Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
80 500,00 UAH
UA-2020-01-15-003673-c ● ee0d2a7d5224419d9e4b44cce9a984a6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Любарський Дмитро Григорович +380566696085 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 18:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 18:21 |
Очікувана вартість: | 80 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охоронні послуги
Тендерна документація
15 січня 2020 18:17 |
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
15 січня 2020 18:17 |
додаток4Довідка про відсутність підстав.docx |
15 січня 2020 18:17 |
Додаток3Перелік документів.docx |
15 січня 2020 18:17 |
Додаток2_технічні_вимоги.docx |
15 січня 2020 18:17 |
Договор Відділ освітиПульт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003673-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 28 січня 2020 11:44
Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 09:43
Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003673-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 28 січня 2020 11:43
Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 09:44
Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003673-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 28 січня 2020 09:04
Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 09:46
Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | обслуговування на ПЦС охорони та приміщень майна (сигналізації) котелень КЗ "НСЗШ" |
Опис предмету закупівлі: |
обслуговування на ПЦС охорони та приміщень майна (сигналізації) котелень КЗ "НСЗШ"
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 43 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 432,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
14 посл
обслуговування на ПЦС охорони та приміщень майна (сигналізації) котелень КЗ "НСЗШ"
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, за об`єктами відділу освіти
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109168 |
Переможець |
38 150,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20200204_0001.pdf | укладений |
05 лютого 2020 08:16
|