Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області»
Очікувана вартість
124 583 327,00 UAH
UA-2020-01-15-003557-c 1f8ab9eb0a514b53ada9167c7e49391f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:32
Очікувана вартість: 124 583 327,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90571, Україна, Закарпатська область, с. Нижня Апша, вул. Черничко, №14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти донора Європейського Союзу та кошти місцевого бюджету в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу"). Аванс 30 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти донора Європейського Союзу та кошти місцевого бюджету в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу"). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Фінансова спроможність : 20%
Понад 100 (сто) мільйонів гривень: 20%
Понад 50 (п’ятдесят) мільйонів грн. до 100 (сто) млн. грн. включно: 15%
Понад 25 (двадцять п’ять ) мільйонів грн. до 50 (п’ятдесяти) млн. грн включно: 10%
До 25 (двадцять ) млн. грн. включно: 0%
Наявність працівників: 10%
Від 30 (тридцяти) працівників і більше: 10%
Від 15 (п’ятнадцяти) до 30 (тридцяти) працівників включно: 5%
Від 5 (п’яти) до 15 (п’ятнадцяти) працівників включно: 2%
До 5 (п’яти) працівників включно: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 20 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 23 січня 2020 13:46
Шановний Замовнику! При ознайомленні із Вашою тендерною документацією нами було виявлено окремі порушення законодавства та основних принципів публічних закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах значної кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено дискримінаційні вимоги, що значно обмежують коло потенційних учасників та, у свою чергу, можуть призвести в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій та надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання. Так, відповідно до тендерної документації, Вами встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, встановлено вимогу щодо надання копій договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суми, еквівалентні 10% від очікуваної вартості закупівлі та 5% від очікуваної вартості. Ми усвідомлюємо, що таким чином Вами зроблено спробу обмежити участь у закупівлі недобросовісних Учасників. Розуміємо також, що умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників , які вже мали досвід виконання робіт з будівництва та реконструкції будівель у визначених об’ємах, з належною якістю. Однак при цьому, ми вважаємо, що підтвердити наявність досвіду та можливості виконання аналогічних договорів можна і шляхом надання копій виконаних аналогічних Договорів на менші суми. Виходячи з наведеного, просимо внести зміни в Тендерну документацію в частині надання можливості на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» надати 2 окремі договори підряду, ціна яких сумарно становить суму, еквівалентну 10% від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником внесені зміни до тендерної документації: "успішне завершення учасником протягом 2016-2019 років не менше одного договору підряду, предметом якого є будівництво або реконструкція будівель на суму еквівалентну 10% або більшу від очікуваної вартості предмета закупівлі або двох договорів підряду, предметом яких є будівництво або реконструкція будівель, вартість яких сумарно становить суму, еквівалентну 10% або більшу від очікуваної вартості предмета закупівлі".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000011 ● 8fad4a3c9e91415aac07f374d3d8f0fb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.03.2020 № 14

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 25.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-15-003557-c 15.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 124 333 892,00
UAH
124 333 892,00
UAH
1.4285714286 87 033 724.40 Документи
ТОВ Метрополіс 124 509 260,45
UAH
124 509 260,45
UAH
1.0714285714 116 208 643.09 Документи

Публічні документи

25 березня 2020 16:54
Електронний підпис
25 березня 2020 16:53
не банкрут
25 березня 2020 16:53
корупція2
25 березня 2020 16:53
корупція1
23 березня 2020 09:38
Електронний підпис
21 березня 2020 09:36
довідка МВС
20 лютого 2020 15:27
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч7.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч6.pdf
20 лютого 2020 15:20
Довідка UA-2020-01-15-003557-c.zip
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч5.pdf
20 лютого 2020 15:20
охорона праці.rar
20 лютого 2020 15:20
дотрим норм.pdf
20 лютого 2020 15:20
календарний графік.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч4.pdf
20 лютого 2020 15:20
70 Туб лікарня.imd
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч3.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч26.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч2.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч25.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч1.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч24.pdf
20 лютого 2020 15:19
проект договору.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч23.pdf
20 лютого 2020 15:19
зниження ціни.pdf
20 лютого 2020 15:19
добросовісна конкур.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч22.pdf
20 лютого 2020 15:19
достовірність інф.pdf
20 лютого 2020 15:19
ст17 переможець.pdf
20 лютого 2020 15:19
дод6.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч21.pdf
20 лютого 2020 15:19
декларація учасника.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч20.pdf
20 лютого 2020 15:19
забезпечення договору.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч19.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч9.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч8.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч18.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч7.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч6.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч5.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч4.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч3.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч2.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч1.pdf
20 лютого 2020 15:19
ст17.pdf
20 лютого 2020 15:19
ПДВ 2020.pdf
20 лютого 2020 15:19
дозвіл 2.pdf
20 лютого 2020 15:19
дозвіл.pdf
20 лютого 2020 15:19
Ліцензія.pdf
20 лютого 2020 15:19
довкілля.pdf
20 лютого 2020 15:19
істотні.pdf
20 лютого 2020 15:19
формальні.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч17.pdf
20 лютого 2020 15:19
персональні.pdf
20 лютого 2020 15:19
субпідр.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч16.pdf
20 лютого 2020 15:19
санкції.pdf
20 лютого 2020 15:19
звіт 1ПВ.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч15.pdf
20 лютого 2020 15:19
1ДФ 4кв2019.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч14.pdf
20 лютого 2020 15:19
БАНК.rar
20 лютого 2020 15:19
уличне акти1-7.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч13.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч12.pdf
20 лютого 2020 15:19
уличне договір акти.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч11.pdf
20 лютого 2020 15:19
короленка.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч10.pdf
20 лютого 2020 15:19
аналогічні.pdf
20 лютого 2020 15:19
штатний розпис.pdf
20 лютого 2020 15:19
працівники.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч9.pdf
20 лютого 2020 15:18
техніка.rar
20 лютого 2020 15:18
кошторис ч8.pdf
20 лютого 2020 15:18
квал дані.pdf
20 лютого 2020 15:18
виписка Вельт.pdf
20 лютого 2020 15:18
ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 15:18
код доступу.pdf
20 лютого 2020 15:18
паспорт директора код.pdf
20 лютого 2020 15:18
установчі документи.pdf
20 лютого 2020 15:18
відомості учасника.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:44
FW_ ецп (1).zip
20 лютого 2020 11:44
довідка банк.jpg
20 лютого 2020 11:44
декларація0001.PDF
20 лютого 2020 11:44
зниж ціни.PDF
20 лютого 2020 11:44
Довкілля.PDF
20 лютого 2020 11:44
надання усіх док.PDF
20 лютого 2020 11:44
договірна ціна.PDF
20 лютого 2020 11:44
робітники.pdf
20 лютого 2020 11:44
ІТП.pdf
20 лютого 2020 11:44
1дф 2019 4кв.PDF
20 лютого 2020 11:44
штатний на 02012020.PDF
20 лютого 2020 11:44
проект договору.pdf
20 лютого 2020 11:44
ст.17 Закону України.pdf
20 лютого 2020 11:44
копія договору оренди.pdf
20 лютого 2020 11:44
техніка.pdf
20 лютого 2020 11:44
КБ3_відгук.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору4.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору3.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору2.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору1.pdf
20 лютого 2020 11:44
довідка про досвід.pdf
20 лютого 2020 11:44
довідка зі статистики.pdf
20 лютого 2020 11:44
СТАТ УПРАВЛІННЯ.jpg
20 лютого 2020 11:44
СТАТ УПРАВЛІННЯ 001.jpg
20 лютого 2020 11:44
Витяг 07.11.2019р..rtf
20 лютого 2020 11:44
Лiцензiя_2019.PDF
20 лютого 2020 11:44
ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 лютого 2020 11:44
НАКАЗ НА МАКОВЕЦЬКОГО.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ Метрополіс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
124 333 892,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 18:35
Договір 4Г.pdf укладений
09 квітня 2020 18:32
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 17:25
додаткова угода №2 Вельт капітал.PDF зміни до договору
26 травня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:01
додаткова угода №1 Вельт капітал.PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” та відповідно до кошторисних призначень на 2021 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції: "3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 114 048 616,00 (Сто чотирнадцять мільйонів сорок вісім тисяч шістсот шістнадцять грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 23 000 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 73 106 980,00 грн., 17 941 636,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів."
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що інформацію щодо Зміни даних у дозволі на виконання будівельних робіт департаментом охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації отримано від Державної архітектурно-будівельної інспекції України 24.09.2020 виконання Договору по об'єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” ТОВ „Вельт Капітал" розпочато у вересні 2020 року. Враховуючи зазначене, виникла необхідність внести зміни до додатку №1 "Календарний графік виконання робіт" Договору про закупівлю від 08.04.2020 № 4/Г, а саме додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML