Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне, дрібне і паперове канцелярське приладдя
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-01-15-003460-c 917653fd1e994c4095ce4742d67dc868
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Лариса Василівна

+380472635830 tender.ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357168
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Контактна особа: Коваль Лариса Василівна
+380472635830
tender.ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 17:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 17:26
Початок аукціону: 23 січня 2020 14:11
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кількість та найменування товарів зазначено у Додатку №1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 найменувань
Офісне, дрібне і паперове канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за товар Замовником здійснюється з моменту отримання від Постачальника рахунку (джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)) Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання товару
Дата подання: 20 січня 2020 09:44
Дата відповіді: 20 січня 2020 12:03
Поставка товару протягом року Скільки разів за рік планується поставка товару?
Відповідь: Замовлення здійснюється в залежності від потреб Замовника партіями (п. 2.1. Додатку №2 Проєкт договору).
Колір товару
Дата подання: 20 січня 2020 14:40
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:07
Чи можна запропонувати замість Папка-реєстратор AXENT Prestige двостороння 5cм, блакитна їнший колір бірюзовий або фіолетовий?
Відповідь: Так, колір в асортименті.
товар
Дата подання: 20 січня 2020 14:45
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:10
Який саме має бути перекидний календар? Чи підійде перекидний календар в формі трикутника (Будиночок)?
Відповідь: Ні, так як наші підрозділи працюють саме з перекидним.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-003460-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2202613576
Дата подання: 23 січня 2020 16:56
відсутність документів, що зазначені замовником у вимогах до учасників
Просимо Замовника звернути увагу на перелік документів, наданих Учасником "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ". У даному переліку відсутні наступні документи: комерційна пропозиція (!) та сертифікати якості предметів закупівлі. Вважаємо це грубим порушенням процедури подання тендерної пропозиції та вимог до учасників даного тендера, а також порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та незаперечною підставою для відхилення пропозиції "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ"

Розраховуємо на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 12:13
Згідно технічним вимогам до предмета закупівлі зазначеної в Додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та відповідно до п. 4.2. Інформації для учасника про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель та вимоги до кваліфікації учасника (далі – Інформація) Замовником вимагалося надання копії сертифікатів якості або інші документи, які підтверджують якість та відповідність технічним вимогам закупівлі.
Також, відповідно до п. 4.8 Інформації, протягом двох робочих днів після аукціону (або з дня початку розгляду учасника) переможцем аукціону (або учасником, який став на розгляд після відхилення попереднього учасника) дозавантажується до своєї пропозиції в електронній системі, комерційна пропозиція з урахуванням проведеного аукціону, у сканованому вигляді за формою, що викладено в додатку № 3 з підписом керівника (або уповноваженої особи).
Слід зазначити, що відповідно до п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 Замовником приймається рішення щодо визначення переможця закупівлі та/або відхилення, а не Учасником закупівлі.
Крім того, повідомляємо наступне, що розгляд пропозиції учасника ПП «ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ» наразі ще триває, тому ваше звернення з вимогою не може бути прийнято, оскільки оскаржуватися можуть порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Фактичних обставин, що можуть це підтверджувати, ви також не надали.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ" 88 709,00
UAH з ПДВ
63 400,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 68 009,10
UAH з ПДВ
66 292,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" 83 411,30
UAH з ПДВ
70 899,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 74 456,28
UAH з ПДВ
73 456,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 79 687,98
UAH з ПДВ
74 456,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 95 668,98
UAH з ПДВ
85 960,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:48
Ком. Проп.PDF
22 січня 2020 15:38
відгук.pdf
22 січня 2020 15:38
Сертифікат.PDF
22 січня 2020 15:38
Реквізити.PDF
22 січня 2020 15:38
Довідка про санкції.PDF

Публічні документи

22 січня 2020 11:20
Електронний підпис
22 січня 2020 10:30
Санкції-2020-01-21_17-53-03.jpg
22 січня 2020 10:30
довіреність.pdf
22 січня 2020 10:30
Згода-2020-01-21_17-55-02.jpg
22 січня 2020 10:30
Відгук-2020-01-21_18-00-17.jpg
22 січня 2020 10:30
сертифікати якості.rar

Публічні документи

22 січня 2020 17:10
Електронний підпис
22 січня 2020 17:06
Щоденник.pdf
22 січня 2020 17:06
Сертифікати 4.pdf
22 січня 2020 17:06
Сан гиг капс Зиби 1.pdf
22 січня 2020 17:06
висновок_ручки,Сello.pdf
22 січня 2020 17:06
Centropen.4Office.Norma.Sholz.pdf
22 січня 2020 17:06
AXENT.pdf
22 січня 2020 17:06
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
22 січня 2020 17:06
Лист про санкнції.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 22:30
Додаток 1.pdf
21 січня 2020 22:30
Витяг 05.12.19.pdf
21 січня 2020 22:30
Досвід виконання.rar
21 січня 2020 22:30
Лист-згода_ договір.jpg
21 січня 2020 22:30
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2020 22:30
Протокол зборів.pdf
21 січня 2020 22:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 січня 2020 22:30
Інформація Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ"
#37551882
Відхилено 63 400,36
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:46
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 66 292,44
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:36

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
66 292,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт укладений
03 лютого 2020 11:18