Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000155-c ec48d6a5bb884e6ca06b1e5ad890cd2c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Батура Людмила Миколаївна

380979980701 pmsdratno@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38485788
Місцезнаходження: 44101, Україна , Волинська обл., смтРатне, Газіна 64
Контактна особа: Батура Людмила Миколаївна
380979980701
pmsdratno@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 15:54
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44101, Україна, Волинська область, Ратне, вул. Газіна,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 09:14
цінова пропозиція.docx
16 січня 2020 09:14
лист-згода.docx
16 січня 2020 09:13
проект договору.docx
16 січня 2020 09:13
технічна характеристика.docx
16 січня 2020 09:13
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення умов закупівлі
Дата подання: 17 січня 2020 00:53
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:33
Вивчивши вашу тендерну документацію, відразу зрозуміло, що медико-технічні вимоги закупівлі прописані під конкретний прилад, повних аналогів якому немає на ринку гематологічних аналізаторів. Мова йде про гематологічний аналізатор Micro CC20+ виробництва компанії HTI, офіційного дистирибютора на Україні компанії Інтермедика (проте продають в більшості через ФОП). Також чітко прослідковується відповідність даної тендерної документації замовника вже проведеним у Волинській області закупівлям, де предметом купівлі також був гематологічний аналізатор Micro CC20+, з аналогічно прописаним медико-технічним завданням. А саме допорогова закупівля UA-2019-12-02-002836-b КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" та закупівля UA-2019-11-29-000794-c КНП "Центр первинної медичної допомоги Любомльської районної ради" де переможцем було оголошено одного і того ж учасника ФОП Гарбарчук Олексій Валерійович, причому дата його реєстрації 27.09.2019 року. Явно має місце попередня домовленість учасника з замовником обладнання адже документація ідентична двом попереднім закупівлям, тим паче що замовники знаходяться у сусідніх районах. Наполегливе прохання усунути вищенаведені порушення усунути дискримінаційні медико-технічні вимоги і не займатися фальсифікацією публічних закупівель, тому що всі факти вказують на це.....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування. Відповідно до Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також 20 березня 2019 року ухвалений Наказ № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію.частини 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пунктом 6.4 передбачено, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. В даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ні Закон, ні Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 163 807,37
UAH з ПДВ
163 807,37
UAH з ПДВ
Документи
ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ 197 900,00
UAH з ПДВ
197 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Відхилено 163 807,37
UAH з ПДВ
27 січня 2020 16:03
ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3227411351
Переможець 197 900,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 09:37

Документи

27 січня 2020 16:03
протокол 8.PDF

Документи

30 січня 2020 09:37
протокол 11.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛЕВЧУК ЮРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3227411351
197 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 09:37
протокол 11.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 09:09
договір поставки 2.PDF укладений
05 лютого 2020 09:08