Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуг
Очікувана вартість
517 791,13 UAH
UA-2020-01-16-000147-a fcd32a14553340a2a7696d5410212c5c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Анжела Вікторівна

+380322330552 lv_school_33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №33 м.Львів
Код ЄДРПОУ: 23888577
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Шевченка 34
Контактна особа: Шаповал Анжела Вікторівна
+380322330552
lv_school_33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
272 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Шевченка,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться відповідно до виставлених Учасником рахунків в порядку та на умовах, визначених Договором про постачання теплової енергії Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 січня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛМКП"Львівтеплоенерго"
#05506460
Переможець 517 791,13
UAH
16 січня 2020 14:32

Документи

16 січня 2020 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛМКП"Львівтеплоенерго"
#05506460
517 791,13
UAH
Документи

Документи

16 січня 2020 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 18:30
Платіжне доручення укладений
19 лютого 2021 18:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:45
Додаткова угода зміни до договору
31 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:52
Додаткова угода зміни до договору
22 грудня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:08
Договір укладений
22 січня 2020 14:57
Договір укладений
22 січня 2020 14:57
Договір укладений
22 січня 2020 14:57
Договір укладений
22 січня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовилися про зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 6117/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування, керуючись положенням п.10.2 Договору № 6117/3 від 22.01.2020 р. та п.4.ч.4. ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» , з огляду на затримку фінансування витрат замовника,сторони погодили продовжити строку дії договору та виконання зобов’язань до 31.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 6117/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 413 032,70
UAH (в тому числі ПДВ 68 838,78 UAH)