Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га)
Complex engineering services (services of topographic-geodetic survey of scale 1: 500 of the city of Energodar of the Zaporozhye region with a total area of 344 ha)
Очікувана вартість
5 871 432,00 UAH
UA-2020-01-15-003524-c ff44c7b115884d4599490f93515734c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Виконавчий комітет Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04526934
Місцезнаходження замовника: 71502, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вулиця Курчатова,11
Контактна особа замовника: Шарун Оксана Василівна
+380613965082
sharun@en.gov.ua
Додаткові контактні особи: Каленський Віталій Васильович
+380613965814
vzv@en.gov.ua
Official name: Executive committee of Enerhodar Citu Council
National ID: 04526934
Contact point: Sharun Oksana
+380613965082
sharun@en.gov.ua
Additional contacts: Kalenskyy Vitaliy
+380613965814
vzv@en.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 17:39
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 17:39
Початок аукціону: 24 березня 2020 13:14
Очікувана вартість: 5 871 432,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 357,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 січня 2020 17:35
Enquiries until: 07 лютого 2020 17:39
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 17:39

Information

Estimated total value: 5 871 432 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 357 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71502, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, 11
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Complex engineering services (services of topographic-geodetic survey of scale 1: 500 of the city of Energodar of the Zaporozhye region with a total area of 344 ha)
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 лютого 2020 14:49
Електронний цифровий підпис
05 лютого 2020 14:42
тендерна документація із змінами 2 від 05.02.2020.pdf
05 лютого 2020 14:41
Тендерна документація із змінами 05.02.2020 закреслення.doc
05 лютого 2020 14:41
порівняльна таблиця до змін від 05.02.2020.doc
05 лютого 2020 14:41
Протокол _ 21 від 05.02.2020.pdf
05 лютого 2020 14:41
Тендерна документація із змінами _2 від 05.02.2020.doc
29 січня 2020 11:01
Тендерна документація із змінами 29.01.2020 закреслення.doc
29 січня 2020 11:01
протокол від 29.01.2020 _15.pdf
29 січня 2020 11:01
порівняльна таблиця до змін від 29.01.2020.doc
29 січня 2020 11:01
Проєкт Договору з розроблення технічної документації топографо-геодезична зйомка у масштабі 1-500 мікрорайонів і районів міста Енергодара із змінами 29.01.2020.doc
21 січня 2020 15:30
Тендерна документація із змінами 21.01.2020 закреслення.doc
21 січня 2020 15:30
Протокол від 21.01.2020 _10.pdf
21 січня 2020 15:30
порівняльна таблиця до змін від 21.01.2020.doc
05 лютого 2020 14:49
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 11:07
Електронний цифровий підпис
21 січня 2020 15:36
Електронний цифровий підпис
15 січня 2020 17:59
Електронний цифровий підпис
05 лютого 2020 14:42
тендерна документація із змінами 2 від 05.02.2020.pdf
05 лютого 2020 14:41
тендерна документація із змінами 1 від 29.01.2020.pdf
29 січня 2020 11:01
тендерна документація із змінами 1 від 29.01.2020.pdf
21 січня 2020 15:30
Тендерна документація нова редакція 21.01.2020.pdf
15 січня 2020 17:35
Тендерна документація.pdf
05 лютого 2020 14:41
Тендерна документація із змінами 05.02.2020 закреслення.doc
05 лютого 2020 14:41
порівняльна таблиця до змін від 05.02.2020.doc
05 лютого 2020 14:41
Протокол _ 21 від 05.02.2020.pdf
05 лютого 2020 14:41
Тендерна документація із змінами _2 від 05.02.2020.doc
15 січня 2020 17:35
Тендерна документація з розроблення технічної документації топографо-геодезична зйомка у масштабі 1-500 мікрорайонів і районів міста Енергодара.doc
29 січня 2020 11:01
Тендерна документація із змінами 29.01.2020 закреслення.doc
29 січня 2020 11:01
протокол від 29.01.2020 _15.pdf
29 січня 2020 11:01
порівняльна таблиця до змін від 29.01.2020.doc
29 січня 2020 11:01
Проєкт Договору з розроблення технічної документації топографо-геодезична зйомка у масштабі 1-500 мікрорайонів і районів міста Енергодара із змінами 29.01.2020.doc
15 січня 2020 17:35
Договір з розроблення технічної документації топографо-геодезична зйомка у масштабі 1-500 мікрорайонів і районів міста Енергодара.doc
21 січня 2020 15:30
Тендерна документація із змінами 21.01.2020 закреслення.doc
21 січня 2020 15:30
Протокол від 21.01.2020 _10.pdf
21 січня 2020 15:30
порівняльна таблиця до змін від 21.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 16 січня 2020 10:33
Дата відповіді: 17 січня 2020 13:19
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації договір з наступним предметом: «проведення геодезичних робіт, щодо виконання топографічної зйомки масштабу 1:500 земельних ділянок на території сільської ради». Дякую!
Відповідь: Критерії аналогічного договору визначені Замовником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти. Місто Енергодар належить до групи середніх міст (відповідно до ДБН Б2.2-12.2019 таблиця 4.2). Вважаємо, що послуга зі створення топографічного плану середнього міста з чисельністю населення більше 50 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови. Аналогічним договором буде вважатися надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:500, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, а не конкретних земельних ділянок які знаходяться та території сільської ради.
Щодо загальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за основним місцем роботи
Дата подання: 16 січня 2020 10:48
Дата відповіді: 17 січня 2020 13:21
Прошу надати роз’яснення до п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: яка необхідна загальна кількість працівників (сертифікованих інженерів-геодезистів та сертифікованих інженерів-землевпорядників; фахівців із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за основним місцем роботи з урахуванням викладених кваліфікаційних критеріїв до учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мінімальна загальна кількість працівників передбачена умовами тендерної документації п.5 розділом III (відповідно до ст.5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», ст.ст.26, 66 Закону України «Про землеустрій»). Підтвердженням відповідної кваліфікації працівників є документ встановленого зразка про отримання освіти за відповідною спеціальністю.
Незаконні вимоги до кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 17 січня 2020 11:04
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:36
1. В кваліфікаційних критеріях вимагається свідоцтво реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Держгеокадастру: Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1141 “Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 року № 1075 “Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок” втратила чинність. Зважаючи на зазначене, відтепер реєстрація апаратури супутникових радіонавігаційних систем Держгеокадастром не здійснюється. 2. Також вимагається наявність широкоформатного принтеру (плотеру) формату А0 (841х1188 мм). Для виконання даного виду робіт достатньо формату А1 (841x594 мм), так як вихідна продукція буде представлена у вигляді планшетів, розміри яких регулюються “Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500”. 3. Також вимагається наявність за основним місцем роботи юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників. Взагалі не зрозуміло наявність даних спеціалістів при даному виді робіт??? Також вимагається наявність спеціалістів лише за основним місцем роботи, при цьому для підтвердження рекомендують надати у тому числі копії трудових договорів? Згідно законодавства, для даного виду робіт, достатньо за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста який є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. При цьому для виконання даного об’єму робіт будуть залучені інші спеціалісти із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою у тому числі на договірних умовах або умовах субпідряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваші питання, повідомляємо про те, що було внесено зміни до тендерної документації.
Аналогічні договори
Дата подання: 17 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:38
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – вимагається надати договори на надання послуг/виконання робіт з комплексних інженерних послуг з топографо-геодезичної зйомки території у масштабі 1:500 населеного пункту. Зйомка населеного пункту в масштабі 1:500 досить рідкісне явище (більш частий масштаб 1:2 000). Даний вид робіт також передбачає зйомку не всього населеного пункту (6,35 тис. га), а лише його частину 344 га. Тому доречно перефразувати вимогу та виключити “населеного пункту”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваші питання, повідомляємо про те, що було внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення по загальній кількості фахівців
Дата подання: 20 січня 2020 10:24
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:39
Відповідно до п.5 Тендерної Документації передбачено: сертифікованих інженерів-геодезистів - не менше 1 особа; сертифікованих інженерів-землевпорядників - не менше 2 осіб; фахівців із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою - не менше 4 осіб. Учаснику необхідно надати інформацію по загальній кількості працівників не менше 4 осіб, із сертифікованих інженерів-геодезистів, інженерів землевпорядників та фахівців із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою, чи по загальній кількості працівників із сертифікованих інженерів-геодезистів, інженерів землевпорядників та фахівців із геодезичною, картографічною та/або землевпорядною освітою повина бути не менше 7 осіб ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Так дійсно тендерною документацією на виконання цієї послуги передбачено не менше 7 (семи) осіб.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-003524-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 24 січня 2020 12:26
Дискримінаційні вимоги щодо працівників
Шановний Замовник!
Згідно п.п. 2 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників закупівлі згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме учаснику необхідно підтвердити наявність таких працівників як сертифіковані інженери- землевпорядники (не менше 2 осіб). Учасник також має надати копії сертифікатів інженерів-землевпорядників, дійсні на весь період договору, що надають право надавати послуги відповідно до предмету закупівлі. Щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного у довідці, Учасник надає Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує вимоги законодавства, виходячи з наступного. Аналізуючи зміст Додатку 2 до тендерної документації для потенційного Виконавця передбачено надання таких робіт та послуг:
-топографо-геодезична зйомка масштабу 1:500;
- створення топографічного плану масштабу 1:500;
- складання Технічного звіту з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500.
Всі вказані роботи та послуги повністю підпадають під регулювання Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», оскільки згідно статті 1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» топографо-геодезичні та картографічні роботи це процес створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Тобто стаття 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлює вичерпний перелік вимог, які встановлені для суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності. Вимога щодо необхідності підтвердження наявності таких працівників як сертифіковані інженери- землевпорядники (не менше 2 осіб) є такою, що суперечить Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та такою, що порушує принцип недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Така вимога є такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційну вимогу п.п. 2 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності у учасників таких працівників як сертифіковані інженери- землевпорядники (не менше 2 осіб).
Просимо прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:22
Вимога Замовника стосовно такої кількості фахівців із землевпорядною освітою – не менше 2-ох осіб є обґрунтованою, адже відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до Додатку 2 до ТД встановлено перелік основних нормативних та нормативно-технічних документів, якими необхідно користуватись під час проєктування та надання послуг:
3.1) Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» № 353 від 23 грудня 1998 року;
3.2) Наказ N56 від 09.04.98 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 23 червня 1998 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)»;
3.3) Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 02.12.2016 № 509.
Цифрова топографічна основа підлягає внесенню до баз даних містобудівного кадастру, після чого може застосуватись для формування профільних геопросторових даних та вирішення інших завдань з забезпечення містобудівної діяльності на місцевому рівні.
Створена цифрова топографічна основа м. Енергодар повинна бути внесена до бази геоданих містобудівного кадастру Запорізької області і включати в себе значення кількісних та якісних характеристик, а також кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу та мати топологічно-узгоджену структуру геопросторової інформації.
Вимога Замовника щодо наявності фахівців із землевпорядною освітою – не менше 2-о осіб навпаки обумовлена недискримінацією учасників. Враховуючи предмет закупівлі, значний обсяг та стислий термін надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця мати за основним місцем роботи не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста та наявність сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2 осіб, фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4-ох осіб. В результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»).
На підставі вищевикладеного, Замовник відхиляє вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003524-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 24 січня 2020 12:28
Щодо питання аналогічних договорів
Доброго дня
У примітці п. п. 3 п. 5 Розділу III документації зазначено: «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір на надання послуг/виконання робіт з комплексних інженерних послуг з топографо-геодезичної зйомки території у масштабі 1:500 населеного пункту або його частини (району, кварталу, житлового району, тощо) за період 2016 - 2019 років».
Наказом «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» № 56 від 09.04.98 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 393/2833 від 23 червня 1998 р. (далі за текстом – Наказ) не визначено відмінностей та технічних особливостей виконання топографічного знімання у масштабі 1:500 щодо цілісної території населеного пункту та виконання топографічного знімання у масштабі 1:500 щодо конкретних земельних ділянок, які знаходяться на території населеного пункту. Технологічний процес виконання таких топографічних знімань згідно згаданого вище Наказу є ідентичним.
Враховуючи викладене та керуючись нормами чинного законодавства України, вимагаємо змінити вимогу щодо предмету аналогічного договору, переформулювати наступним чином: «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір на надання послуг/виконання робіт з комплексних інженерних послуг з топографо-геодезичної зйомки у масштабі 1:500 за період 2016 - 2019 років», оскільки процес виконання топографічного знімання у масштабі 1:500 є абсолютно однаковим що для території населеного пункту, що для конкретних земельних ділянок. Штучне обмеження предмету аналогічного договору та вказівка на топографо-геодезичну зйомку населеного пункту або його частину в даному випадку є порушенням ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:24
Щодо вимог до аналогічного договору. Вимога відхилена. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”, критерії такого договору визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти. Місто Енергодар належить до групи середніх міст (відповідно до ДБН Б2.2-12.2019 таблиця 4.2). Вважаємо, що послуга зі створення топографічного плану середнього міста з чисельністю населення більше 50 тис. осіб та створення топографічного плану конкретної земельної ділянки не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови. Аналогічним договором буде вважатися надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:500, на цілісну (цілісні) територію(її) або його частину (району, кварталу, житлового району) населеного пункту, а не конкретних земельних ділянок які знаходяться та території міста.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003524-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 31 січня 2020 15:07
Приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства
Відповідно до статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23 грудня 1998 р. №353-XIV у редакції від 27 липня 2013 р. із змінами та доповненнями: «Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт».

Відповідно до статей 3, 5, 16, 22 Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами та доповненнями: «Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»

Вимогами тендерної документації на закупівлю «Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га)» передбачено наявність сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2 осіб. Це є дискримінаційна вимога, що не відповідає чинному законодавству України у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

У разі нерозуміння положень закону «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», тендерній комітет Замовника може звернутися за роз’ясненнями до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин - Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.

Керуючись вищенаведеним і з метою уникнення непорозумінь просимо Вас дослухатися до наших зауважень і в решті решт привести тендерну документацію на закупівлю «Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га)» у відповідність до вимог чинних в Україні законів «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та «Про публічні закупівлі». В разі ігнорування вимог встановлених чинним законодавством України будемо змушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
05 лютого 2020 14:52
Шановний Учасник! Розглянувши Ваші вимоги до тендерної документації на закупівлю «Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га)» щодо передбачення наявності сертифікованих інженерів- землевпорядників - не менше 2 осіб, повідомляємо про те, що ваша вимога задоволена. Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-003524-c.b4
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 11 лютого 2020 16:29
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Виконавчий комітет Енергодарської міської ради (надалі – Замовник) 15.01.2020 оголосило закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД ff44c7b115884d4599490f93515734c8, предмет закупівлі ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково - технічні послуги в галузі інженерії (71355200-3 Послуги з топографічної зйомки) (Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га). Протоколом №21 від 05 лютого 2020р Замовником було внесено зміни та затверджено нову редакцію Тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги із змінами №2. (надалі – ТД) Зазначена ТД містить дискримінаційні вимоги та звужує конкурентоспроможність потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 18 «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступні підстави, що свідчать про наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника: Згідно п.п. 3 п. 5 Розділу III ТД передбачено надання учасником : довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2016 - 2019 років. - Для документального підтвердження надаються аналогічні договори*: - копії договорів з усіма додатками, (не менше 2-х договорів); - акти виконаних робіт або акти наданих послуг до аналогічних договорів, що свідчать про виконання зазначених у довідці договорів - листи відгуки від замовників. У примітці п. п. 3 п. 5 Розділу III ТД зазначено: «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір на надання послуг/виконання робіт з комплексних інженерних послуг з топографо-геодезичної зйомки території у масштабі 1:500 населеного пункту або його частини (району, кварталу, житлового району, тощо) за період 2016 - 2019 років». Встановлюючи дану вимогу Замовник не обґрунтовує її та одночасно з цим обмежує конкуренцію та можливість участі у даній закупівлі значного кола потенційних учасників з наступних підстав : Нормативна база на яку у ТД посилається Замовник , а саме Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» №353 від 23 грудня 1998 року (надалі – Закон України) у ст. 10 передбачає основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності : Під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації; впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва; розроблення, впровадження та організація програмного, технологічного і технічного забезпечення ефективного використання цифрових карт і геоінформаційних систем; виконання робіт методами і способами, безпечними для життя і здоров’я людей, стану довкілля та об’єктів, що мають історико-культурну цінність; графічне зображення на картах державних кордонів України та меж адміністративно-територіального устрою, а також кордонів іноземних держав та інших політико-адміністративних і географічних елементів; зберігання та облік топографо-геодезичних, картографічних, аерозйомочних і космічних матеріалів; систематичний аналіз державної астрономо-геодезичної основи на території України та відповідності картографічних матеріалів сучасному стану місцевості; виконання топографічних, картографічних, кадастрових зйомок та оновлення карт і планів, зйомок континентального шельфу та водних об’єктів в єдиній системі координат і висот. Як вбачається із вищезазначеного Закон України встановлюючи основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності не встановлює критерію або спеціалізованих вимог до виконання топографічної зйомки у населеному пункті або його частині та не виділяє таку зйомку як особливий її вид! В свою чергу згідно Наказу «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» № 56 від 09.04.98 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 393/2833 від 23 червня 1998 р. (далі за текстом – Наказ) не визначено відмінностей та технічних особливостей виконання топографічного знімання у масштабі 1:500 щодо цілісної території населеного пункту або його частини та виконання топографічного знімання у масштабі 1:500 щодо конкретних земельних ділянок, які знаходяться на території населеного пункту. Технологічний процес виконання таких топографічних знімань згідно чинного законодавства не розмежовується. Також слід зазначити, що мета послуг, визначена Технічним завданням, передбачає складання Технічного звіту у топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 території міста Енергодара Запорізької області загальною площею 344 га. Для планування, будівництва, реконструкції та благоустрою територій, забезпечення спрощення надання вихідних даних на проектування, проектування об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, та встановлює, що Виконавець зобов'язаний: - самостійно отримати вихідні дані матеріали і відомості в органах виконавчої влади; - виконати роботу в строк, зазначений у Договорі; - топографо-геодезичні і картографічні роботи зареєструвати в спеціально уповноваженому центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а також в обласних та міських управліннях (відділах) у справах будівництва і архітектури; - сформувати електронний документ, що містить відомості про результати робіт із топографо-геодезичної зйомки; - передати Замовнику документи, приведені в п.7 завдання Відповідно, Технічне завдання та роботи, передбачені ним, не мають особливої специфіки конкретно для топографо-геодезичної зйомки території у масштабі 1:500 населеного пункту або його частини та не відрізняються за складом та технологічною специфікою від топографо-геодезичної зйомки масштабу 1:500 земельних ділянок, які знаходяться на території населеного пункту, таким чином, Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення даної вимоги в якості критерію до аналогічних договорів. В свою чергу Замовник встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників. Крім того, Скаржник має досвід виконання топографо-геодезичних робіт та має можливість надати послуги, визначені предметом закупівлі, якісно та своєчасно. Але через дискримінаційні вимоги Замовника не має можливості прийняти участь у даній Закупівлі. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, в частині кваліфікаційних критеріїв щодо аналогічних договорів, п. п. 3 п. 5 Розділу III, а саме вимогу переформулювати наступним чином: «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір на надання послуг/виконання робіт із топографо-геодезичної зйомки у масштабі 1:500 за період 2016 - 2019 років»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 16:37
Рішення від 13.02.2020 №2783 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 16:36

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 16:28
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

24 лютого 2020 16:32
пояснення
24 лютого 2020 16:32
протокол

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку