Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000155-c ● ec48d6a5bb884e6ca06b1e5ad890cd2c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38485788 |
Місцезнаходження: | 44101, Україна , Волинська обл., смтРатне, Газіна 64 |
Контактна особа: |
Батура Людмила Миколаївна 380979980701 pmsdratno@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44101, Україна, Волинська область, Ратне, вул. Газіна,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 09:14 |
цінова пропозиція.docx |
16 січня 2020 09:14 |
лист-згода.docx |
16 січня 2020 09:13 |
проект договору.docx |
16 січня 2020 09:13 |
технічна характеристика.docx |
16 січня 2020 09:13 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення умов закупівлі
Дата подання: 17 січня 2020 00:53
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:33
Вивчивши вашу тендерну документацію, відразу зрозуміло, що медико-технічні вимоги закупівлі прописані під конкретний прилад, повних аналогів якому немає на ринку гематологічних аналізаторів. Мова йде про гематологічний аналізатор Micro CC20+ виробництва компанії HTI, офіційного дистирибютора на Україні компанії Інтермедика (проте продають в більшості через ФОП). Також чітко прослідковується відповідність даної тендерної документації замовника вже проведеним у Волинській області закупівлям, де предметом купівлі також був гематологічний аналізатор Micro CC20+, з аналогічно прописаним медико-технічним завданням. А саме допорогова закупівля UA-2019-12-02-002836-b КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" та закупівля UA-2019-11-29-000794-c КНП "Центр первинної медичної допомоги Любомльської районної ради" де переможцем було оголошено одного і того ж учасника ФОП Гарбарчук Олексій Валерійович, причому дата його реєстрації 27.09.2019 року. Явно має місце попередня домовленість учасника з замовником обладнання адже документація ідентична двом попереднім закупівлям, тим паче що замовники знаходяться у сусідніх районах. Наполегливе прохання усунути вищенаведені порушення усунути дискримінаційні медико-технічні вимоги і не займатися фальсифікацією публічних закупівель, тому що всі факти вказують на це.....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування. Відповідно до Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також 20 березня 2019 року ухвалений Наказ № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію.частини 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пунктом 6.4 передбачено, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. В даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ні Закон, ні Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
163 807,37
UAH з ПДВ
|
163 807,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ |
197 900,00
UAH з ПДВ
|
197 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Відхилено |
163 807,37
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 16:03
|
ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ #3227411351 |
Переможець |
197 900,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 09:09
|
договір поставки 2.PDF | укладений |
05 лютого 2020 09:08
|