Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного санітарного прибирання вулиць Шевченківського району м. Львова)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-01-15-003629-c 9a1281c98c1744c081b281b65d011638
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Михайло Юрійович

380322521767 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11
Контактна особа: Космина Михайло Юрійович
380322521767
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:34
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ручного санітарного прибирання вулиць Шевченківського району м. Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 18:00
7. Проект договору.docx
15 січня 2020 18:00
5. Технічне завдання сан.очистка ручне.docx
15 січня 2020 18:00
4. Перелік документів ТД.doc
15 січня 2020 17:59
3. ТД сан очистка ручне.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" 71 042,94
UAH з ПДВ
71 042,94
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" 104 455,62
UAH з ПДВ
104 455,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:35
Електронний підпис
29 січня 2020 14:13
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 14:13
Аналогічний договір.pdf
29 січня 2020 14:13
Звіт 1ДФ 3кв. 2019р.pdf
29 січня 2020 14:13
Техпаспорти.pdf
29 січня 2020 14:13
Витяг з ЄДР.pdf
29 січня 2020 14:13
Проект договору.pdf
29 січня 2020 14:13
Статут.pdf
29 січня 2020 14:13
Виписка з ЄДР.pdf
29 січня 2020 14:13
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"

Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"
#19334710
Переможець 71 042,94
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"
#19334710
71 042,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:40
Додаткова 3 20-Т-20 20%.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Додаткова 2 20-Т-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
20-Т-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 14:57
Зміна реквізитів 20-Т-20.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 14:55
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 18:05
20-Т-20.pdf укладений
18 лютого 2020 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/Т/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо, визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснювалось за комплексною ціною за одиницю послуг. Ціна договору відповідно до бюджетних призначень становить 3 500 000,00 грн. з ПДВ. Оскільки технічно внести суму договору було неможливо
Номер договору про закупівлю: 20/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 20/Т/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10 Договору, а саме п. 10.1. викласти у наступній редакції: "10.1. Даний договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2021р."
Номер договору про закупівлю: 20/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Розділ 3 Договору пунктом 3.1.2. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2021 році становить 699 999,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 499 999,03
UAH (в тому числі ПДВ 583 333,17 UAH)