут.pdf
22 січня 2020 18:03
Витяг ПДВ.pdf
22 січня 2020 18:03
Витяг з ЄДР (27.12.2020).pdf

Публічні документи

22 січня 2020 21:51
Цінова (Шредери).pdf
22 січня 2020 21:51
Додаток 1 (Шредери).pdf
22 січня 2020 21:51
Довідка ДФС_22.01.20.pdf
22 січня 2020 21:51
Протокол зборів.pdf
22 січня 2020 21:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 січня 2020 21:51
Статут_2019.pdf
22 січня 2020 21:51
Інформація Учасника.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 09:46
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
23 січня 2020 09:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 січня 2020 09:46
Довідка.pdf
23 січня 2020 09:46
Довідка2.pdf
23 січня 2020 09:46
Довідка3.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 21 598,98
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:55
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Відхилено 21 600,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 17:30
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Відхилено 21 784,80
UAH з ПДВ
29 січня 2020 17:46
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
Переможець 29 466,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:56

Документи

27 січня 2020 14:54
Рішення №1/270120

Документи

28 січня 2020 17:30
Рішення №1/280120

Документи

29 січня 2020 17:45
Рішення №1/290120

Документи

30 січня 2020 16:54
Рішення №1/300120

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
29 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 16:54
Рішення №1/300120

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
03 лютого 2020 17:34

Актуальні тендери

До пошуку